Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:14 

Aan het typen...

Bij Defqon wel, dus dat is onzin. Maar nogmaals, als wat meer mensen mailen, misschien dat ze het dan wel serieus nemen en dat we volgend jaar gewoon weten waar we ons kaartje voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Als er over 2 weken nog kaartjes zijn (waar ik dus niet op reken) haal ik wel een kaartje. :)

Je wilt dus niet gaan?
Fail

Hoezo is dat een fail? Staat trouwens nergens dat ik niet WIL gaan, maar kan nu simpelweg geen kaartje betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:27 

Hardtraxx Crew

Besloten om dit jaar niet te gaan :) Daarvoor in de plaats pak ik een paar kleine feestjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:14 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Volgens mij is iedereen het wel met je eens Lyst, maar kunnen we er helaas niks aan doen. Er zijn genoeg mensen die zomaar het kaartje kopen en zelfs al zou de lineup bout zijn, dan gaan ze nog. Het is de omgekeerde wereld, ze zouden ons moeten lokken om de kaartjes te verkopen. Helaas is de werkelijkheid niet zo...

Zijn genoeg mensen die gaan die niet eens de namen van 3 hardstyle dj's kunnen opnoemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Reden dat er geen commentaar is op het niet-geven van de line-up is dat het een heel groot deel van de mensen toch geen zak interesseert. En dat deel wordt alleen maar groter. Defqon bestaat zelfs voor 95% uit dat soort volk. In het hardtraxxwoordenboek: 'dagjesmens(en)' (~ een, de)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:27 

Het boeit mij echt vrij weinig wie er staan op Decibel. Heb natuurlijk wel voorkeuren, daar niet van, maar het boeit mij echt totaal niks.

Omdat je zoveel area's hebt kun je al snel naar andere stijl switchen en das ook wel het fijne.. Overal draait wel iemand die zijn vak verstaat (nouja, de meeste) en daarbij ook goede nummers draait. En daarnaast is het ook zo dat zodra de line-up vrijgegeven wordt half nederland weer begint te azijn zeiken dat sommige er wel staan of niet staan.
Was bij Dominator ook al zo (en daar heb je ook discussie van die RAW hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Reden dat ik een kaart heb gekocht is omdat de afgelopen paar jaar de line-up toch elke keer sterk was (vond vorig jaar die van Defqon wel beter) en omdat ik hem anders toch wel kwijt kon. Tuurlijk is het vreemd dat je zonder een enkele naam al 73 euro moet neerleggen, maar ik zie het maar zo: het is hetzelfde als van te voren bij de Aston Martin dealer een auto kopen, maar dan zonder te weten welk model of weet ik wat. Het is uiteindelijk toch wel van hoge kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:40 

wootum schreef:
Besloten om dit jaar niet te gaan :) Daarvoor in de plaats pak ik een paar kleine feestjes ^^

Joris, laat me maar in de steek!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:43 

Hardtraxx Crew

JEFSKIII schreef:
wootum schreef:

Joris, laat me maar in de steek!!!!!!!!

Pff, jij liet mij in de steek tijdens Loudness, vuile Helmonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:46 

Chris Two schreef:
Het boeit mij echt vrij weinig wie er staan op Decibel. Heb natuurlijk wel voorkeuren, daar niet van, maar het boeit mij echt totaal niks.

Omdat je zoveel area's hebt kun je al snel naar andere stijl switchen en das ook wel het fijne.. Overal draait wel iemand die zijn vak verstaat (nouja, de meeste) en daarbij ook goede nummers draait. En daarnaast is het ook zo dat zodra de line-up vrijgegeven wordt half nederland weer begint te azijn zeiken dat sommige er wel staan of niet staan.
Was bij Dominator ook al zo (en daar heb je ook discussie van die RAW hardstyle)

dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:48 

Aan het typen...

En als je de lineup na de tijd vrijgeeft heb je dat gezeik niet? -.- >.<
Ik zeg toch ook niets over de mensen die het niets uitmaakt wie er draait, ik zeg dat de mensen die het wel wat uitmaakt flink benadeeld worden hierdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:01 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik zeg toch ook niets over de mensen die het niets uitmaakt wie er draait, ik zeg dat de mensen die het wel wat uitmaakt flink benadeeld worden hierdoor.

Maar bedenk ook dat wanneer een line-up van te voren wordt bekend gemaakt, de kaartverkoop niet meer te houden zal zijn. Omdat op Decibel bijna voor iedereen wel een aantal interessante dj's staan zal de kaartverkoop defqon vormen aannemen, dat is ook kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:09 

Hardtraxxer

Ik zou het wel een stunt vinden als een organisatie een keer besluit om er "Je ziet het vanzelf wel wie er gaat staan" van te maken. Dat is immers uitgaan van je eigen kracht ten top! :whistle: De organisatie boeit het toch niet want de kaartjes zijn al verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:21 

Hardtraxxer

Zit te twijfelen of ik hier wel heenga... :/
Vorig jaar goed bevallen maar heb er het geld nu niet voor helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:25 

Aan het typen...

Squid schreef:
Lyst schreef:

Maar bedenk ook dat wanneer een line-up van te voren wordt bekend gemaakt, de kaartverkoop niet meer te houden zal zijn. Omdat op Decibel bijna voor iedereen wel een aantal interessante dj's staan zal de kaartverkoop defqon vormen aannemen, dat is ook kut.

Ja en? Als mensen graag naar Decibel willen, dan zitten die toch gewoon op het juiste moment klaar of zorgen ze dat iemand anders klaar zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:37 

Donateur

Helemaal met Lyst eens wat dat betreft, vind het ook niets om blind kaartjes (a €70) te kopen. Het principe vind ik al niets, en die reactie is nog debieler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:25 

Verpats je hem toch weer? Raak je makkelijk kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:20 

Hardtraxx Elite

Waarom zeurt iedereen als ze toch niet willen gaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Mensen denken te moeilijk en te principieel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:58 

Donateur

Almighty schreef:

Doe het liever andersom eigenlijk, dingen aanschaffen als ik er echt heen wil. Zo raar is dat toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:04 

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:

Doe het liever andersom eigenlijk, dingen aanschaffen als ik er echt heen wil. Zo raar is dat toch niet?

Ik was in eerste instantie niet van plan naar Defqon te gaan, maar wegens recente ontwikkelingen heb ik besloten toch wel te gaan, dus ben ik zeker blij dat ik toch een ticket had gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 00:05 

Vriendin van me had geen geld, ticket maar voorgeschoten.
Als ze uiteindelijk niet wil koopt ze hem toch maar over en verkoopt ze hem zelf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 00:39 

Donateur

Chris Two schreef:
Als ze uiteindelijk niet wil koopt ze hem toch maar over en verkoopt ze hem zelf wel.

Weet je hoeveel mij dat interesseert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 07:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chris Two schreef:

Heb ik wel vaker bij zijn posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:37 

dawasiknie schreef:
Chris Two schreef:

Heel veel, anders reageer je er niet op..

Trouwens, iemand al enig idee van wanneer de line-up ong. zal komen?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten