Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik probeer mijn vrienden ook over te halen om een weekendje in een bungalow te gaan. Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet op vakantie, dus dit is wel een mooi alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen twee jaar een topfeest gehad hier! Bungalows erbij vind ik persoonlijk niet zo nodig, dus sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Na 3 edities gemist te hebben moet dit hem toch echt worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paar vragen:
Hoeveel personen kan je eigenlijk in een bungalow? 6-8 ?
hoe snel zijn ze weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
paar vragen:
Hoeveel personen kan je eigenlijk in een bungalow? 6-8 ?
hoe snel zijn ze weg?

4, 6 en 16 personen. Wij zijn zelf met 2 huisjes van 6 vertegenwoordigd, misschien 3 zelfs. Aanbetaling is eind maart pas, je hoeft eerst alleen maar te reserveren.

Huisjes zijn zo weg, er zijn 3 huisjes voor 16 personen en genoeg voor 4 en 6. Op de dag zelf raakt het meestal volgeboekt, maar er komen altijd huisjes vrij ivm afzeggingen en niet voltooide (aan)betalingen. Maar ik zou aanraden meteen op 1 maart om 1 uur te reserveren. Geld en bezetting is zorg voor later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, genoeg mensen bij elkaar voor een huisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mooi, genoeg mensen bij elkaar voor een huisje.

Zie je, dat koste niet veel tijd en moeite! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor ons wordt het dan 2 x 4 ofzo omdat we met 8 zijn. Hopelijk lukt het op tijd een huisje te regelen. Maar volgende week om 1 uur smiddags moet je dus gewoon een bungalow selecteren ofzo? En is het dan ook F'5 en of valt dat wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Voor ons wordt het dan 2 x 4 ofzo omdat we met 8 zijn. Hopelijk lukt het op tijd een huisje te regelen. Maar volgende week om 1 uur smiddags moet je dus gewoon een bungalow selecteren ofzo? En is het dan ook F'5 en of valt dat wel mee?

Dat valt wel mee. Maar het gaat wel om wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus dan kun je zelf ook nog een keuze maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk als iedereen ineens afhaakt. Blijven we ineens maar met z'n 4en over.

Iemand nog een plekje vrij in zn huisje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Leuk als iedereen ineens afhaakt. Blijven we ineens maar met z'n 4en over.

Iemand nog een plekje vrij in zn huisje >.<

Je hebt ook huisjes van 4 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das toch niet leuk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Das toch niet leuk man

Kom je gewoon bij ons op de plek 'indrinken' en feesten en laat je hun lekker links liggen. Slapen doe je toch niet (veel) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:29 
 

lekker knus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt echt vies veel ruimte in zo'n cabine hoor :)

Verder hebben wij een geweldig grote 'tuin' met zitplek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan zijn hun nog maar met z'n 3en over, das al helemaal lullig :P Nah de bedoeling was eerst dat we met een man of 10/12 zouden gaan, maar dat gaat m nu sowieso niet worden. Er moet wel een leuk groepje bij elkaar zijn voor zo'n feest...

Met wie gaan jullie allemaal dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er op zich wel heen, maar Defqon en The Qontinent krijgen voorrang. :) Nog even kijken hoe ik rond die tijd zit met geld, lijkt me wel tof om in zo'n huisje te zitten. :D Beter dan die tering tenten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vraag me toch echt af wat iedereen hier doet als het op zaterdag om 23:00 is afgelopen en je zit op de camping? Iedereen gaat een beetje wauzen in zijn huisje? Of wat? Is er nog wat te doen hier dan? Ik vind echt een nadeel dat je niet door kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ik vraag me toch echt af wat iedereen hier doet als het op zaterdag om 23:00 is afgelopen en je zit op de camping? Iedereen gaat een beetje wauzen in zijn huisje? Of wat? Is er nog wat te doen hier dan? Ik vind echt een nadeel dat je niet door kan.

Op de camping maakt men er een groot feest van. Het is een soort kroegentocht, alleen dan een huisjestocht. Je gaat gewoon langs bij ieder willekeurig huisje om even te praten, spacen, chillen, dansen, stampen, whatever. Muziek is er voldoende en consumpties zijn (meestal) ook nog eens gratis! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?

Zit je wel ver van ons vandaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?

Zit je wel ver van ons vandaan :(

We zijn met 5, en voor een bungalow heb je 6 man nodig? En ik dacht dat dit zo een 80 euro per persoon goedkoper uitkwam dan een bungalow, niet iedereen heeft het geld daar voor over. namelijk Snap ik ook wel omdat week ervoor ook Qontinent weekend is. :)

Hoe ver is ver dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?

Zit je wel ver van ons vandaan :(


Want de decibelgangers zitten ook echt in één hoek gestopt ofzo? dus niet dat je straks ineens naast een gezin zit met 2 kinderen.. Dan kan je ook geen muziek aanknallen natuurlijk.. Wat jij hierboven typt klinkt wel lauw. Heb echt geen zin dan al naar mijn nest te gaan of iedere keer op te moeten passen of ik niet te veel lawaai maka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:34 
 

Is heel het vakantiepark niet exclusief voor Decibel gangers dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?

Zit je wel ver van ons vandaan :(

We zijn met 5, en voor een bungalow heb je 6 man nodig? En ik dacht dat dit zo een 80 euro per persoon goedkoper uitkwam dan een bungalow, niet iedereen heeft het geld daar voor over. namelijk Snap ik ook wel omdat week ervoor ook Qontinent weekend is. :)

Hoe ver is ver dan? :P

Nah, 5 minuutjes lopen ofzo, maar toch :P Gezellig als we nagenoeg buren zouden zijn.

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan nu zeker een weekendje doen, 5 persoons chalet. Iemand al gedaan toevallig vorig jaar?

Zit je wel ver van ons vandaan :(


Want de decibelgangers zitten ook echt in één hoek gestopt ofzo? dus niet dat je straks ineens naast een gezin zit met 2 kinderen.. Dan kan je ook geen muziek aanknallen natuurlijk.. Wat jij hierboven typt klinkt wel lauw. Heb echt geen zin dan al naar mijn nest te gaan of iedere keer op te moeten passen of ik niet te veel lawaai maka.

Die heb je niet, B2S heeft het hele park afgehuurd, er is ook niemand te vinden op Vakantiepark Beekse Bergen die niet met Decibel te doen heeft ;)

stefaneke schreef:
Is heel het vakantiepark niet exclusief voor Decibel gangers dit weekend?

Yup ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten