dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Waar is de fucking lineup, voordat het feest uitverkoopt.
Belachelijk, ik koop mijn boodschappen toch ook niet ongezien in een gesealde tas, die ik pas weken na het kopen mag open maken.

B2S eens even een mailtje sturen met de vraag waarom.
Achja uiteindelijk kan je die boodschappen voor een mooi bedrag weer verkopen als je ze niet leuk vind.
Het gaat toch om het principe. Ik snap niet waarom B2S dit nodig heeft en waarom het ook nog goed gepraat wordt door iedereen. Het lijkt me toch dood normaal dat je wilt weten waar je +-70 euro voor gaat betalen.
Edit:
Citaat:
Dank voor je mail. B2s kiest er bewust voor de line up nog niet vrij te geven. Dit is omdat wij sterk in onszelf geloven, wij maken elk jaar de verwachting waar.
Tevens is het nog een leuk moment waar men naar uit kan kijken, nadat men al tickets heeft gekocht.
Mocht je nog tickets moeten kopen, doe dat heel snel, want we gaan zeer snel uitverkocht J
..
Wat heb ik aan het zelfvertrouwen (of misschien wel arrogantie) van een festival organisatie en in hoeverre is een leuk momentje waar je naar uit kunt kijken belangrijker dan de muziek. Sterker nog, als je de lineup voor de kaartverkoop had gedaan, had je ook een leuk momentje gehad, alleen op een ander moment. Ik vind dit maar een bijster zwak argument.