Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd

Ik mag jouw vriendin wel ^^

Ja, tuurlijk mag jij haar wel :P
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste keer Decibel xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd


Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzo xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd


Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzo xd

Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen. ;)
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd


Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzo xd

Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen. ;)



True.... True... Squirrie wil vast weer slapen terwijl wij nog een gruwelijke after houden xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 16 persoonshuisjes hadden ofzo xd

Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen. ;)



True.... True... Squirrie wil vast weer slapen terwijl wij nog een gruwelijke after houden xd

Sommige mensen zijn gewoon te slap om 92 uur door te halen...
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:20 
 

Ook maar een weekendje van maken dan en meteen me verjaardag vieren in de hut xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, deze keer zelf rijden :x nooit meer met de bus haha!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Aanwezig, deze keer zelf rijden :x nooit meer met de bus haha!

Haha, dat heb ik ook wel afgeleerd ja. Uren zoeken naar de bus en als je hem voorbij bent gelopen, dan heb je echt enorme pech, want die rij bussen is kilometers lang xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:10 
 

Chukkels schreef:
Mellow schreef:
Aanwezig, deze keer zelf rijden :x nooit meer met de bus haha!

Haha, dat heb ik ook wel afgeleerd ja. Uren zoeken naar de bus en als je hem voorbij bent gelopen, dan heb je echt enorme pech, want die rij bussen is kilometers lang xd

Ik had me bus van Defqon in no-time gevonden.
Wist nog ongeveer waar die stond en dat nog in mijn toestand xd Ik was als eerste bij onze bus op de busschaufeur na xd xd
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:07 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, zijn een paar feesten die ik al een jaar van ter voren aankaart, deze is er een van.

Met 1 of 2 huisjes, afhankelijk hoe veel er mee gaan, want ik wil niet weer een lek luchtbed aantreffen zodat ik maar in de auto moet slapen :lol:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd


Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzo xd

Wat was nou jou planning? Want je had iets geplaatst op facebook maar het is weer weg?
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NU al >.<
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier zijn we natuurlijk gewoon bij! Lekker dicht bij!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:

Uiteraard aanwezig. Lekker op de fiets :D


:yes:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wegens omstandigheden kan ik hier niet bij zijn.

Kaartjes zijn te koop voor € 90,- per stuk, met een kopie van mijn id.

:lol: Ben er volgend jaar dus bij!! :D
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:40 
 
Hardtraxxer

YES! Weer een heel weekend waarvan ik nu al weet dat het geniaal wordt :love: whoeeehoeee! :yay:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Aanwezig, deze keer zelf rijden :x nooit meer met de bus haha!


Sowieso niet idd, wat een vreselijke ramp was dat :x
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd


Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzo xd

Meerdere huisjes ja, ik wil wel de liefde kunnen bedrijven zonder dat Chukkels mij met zijn straalmotor laptop van mijn werk af houdt.
Vik schreef:
Kan ik me voorstellen inderdaad. Die weg bij de Beekse bergen is niet gemaakt voor 40 a 50000 man tegelijk :P

Der bus was weggereden zonder haar :P
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
El Mare schreef:
Mellow schreef:
Aanwezig, deze keer zelf rijden :x nooit meer met de bus haha!


Sowieso niet idd, wat een vreselijke ramp was dat :x

Kan ik me voorstellen inderdaad. Die weg bij de Beekse bergen is niet gemaakt voor 40 a 50000 man tegelijk :P


Nu ga ik gewoon weer met de trein hoor, dan maar niet de eindshow, maar dat gezoek en gestress om die bus te vinden, wil ik me besparen.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoek wat mensen bij elkaar en huur een huisje/kampeerplek. Nergens problemen mee. Klein stukje gelopen afgelopen jaar. Prima te doen :)
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:45 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Olijfboompje schreef:
Der bus was weggereden zonder haar :P

Oke, dat is echt fucked up :P

Jup. Gelukkig waren mijn ouders super lief en zijn me komen halen, blij dat we niet zo ver weg wonen (uurtje rijden)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar een prima feestje gehad, hopelijk kan ik er weer bij zijn!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er deze keer toch wel bij zijn! :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten