TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als de prijzen meevallen dan teken ik voor een weekendje
Ik ook inderdaad, vorig jaar een heel goed feestje gehad hoop dat ik daar dit jaar een weekend van kan maken. Wil wel in een bungalow eigenlijk, iemand enige indicatie voor wat dat vorig jaar kostte?
Goede vraag, vraag me dit namelijk ook af. Ga proberen wat mensen te regelen om in een bungalow te krijgen, 6 man waarschijnlijk. Las op Partyflock dat je dan moet uitgaan voor 100 per persoon voor het huisje ongeveer.
Het enige fuckin nadeel wat hier bij dit weekend zit is dat je zondag gewoon moet wachten op de after party. Waarom niet in een stuk door na het feest? Nu moet je dus zondagavond inpakken enzo en dan vervolgens terug met de auto. Vind dit een nadeel van het decibel weekend.