Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Bij mij stond er ook free vip upgrade, alleen toen ik op volgende stap drukte waren ze opeens niet beschikbaar

Hier t zelfde. Twee maten van me ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:16 
 

Tickets binnen! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Tickets binnen! :thumbsup: :thumbsup:


Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Bij mij stond er ook free vip upgrade, alleen toen ik op volgende stap drukte waren ze opeens niet beschikbaar.

Maargoed, heb in iig me tickets binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje raar, ik kwam er doorheen, toen stond er + free vip upgrade en toen ik het aantal ingaf (waarschijnlijk te veel) waren die er niet meer... Beetje jammer.. Toch 4 tickets in the pocket
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
KSwoosh schreef:
Tickets binnen! :thumbsup: :thumbsup:


Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...

kun je beter taxi nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Woodside schreef:
KSwoosh schreef:
Tickets binnen! :thumbsup: :thumbsup:


Alleen geen eventtravel bij gedaan. Gvd 25 euro voor 25 km rijden...

kun je beter taxi nemen xd


haha dat dacht ik dus ook :woot: Alleen is zon bus wel ideaal met waar je gehaald gebracht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:25 
 

ik ga vanaf tilburg met die B2S pendelbussen :P 5 euro fzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

45 minuten hier ook.. het zal toch niet uitverkocht raken nu he? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:27 
 

Rijd zelf wel... 5 euro de man...
en dat geld wordt apart gelegd voor parkeergeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kun je trouwens meer dan 4 tickets halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:29 
 

heb ze binnen, eindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:34 
 

Lowrenz schreef:
kun je trouwens meer dan 4 tickets halen?

9 zelfs

styl0w schreef:
Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.

gerefreshed zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij ging hij ook terug van 30 naar 45 zonder te refreshen of wat.
Klopt gewoon niet maarja boeiend :P kaartjes kom ik toch wel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:
kun je trouwens meer dan 4 tickets halen?

9 zelfs

styl0w schreef:
Ik heb veel geduld maar van 30 minuten terug naar 45 minuten vind ik wat te ver gaan.

gerefreshed zeker :P


Nope geen refresh. Geen idee waarom. Maar goed, we komen er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ze ook :) nu hopen dat ik vrij krijg op m'n werk natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:54 
 

Heb ze ook binnen :D gewoon veel tabladen open zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppa, tickets zijn binnen. Nu wachten op de line-up!
Wel is het systeem van b2s raar, ik klikte exact op de wereldtijd om 13.00 op refresh, en toch moest ik 30 minuten in de wachtrij zitten. Maarja, geef niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 14:30 
 

iMark schreef:
Hoppa, tickets zijn binnen. Nu wachten op de line-up!
Wel is het systeem van b2s raar, ik klikte exact op de wereldtijd om 13.00 op refresh, en toch moest ik 30 minuten in de wachtrij zitten. Maarja, geef niet.

paylogic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is Decibel snel uitverkocht? Geld is schaars op dit moment :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
Is Decibel snel uitverkocht? Geld is schaars op dit moment :whistle:

Vorig jaar pas na 3 weken, dus je kan wachten op je vakantiegeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 16:20 
 

Sjonge daarstraks voor zitten stressen, nu gewoon chill te bestellen. Wat een kul :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes hier ook binnen ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 16:55 
 

Spablauw schreef:
Sjonge daarstraks voor zitten stressen, nu gewoon chill te bestellen. Wat een kul :D

gewoon rustig blijven dan :P ik was lekker aan het lunchen ondertussen haha
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten