Ja, tuurlijk mag jij haar welwrote:Ik mag jouw vriendin welwrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzowrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen.wrote:Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzowrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
wrote:Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen.wrote:Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzowrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
True.... True... Squirrie wil vast weer slapen terwijl wij nog een gruwelijke after houden
Sommige mensen zijn gewoon te slap om 92 uur door te halen...wrote:wrote:Meerdere huisjes is beter. Heb je ook nog wat privacy en slaapplek voor de saaie mensen.wrote: Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 16 persoonshuisjes hadden ofzo
True.... True... Squirrie wil vast weer slapen terwijl wij nog een gruwelijke after houden
T
Ook maar een weekendje van maken dan en meteen me verjaardag vieren in de hut 
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Aanwezig, deze keer zelf rijden
nooit meer met de bus haha!
Haha, dat heb ik ook wel afgeleerd ja. Uren zoeken naar de bus en als je hem voorbij bent gelopen, dan heb je echt enorme pech, want die rij bussen is kilometers langwrote:Aanwezig, deze keer zelf rijdennooit meer met de bus haha!
T
Ik had me bus van Defqon in no-time gevonden.wrote:Haha, dat heb ik ook wel afgeleerd ja. Uren zoeken naar de bus en als je hem voorbij bent gelopen, dan heb je echt enorme pech, want die rij bussen is kilometers langwrote:Aanwezig, deze keer zelf rijdennooit meer met de bus haha!
Wist nog ongeveer waar die stond en dat nog in mijn toestand
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Aanwezig, zijn een paar feesten die ik al een jaar van ter voren aankaart, deze is er een van.
Met 1 of 2 huisjes, afhankelijk hoe veel er mee gaan, want ik wil niet weer een lek luchtbed aantreffen zodat ik maar in de auto moet slapen
Met 1 of 2 huisjes, afhankelijk hoe veel er mee gaan, want ik wil niet weer een lek luchtbed aantreffen zodat ik maar in de auto moet slapen
Wat was nou jou planning? Want je had iets geplaatst op facebook maar het is weer weg?wrote:Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzowrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Hier zijn we natuurlijk gewoon bij! Lekker dicht bij!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
wrote:
Uiteraard aanwezig. Lekker op de fiets
Wegens omstandigheden kan ik hier niet bij zijn.
Kaartjes zijn te koop voor € 90,- per stuk, met een kopie van mijn id.
Ben er volgend jaar dus bij!! 
Kaartjes zijn te koop voor € 90,- per stuk, met een kopie van mijn id.
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
YES! Weer een heel weekend waarvan ik nu al weet dat het geniaal wordt
whoeeehoeee! 
Sowieso niet idd, wat een vreselijke ramp was datwrote:Aanwezig, deze keer zelf rijdennooit meer met de bus haha!
Meerdere huisjes ja, ik wil wel de liefde kunnen bedrijven zonder dat Chukkels mij met zijn straalmotor laptop van mijn werk af houdt.wrote:Gaat Episch worden Daan.. Misschien kijken voor een enorme bungalow met zn allen? Ik weet van afgelopen daar dat ze 15 persoonshuisjes hadden ofzowrote:Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Der bus was weggereden zonder haarwrote: Kan ik me voorstellen inderdaad. Die weg bij de Beekse bergen is niet gemaakt voor 40 a 50000 man tegelijk
Nu ga ik gewoon weer met de trein hoor, dan maar niet de eindshow, maar dat gezoek en gestress om die bus te vinden, wil ik me besparen.wrote:Kan ik me voorstellen inderdaad. Die weg bij de Beekse bergen is niet gemaakt voor 40 a 50000 man tegelijkwrote:Sowieso niet idd, wat een vreselijke ramp was datwrote:Aanwezig, deze keer zelf rijdennooit meer met de bus haha!
Zoek wat mensen bij elkaar en huur een huisje/kampeerplek. Nergens problemen mee. Klein stukje gelopen afgelopen jaar. Prima te doen 
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Jup. Gelukkig waren mijn ouders super lief en zijn me komen halen, blij dat we niet zo ver weg wonen (uurtje rijden)wrote:Oke, dat is echt fucked upwrote:Der bus was weggereden zonder haar
Dit jaar een prima feestje gehad, hopelijk kan ik er weer bij zijn!
Who was there
Nobody has said they're going yet.