Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:02 
 
Hardtraxxer

Hij blijft hier op One moment please

This is an automatic waiting line. We are currently calculating the waiting time. staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:02 
 

calculating waiting time :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:03 
 

Kut laptop... door windows updates popped screen up en wou net op enter typen van facebook..
start dat ding half opnieuw op :|

DAMNIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

idd, er blijft staan dat ze de "waiting time" aan het bereken zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag even duren dit.. Berekend nog steeds me wachttijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wachttijd calculeren :mad: wat is dit voor vage shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxxer

One moment please

This is an automatic waiting line. You will be redirected to the ordering page in approximately 15 minutes.

:( Ik was verdomme de eerste seconde dat hij open ging in de rij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

15 min bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is een automatische wachtrij. Je wordt over ongeveer 15 minuten doorgeleid naar de bestelpagina

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

60 minutes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 

This is an automatic waiting line. You will be redirected to the ordering page in approximately 60 minutes.
EN ik was ook als eerste erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict

mij ook 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
60 minutes :/



ik ook 60:s
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chill hij sprong van 60 naar 45, scheelt iig al iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij blijft op 15 minuten staan...ook al zijn er weer 5 minuten voorbij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ook 15 benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat duren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en nu weer van 45 naar 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:09 
 
Hardtraxxer

Ik ben er doorheen. Ik hoorde wel nog bij de eerste 500 want ik zag de free vip upgrade staan (maar was niet snel genoeg)

Verkoop schiet dus totaal niet op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
This is an automatic waiting line. You will be redirected to the ordering page in approximately 60 minutes.
EN ik was ook als eerste erbij


ach het raakt echt niet meteen uitverkocht hoor, duurt nu gewoon wat langer voor je ze hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij mij staat die ook al een tijdje op 60 minuten. Terwijl ik er de eerste seconde ook bij was. Maar ach, geduld is een schone zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaarten zijn binnen. heb er zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
kaarten zijn binnen. heb er zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij mij hetzelfde..ook 60minuten.
Achja dan maar geen VIP en gewoon iets langer daar bij de ingang wachten.

Scheelt dat ik sowieso maar 5minuutjes nodig heb om er te komen op de fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Martijn schreef:
Ik ben er doorheen. Ik hoorde wel nog bij de eerste 500 want ik zag de free vip upgrade staan (maar was niet snel genoeg)

Verkoop schiet dus totaal niet op ;)


Bij mij stond er ook free vip upgrade, alleen toen ik op volgende stap drukte waren ze opeens niet beschikbaar.

Maargoed, heb in iig me tickets binnen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten