Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Wat zijn we weer droog bezig mensen :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mellow wrote:Wat zijn we weer droog bezig mensen :P
droooooogg
S
Ze zijn een geluidswal bij de beekse bergen aan het aanleggen. Wordt het de aapjes een zebra'tjes iets te veel? :$
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik snap het eigenlijk wel. Wat me altijd opvalt is dat de muziek bij Decibel zo extreem hard staat. Ik vraag me af ook waarom ze niet bijvoorbeeld een tweede rij speakers ergens in het veld plaatsen zodat ze wat minder hard hoeven te blazen. Het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar goed.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pff ja als je vooraan bij de main staat raak je zelfs met oordoppen nog stokdoof. Dat is echt asociaal man...
Donateur
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Pff ja als je vooraan bij de main staat raak je zelfs met oordoppen nog stokdoof. Dat is echt asociaal man...
Hahah echt he xd
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Das juist lekker :P
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Ik bedoel, kom op he! die bass moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!! whahaha ALLES NAAR DE KLOTUHHHH!!!!! :yay: :yay: :yay:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Misjel88 wrote:Ik bedoel, kom op he! die bass moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!! whahaha ALLES NAAR DE KLOTUHHHH!!!!! :yay: :yay: :yay:
:worship:
G
ik had nergens last van na decibel met oordoppen hoor :P
en stond toch 5-10 meter van de stage af of zo
Donateur
last seen Sep 2014
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The Anim0l wrote:als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
KSwoosh wrote:ik had nergens last van na decibel met oordoppen hoor :P
en stond toch 5-10 meter van de stage af of zo
Had ook nergens last van, vond het juist niet lekker klinken vooraan! :P
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
TiMOTHYb wrote:
Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?

Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.

Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.
Donateur
last seen Sep 2014
pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Volgens mij xd Weekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
roberttt wrote:pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

ja hebbie goed gebeurd dat weekend?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
The Anim0l wrote:
roberttt wrote:pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Nou niet jaloers worden..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
mrazura wrote:
The Anim0l wrote:

Nou niet jaloers worden..
ik ben nooit jaloers

hoogstens nieuwsgierig :whistle:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kettingzaag wrote:
TiMOTHYb wrote:

Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.

Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.
Maandag hoef je pas naar huis ;)

Prijs was vorig jaar ongeveer 90 euro p.p.
Aankomst was vrijdag, vertrek op maandag.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wil graag een weekend Decibel nemen, alleen heb niemand om mee in een bungalow te gaan, dus als mensen een plekje over hebben :whistle:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Brainweavers wrote:Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/
Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Chukkels wrote:
Brainweavers wrote:Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/
Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.
Het kutte is dat sommigen weer een dag extra op moeten nemen.. :P hoewel dat niet mijn probleem is omdat ik gewoon vrij ben is het voor anderen mssn wat minder.
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Apr 2012
100% AANWEZIG!!!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago