Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Dit jaar was het echt grandioos, dus dit jaar zeker weer ;)

Wil nu wel een keertje zo'n weekend doen in een hutje, lijkt me veel meer chilled dan camping. Mag ik met iemand mee ? :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:12 
 

Dat parkeren is altijd fucked up ja..

uurtje bij de main wachten na feest en dan nog een uurtje bij de auto wachten + rustig der naar toe wandelen..
2,5 uur wachten ofzo, kon je eindelijk fatsoenlijk weg..

Dominator is desbetreft erger met 4,5(!) uur wachten afgelopen jaar
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig!! :$

Der is blijkbaar een site met fake tickets ?

Op de site vraagt men 99.00 euro per ticket :s 149 voor vip
en je kan ze nu al verkrijgen...

http://www.4alltickets.nl/kaarten/DANCE ... ckets.html
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Aanwezig!! :$

Der is blijkbaar een site met fake tickets ?

Op de site vraagt men 99.00 euro per ticket :s 149 voor vip
en je kan ze nu al verkrijgen...

http://www.4alltickets.nl/kaarten/DANCE ... ckets.html


Dat is zo fake als wat idd, HardBass tickets voor €89 terwijl ze bij b2s maar €58 zijn :P
En ik geloof niet dat decibel ver boven de €80 zit hoor.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:47 
 

Zijn er kluisjes?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de main overdekt dit jaar?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:57 
 

Wat wordt het weer?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rijden er bussen vanuit Grubbekutterveen?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:59 
 

Is het uitverkocht? Kan nergens kaarten kopen???
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is het verboden om drugs mee naar binnen te nemen?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:05 
 

Pommer schreef:
Is het verboden om drugs mee naar binnen te nemen?

Er staan sos-eenden.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lust ik bier?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lust ik bier?

On topic graag

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wanneer komt de line up en time table??? duurt wel lang.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:39 
 

vriest het dan? zodat we kunnen schaatsen?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
vriest het dan? zodat we kunnen schaatsen?

Vind ik geen goede vraag dit!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
robkuh1990 schreef:
vriest het dan? zodat we kunnen schaatsen?

Vind ik geen goede vraag dit!

Idd, om te schaatsen heb je helemaal geen ijs nodig.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
robkuh1990 schreef:
vriest het dan? zodat we kunnen schaatsen?

Vind ik geen goede vraag dit!

Idd, om te schaatsen heb je helemaal geen ijs nodig.

Echt wel. Raketjes zijn heldig in combinatie met schaatsen!
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tijd voor meeting topic?
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tijd voor meeting topic?

Ook een meeting topic voor Syndicate ^^
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie sluit er af? Ik hoop The Prophet vs Brennan Heart!
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tijd voor meeting topic?

Nahh, kom iedereen daar wel tegen ;)
Tijd voor een Qlimax toppa!!
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
roberttt schreef:
tijd voor meeting topic?

Nahh, kom iedereen daar wel tegen ;)
Tijd voor een Qlimax toppa!!

mij niet :evil:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wie sluit er af? Ik hoop The Prophet vs Brennan Heart!


Ik hoop een 'The Prophet 26 jarig bestaan' set of gewoon Armin van Buuren ft Tiësto (Early Hardcore Set)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten