Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag gelijk bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict

Gaat de kaartverkoop net zo hard als Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 08:20 
 

Ritsurt schreef:
Gaat de kaartverkoop net zo hard als Defqon?

vorig jaar was het na een maand uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Denk je dat het binenn paar uur is uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Denk je dat het binenn paar uur is uitverkocht?


KSwoosh schreef:
vorig jaar was het na een maand uitverkocht


Dus ja, ik denk dat het dit jaar binnen 2,6 uur uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite

sorry mattie, ik moet voetballen op die tijd.. dus ik vroeg het af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend ticket binnen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaaaa, ik ga toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jaaaaaaaaaaaa, ik ga toch!

Gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jaaaaaaaaaaaa, ik ga toch!

:cool: :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes jongens, we gaan een feestje bouwen! :thumbsup:
Ik kom Zaterdagnacht rond 01:00 thuis, en dan eventjes slapen en weer naar decibel! Letsgo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan het gemist hebben, maar is het al bekend gemaakt wat de tickets dit jaar gaan kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

70 euro volgens partyflock :)

http://partyflock.nl/party/213758:Decibel.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€70... werkelijk waar te gek voor woorden, alle twijfel weggenomen, dit wordt hem dus duidelijk niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
€70... werkelijk waar te gek voor woorden, alle twijfel weggenomen, dit wordt hem dus duidelijk niet :x


Ja €70 is ook echt niet normaal, hopen dat er door die btw verlaging een 10tje van afgaat ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal 10 % vanaf gaan, dus op 62 dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:36 
 

El Mare schreef:
€70... werkelijk waar te gek voor woorden, alle twijfel weggenomen, dit wordt hem dus duidelijk niet :x

Egggggggggg wel, vorig jaar was episch, dit jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, ik sla Decibel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nope, ik sla Decibel over.

Sanderrr :( :slow: :/


kom (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed, als jullie geld voor me bij elkaar sparen ga ik wel ^^ Maar dat doen jullie waarschijnlijk toch niet, dus ben ik niet bij Decibel dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:52 
 

Kaartje kopen dit weekend dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict

Moet Decibel laten schieten dit jaar, zat al beetje te twijfelen maar nadat ik vanochtend een boete van €226,- onder de deur geschoven kreeg weet ik wel hoelaat het is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zet je in het Decibel topic, omdat....?

Edit: Je kan het heel makkelijk op 1 plek zetten waar iedereen kijkt, niet bij feesten, niet bij releases, maar hier: algemeen/ of hier: off-topic/ Tenminste, daar worden ze altijd gezet en daar word nooit wat van gezegd.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nog 5 minuten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:01 
 

Wachtrij?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten