Het was anders mega slecht geregeld vond ik
Gods gruwelijk wat gaan er veel Helmonders.
Niet kwijtraken hè.wrote:Hier ook kaartjes binnen!
Gods gruwelijk wat gaan er veel Helmonders.
Nee je pap toch niet? Denk eerder Evian, Bru en Chaudfontaine.wrote:Ohnee ik heb 2x de bevestiginsmail van mijn bestelde kaarten (5) aangekregen.
Ik heb nu toch niet voor 10 kaarten betaald hoop ik? Want m'n pa wordt maf dan!
Weet ook niet waarom ik dat zei, heb al wat bier op dus is me excuus!wrote:wtf?
En nee ik heb de nummers gecontroleerd en ze zijn van bijde mails identiek.
Nvm. dus
kijk naar het bestelnummerwrote:Ohnee ik heb 2x de bevestiginsmail van mijn bestelde kaarten (5) aangekregen.
Ik heb nu toch niet voor 10 kaarten betaald hoop ik? Want m'n pa wordt maf dan!
Ik had het er toevallig gisterenavond over.wrote:Epic.. Volgend jaar dus zeker Defqon taferelenNaja misschien is de hardstyle dan al zo erg verneukt dat ik niet eens meer ga
Precies en daarom ook maar meteen een weekendjewrote:Ik had het er toevallig gisterenavond over.wrote:Epic.. Volgend jaar dus zeker Defqon taferelenNaja misschien is de hardstyle dan al zo erg verneukt dat ik niet eens meer ga
Misschien wel laatste keer Decibel dit.
x2wrote:Ik had het er toevallig gisterenavond over.wrote:Epic.. Volgend jaar dus zeker Defqon taferelenNaja misschien is de hardstyle dan al zo erg verneukt dat ik niet eens meer ga
Misschien wel laatste keer Decibel dit.
Dit.wrote:Als er over 2 weken nog kaartjes zijn (waar ik dus niet op reken) haal ik wel een kaartje.
Je wilt dus niet gaan?wrote:Als er over 2 weken nog kaartjes zijn (waar ik dus niet op reken) haal ik wel een kaartje.