Hier t zelfde. Twee maten van me ook.wrote:Bij mij stond er ook free vip upgrade, alleen toen ik op volgende stap drukte waren ze opeens niet beschikbaar
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
G
Tickets binnen!

W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...wrote:Tickets binnen!![]()
wrote:Bij mij stond er ook free vip upgrade, alleen toen ik op volgende stap drukte waren ze opeens niet beschikbaar.
Maargoed, heb in iig me tickets binnen.
Beetje raar, ik kwam er doorheen, toen stond er + free vip upgrade en toen ik het aantal ingaf (waarschijnlijk te veel) waren die er niet meer... Beetje jammer.. Toch 4 tickets in the pocket
kun je beter taxi nemenwrote:Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...wrote:Tickets binnen!![]()
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
haha dat dacht ik dus ookwrote:kun je beter taxi nemenwrote:Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...wrote:Tickets binnen!![]()
G
ik ga vanaf tilburg met die B2S pendelbussen
5 euro fzo 
Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
45 minuten hier ook.. het zal toch niet uitverkocht raken nu he? 
C
Rijd zelf wel... 5 euro de man...
en dat geld wordt apart gelegd voor parkeergeld
en dat geld wordt apart gelegd voor parkeergeld
C
heb ze binnen, eindelijk
G
9 zelfswrote:kun je trouwens meer dan 4 tickets halen?
gerefreshed zekerwrote:Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.
Bij mij ging hij ook terug van 30 naar 45 zonder te refreshen of wat.
Klopt gewoon niet maarja boeiend
kaartjes kom ik toch wel aan
Klopt gewoon niet maarja boeiend
Nope geen refresh. Geen idee waarom. Maar goed, we komen er wel.wrote:9 zelfswrote:kun je trouwens meer dan 4 tickets halen?
gerefreshed zekerwrote:Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik heb ze ook
nu hopen dat ik vrij krijg op m'n werk natuurlijk.
S
Heb ze ook binnen
gewoon veel tabladen open zetten.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hoppa, tickets zijn binnen. Nu wachten op de line-up!
Wel is het systeem van b2s raar, ik klikte exact op de wereldtijd om 13.00 op refresh, en toch moest ik 30 minuten in de wachtrij zitten. Maarja, geef niet.
Wel is het systeem van b2s raar, ik klikte exact op de wereldtijd om 13.00 op refresh, en toch moest ik 30 minuten in de wachtrij zitten. Maarja, geef niet.
G
paylogicwrote:Hoppa, tickets zijn binnen. Nu wachten op de line-up!
Is Decibel snel uitverkocht? Geld is schaars op dit moment 
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Vorig jaar pas na 3 weken, dus je kan wachten op je vakantiegeldwrote:Is Decibel snel uitverkocht? Geld is schaars op dit moment
S
Sjonge daarstraks voor zitten stressen, nu gewoon chill te bestellen. Wat een kul 
G
gewoon rustig blijven danwrote:Sjonge daarstraks voor zitten stressen, nu gewoon chill te bestellen. Wat een kul
Who was there
Nobody has said they're going yet.