Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:17 

Hardtraxx Elite

Gaat hard die verkoop dus :o
Had gelijk maar kaartjes gehaald, wss laatste x Decibel dan, 3 maal scheepsrecht..
Zal volgend jaar wel over de 75,- euro grens gaan en daarmee vind ik 't allemaal wel gezegend met ze, dat ga ik er niet meer voor dokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:47 

Hardtraxx Elite

ik heb gehoord dat b2s de prijs verlaagt als de belasting plannen van 6% BTW officieel doorgaan en dan het geld terug krijg gestort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

Wordt mijn 1e keer. Altijd al naar Decibel gewild omdat het niet zo massaal is (was, dus) als Defqon. Vorig jaar hebben afhakers me laten zitten dus ik ga dit jaar gewoon. Gaan genoeg bekenden dus ik vermaak me wel. Zou jammer zijn als dit een 2e Defqon wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Kut dit, loop nog steeds te twijfelen of ik heen ga. Niet echt mensen nog die mee gaan, en met dat snelle uitverkoop gaat nog lastig worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Kut dit, loop nog steeds te twijfelen of ik heen ga. Niet echt mensen nog die mee gaan, en met dat snelle uitverkoop gaat nog lastig worden...

Koop gewoon een kaart, kom je toch wel kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:59 

Donateur

PierrePruuk schreef:
mikeee schreef:

Inderdaad, het is straks toch weer uitverkocht en zou je hem zelfs nog met wat winst kunnen verkopen als je uiteindelijk toch niet gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:48 

Aan het typen...

Waar is de fucking lineup, voordat het feest uitverkoopt. :mad:
Belachelijk, ik koop mijn boodschappen toch ook niet ongezien in een gesealde tas, die ik pas weken na het kopen mag open maken. :thumbdown:
B2S eens even een mailtje sturen met de vraag waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:49 

Donateur

Lyst schreef:
Belachelijk, ik koop mijn boodschappen toch ook niet ongezien in een gesealde tas, die ik pas weken na het kopen mag open maken. :thumbdown:

Achja uiteindelijk kan je die boodschappen voor een mooi bedrag weer verkopen als je ze niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:50 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
PierrePruuk schreef:
mikeee schreef:

Inderdaad, het is straks toch weer uitverkocht en zou je hem zelfs nog met wat winst kunnen verkopen als je uiteindelijk toch niet gaat ;)

True denk dat ik morgen middag wel ga halen alleen, zit dan nog wel zonder groep. Zie wel hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:58 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Achja uiteindelijk kan je die boodschappen voor een mooi bedrag weer verkopen als je ze niet leuk vind.

Het gaat toch om het principe. Ik snap niet waarom B2S dit nodig heeft en waarom het ook nog goed gepraat wordt door iedereen. Het lijkt me toch dood normaal dat je wilt weten waar je +-70 euro voor gaat betalen.

Edit:
Citaat:
Dank voor je mail. B2s kiest er bewust voor de line up nog niet vrij te geven. Dit is omdat wij sterk in onszelf geloven, wij maken elk jaar de verwachting waar.

Tevens is het nog een leuk moment waar men naar uit kan kijken, nadat men al tickets heeft gekocht.
Mocht je nog tickets moeten kopen, doe dat heel snel, want we gaan zeer snel uitverkocht J

..
Wat heb ik aan het zelfvertrouwen (of misschien wel arrogantie) van een festival organisatie en in hoeverre is een leuk momentje waar je naar uit kunt kijken belangrijker dan de muziek. Sterker nog, als je de lineup voor de kaartverkoop had gedaan, had je ook een leuk momentje gehad, alleen op een ander moment. Ik vind dit maar een bijster zwak argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:33 

Wel tof dat ze terugmailen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik laat het liggen dit jaar :)

Dit.

Afgezien van het weer en bepaalde sets, vond ik de sfeer totaal niet lekker, was de opbouw van het terrein niet erg fijn en had ik er veel meer van verwacht, zeker omdat iedereen die al eerder is geweest toch Decibel boven Defqon verkiest. Hier ben ik het niet mee eens :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:42 

Donateur

urbandesigner schreef:
zeker omdat iedereen die al eerder is geweest toch Decibel boven Defqon verkiest. Hier ben ik het niet mee eens :thumbup: .

Vorig jaar was Decibel ZOOOOOOOVEEEEEEEL beter dan Defqon. Maar smaken verschillen, iedereen beleeft zo'n feest anders natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:45 

Hardtraxxer

Op naar m'n 3e Decibel, ticket is binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:35 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

En toch zijn de ibood boxen altijd binnen 10 seconden uitverkocht.

Ik twijfel nog een beetje of ik ga. Denk dat ik maar gewoon een ticket koop en anders verkoop ik hem wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:47 

Hardtraxxer

Ik ben bang dat als de line up voor de kaartverkoop bekend werd gemaakt, dat het feest nog sneller uitverkocht zou zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:06 

Hardtraxxer

@Lyst

Je betaald 70eu voor het gehele concept waar de line up een klein, doch niet onbelangrijk, onderdeel van is.
Als je op basis van de welbekende onderdelen al weet dat je daar 70eu voor wilt neertellen, koop je een ticket.

Blijkbaar zijn er voldoende mensen die dit er al voor over hebben, anders was het wel net zo gegaan als voorgaande jaren dat na enkele weken de line up kwam en het daarna snel uitverkocht raakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

Robbie M schreef:
@Lyst

Je betaald 70eu voor het gehele concept waar de line up een klein, doch niet onbelangrijk, onderdeel van is.
Als je op basis van de welbekende onderdelen al weet dat je daar 70eu voor wilt neertellen, koop je een ticket.

Blijkbaar zijn er voldoende mensen die dit er al voor over hebben, anders was het wel net zo gegaan als voorgaande jaren dat na enkele weken de line up kwam en het daarna snel uitverkocht raakte.

50 % van de personen op decibel koopt het kaartje niet voor de muziek en de line up maar meer voor het imago van decibel en voor de statusupdate die ze de avond er voor op Facebook kunnen zetten: '' morgen decibel! ''. Je doet er niks aan, gewoon maar het kaartje kopen en hopen dat je een leuk feestje gaat krijgen.. Iets wat mij eigenlijk altijd wel lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:23 

Aan het typen...

De lineup is voor mensen die met name voor de muziek komen een heel groot onderdeel, sterker nog, op zichzelf al doorslaggevend om wel of niet te gaan. Het is allemaal prima dat er ook mensen zijn die de sfeer, het zonnetje en het biertje lekker/vet vinden, maar die mensen doe je toch geen tekort als je de lineup van tevoren bekend maakt? Ik snap best dat dit nu allemaal niet meer gaat lukken, want de deadlines staan vast voor een andere datum, maar als ik het heb over volgend jaar krijg ik deze reactie terug:
Citaat:
We krijgen heel weinig commentaar op het feit dat de line up niet direct wordt vrij gegeven.
Dat betekent dat het gewaardeerd wordt. Uitgaan van je eigen kracht J. Wellicht tot ziens op Decibel!

Is toch wel een huillachje waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:56 

Hardtraxx Addict

Die reactie is ook best epic ja, maarja je gaat er niks aan veranderen. Zij organiseren het feest dus hanteren ze ook hun eigen regels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:17 

Hardtraxx Addict

Kan me de frustratie van lyst goed voorstellen hoor. Ik durf te wedden dat er sowieso namen in de line-up gaan zitten die me erg goed bevallen. Bij Lyst ligt dat anders omdat hij een apartere muzieksmaak heeft, daardoor is het inderdaad erg fijn om te weten of er namen bij zitten die je dan interesseren. Wat echter wel zo is, is dat je je kaart sowieso kwijt komt op het moment dat je hem besluit te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:18 

Aan het typen...

Dat is wel zo, maar dat is voor mij de omgekeerde wereld. Dan gok ik liever op een tweedehands kaartje, dan dat ik mee ga doen aan deze achterstelling. Eerst een lineup en mits die goed is pas een kaartje. Ik snap überhaupt niet waarom ik dit moet verdedigen, het lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat je mensen laat weten waar ze voor betalen, vooral als het om zulke bedragen gaat. Ze/jullie doen net alsof ik iets onredelijks vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:29 

Hardtraxxer

Volgens mij is iedereen het wel met je eens Lyst, maar kunnen we er helaas niks aan doen. Er zijn genoeg mensen die zomaar het kaartje kopen en zelfs al zou de lineup bout zijn, dan gaan ze nog. Het is de omgekeerde wereld, ze zouden ons moeten lokken om de kaartjes te verkopen. Helaas is de werkelijkheid niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:31 

Aan het typen...

Nou schijnbaar helpt het als er wat meer gemaild wordt. Tenminste als ze door heeft dat 20 klachten niet betekent dat 39.980 mensen het waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nou schijnbaar helpt het als er wat meer gemaild wordt. Tenminste als ze door heeft dat 20 klachten niet betekent dat 39.980 mensen het waarderen.

Ik denk dat iedereen (Buiten de dagjesmens om dan) liever heeft dat de line-up eerder bekend wordt gemaakt. Alleen dat is bij de grote festivals al lang niet meer zo.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten