Wat zijn we weer droog bezig mensen 
drooooooggwrote:Wat zijn we weer droog bezig mensen
drooooooggwrote:Wat zijn we weer droog bezig mensen
Hahah echt hewrote:Pff ja als je vooraan bij de main staat raak je zelfs met oordoppen nog stokdoof. Dat is echt asociaal man...
wrote:Ik bedoel, kom op he! die bass moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!! whahaha ALLES NAAR DE KLOTUHHHH!!!!!![]()
![]()
Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?wrote:als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Had ook nergens last van, vond het juist niet lekker klinken vooraan!wrote:ik had nergens last van na decibel met oordoppen hoor
en stond toch 5-10 meter van de stage af of zo
wrote:Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?wrote:als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
wrote:pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstageWas volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg
Volgens mijWeekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen
Nou niet jaloers worden..wrote:wrote:pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstageWas volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg
ja hebbie goed gebeurd dat weekend?
ik ben nooit jaloerswrote:Nou niet jaloers worden..wrote:wrote:pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstageWas volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg
ja hebbie goed gebeurd dat weekend?
Maandag hoef je pas naar huiswrote:wrote:Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?wrote:als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.
Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.
Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.wrote:Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is....
Het kutte is dat sommigen weer een dag extra op moeten nemen..wrote:Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.wrote:Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is....