Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:39 
 
Hardtraxxer

Wat zijn we weer droog bezig mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Wat zijn we weer droog bezig mensen :P

droooooogg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:24 
 

Ze zijn een geluidswal bij de beekse bergen aan het aanleggen. Wordt het de aapjes een zebra'tjes iets te veel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het eigenlijk wel. Wat me altijd opvalt is dat de muziek bij Decibel zo extreem hard staat. Ik vraag me af ook waarom ze niet bijvoorbeeld een tweede rij speakers ergens in het veld plaatsen zodat ze wat minder hard hoeven te blazen. Het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff ja als je vooraan bij de main staat raak je zelfs met oordoppen nog stokdoof. Dat is echt asociaal man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pff ja als je vooraan bij de main staat raak je zelfs met oordoppen nog stokdoof. Dat is echt asociaal man...

Hahah echt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Das juist lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik bedoel, kom op he! die bass moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!! whahaha ALLES NAAR DE KLOTUHHHH!!!!! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misjel88 schreef:
Ik bedoel, kom op he! die bass moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!! whahaha ALLES NAAR DE KLOTUHHHH!!!!! :yay: :yay: :yay:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:26 
 

ik had nergens last van na decibel met oordoppen hoor :P
en stond toch 5-10 meter van de stage af of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

www.b2s.nl/home/news/46386/decibel-2012:-the-weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje

Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik had nergens last van na decibel met oordoppen hoor :P
en stond toch 5-10 meter van de stage af of zo


Had ook nergens last van, vond het juist niet lekker klinken vooraan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje

Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?



Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.

Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Volgens mij xd Weekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Volgens mij xd Weekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen :lol:



ja hebbie goed gebeurd dat weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Volgens mij xd Weekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen :lol:



ja hebbie goed gebeurd dat weekend?


Nou niet jaloers worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
pff vorig jaar hadden wij het mooiste huisje met uitzicht op de mainstage xd Was volgens mij totaal 700/800 euro voor 6 personen incl. 200 euro borg

Volgens mij xd Weekend wat ik nooit meer gebeurd, zoveel gebeurd toen :lol:



ja hebbie goed gebeurd dat weekend?


Nou niet jaloers worden..


ik ben nooit jaloers

hoogstens nieuwsgierig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje

Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?



Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.

Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.

Maandag hoef je pas naar huis ;)

Prijs was vorig jaar ongeveer 90 euro p.p.
Aankomst was vrijdag, vertrek op maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil graag een weekend Decibel nemen, alleen heb niemand om mee in een bungalow te gaan, dus als mensen een plekje over hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/

Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Brainweavers schreef:
Vind het nog steeds erg onlogisch dat de afterparty pas de volgende dag is.... :/

Dat is juist het slimste wat er kan gebeuren. Geluid kan harder, mensen zijn uitgerust... Alhoewel je dat laatste met een korreltje zout moet nemen, aangezien 90% van de camping gewoon doorhaalde en alles deed in de nacht van zaterdag op zondag wat God verboden heeft.


Het kutte is dat sommigen weer een dag extra op moeten nemen.. :P hoewel dat niet mijn probleem is omdat ik gewoon vrij ben is het voor anderen mssn wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

100% AANWEZIG!!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten