Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:41 
 

Lyst schreef:
Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?

Dat kan natuurlijk ook, maar misschien ligt 'ie gewoon nog niet vast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?

Nee dat kan niet.
Op Decibel komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als B2S de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
Daarom dat ze eerst de kvk starten en dan pas de line-up bekend maken. Dan zitten ze eraan vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?

Nee dat kan niet.
Op Decibel komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als B2S de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
Daarom dat ze eerst de kvk starten en dan pas de line-up bekend maken. Dan zitten ze eraan vast.

Tuurlijk niet. Iedere grote artiest komt op Decibel te staan. Denk maar niet dat ze Headhunterz, Wildstylez of Noisecontrollers achterwege zullen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: Heb d'r zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:22 
 
Hardtraxxer

Na Q-Base is dit toch wel mijn favoriete festival van het jaar, dus dit is een zekerheidje :) . En ook mij gaat het bij Decibel niet zo zeer om de muziek, maar om de algehele sfeer en gevoel wat ik bij Decibel heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:17 
 

Aanweuzigg voor 3e x :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had graag de lijn van vorige jaren door willen zetten, maar ik zit dit jaar dan (helaas) in Costa Rica. Dan maar wat andere festivals erbij pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?

Nee dat kan niet.
Op defqon/Decibel/ Of welk willekeuring groot feest komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als de organisatie de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
Daarom dat ze eerst de kvk starten en dan pas de line-up bekend maken. Dan zitten ze eraan vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:56 
 
Hardtraxxer

Decibel Outdoor Festival
Adjustment VAT rate and Decibel tickets:

Last week the Dutch media reported that due to the new cutback plans by the Dutch government the VAT for ticket prices will be decreased from 19% to 6%. As soon as these changes come into effect b2s will adjust and lower the VAT for the Decibel tickets. For all visitors who already have purchased a Decibel ticket the difference will be refunded accordingly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:29 
 

Ik ga dus sowieso niet meer naar Decibel. Ben er vorig jaar geweest en dat was best een afknapper. Op de fiets is allemaal wel prima enzo, maar uiteindelijk gaat het mij om de muziek en dat was kaas. Alleen AVIO kon me bekoren. Zatox was kut, Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut, coone was mwa, isaac was oke om bij in te komen, geck-o viel me toen iets tegen (op t eind na).. En daarbij was t veel te fucking tyfus druk op de main, dan kan b-front wel leuk draaien maar dan staat iedereen gewoon stil. Nope, krijg maar iets ik ga wel naar een ander dik feest waar ik niet 70 euro voor neer hoef te tellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd nice, zal denk ik 10tje zijn ofzo per kaart ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik ga dus sowieso niet meer naar Decibel. Ben er vorig jaar geweest en dat was best een afknapper. Op de fiets is allemaal wel prima enzo, maar uiteindelijk gaat het mij om de muziek en dat was kaas. Alleen AVIO kon me bekoren. Zatox was kut, Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut, coone was mwa, isaac was oke om bij in te komen, geck-o viel me toen iets tegen (op t eind na).. En daarbij was t veel te fucking tyfus druk op de main, dan kan b-front wel leuk draaien maar dan staat iedereen gewoon stil. Nope, krijg maar iets ik ga wel naar een ander dik feest waar ik niet 70 euro voor neer hoef te tellen!


Cool story bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:28 
 

Mooie toevoeging ook! Maakt me niet uit als je me probeert te dissen ofzo maar doe het dan aub op basis van argumenten. Zo zet je vooral jezelf voor lul! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut!


Dude, dat was de 1e keer G4H dus sowieso niet standaard! en die afsluiting van crypsis was gewoon episch :worship:

Decibel here we come!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd


De hoedanigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd

Als jij dat niet kan inzien, dan ben je echt gehandicapt. Ze hebben bij de liveact natuurlijk maskers op! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd

Als jij dat niet kan inzien, dan ben je echt gehandicapt. Ze hebben bij de liveact natuurlijk maskers op! :P

En draaien alleen maar Gunz 4 Hire liedjons!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:02 
 

Zou ik hier een vriendin van 16 mee heen kunne pakken :D?
We gaan zelf met 4 kerels van 19 jaar... ze is wel klein maar als ze tussen ons in loopt ofzo :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
En draaien alleen maar Gunz 4 Hire liedjons!

En ze gaan veel meer los dan dat ze onder hun eigen namen draaien. Zou het door de maskers komen?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Zou ik hier een vriendin van 16 mee heen kunne pakken :D?
We gaan zelf met 4 kerels van 19 jaar... ze is wel klein maar als ze tussen ons in loopt ofzo :D?


Zou der lekker thuis laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer kwam vorig jaar de line-up ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Wanneer kwam vorig jaar de line-up ook alweer?

Toen het uitverkocht raakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 22:30 
 

21 Juni ;) Meteen kaarteng kopeng
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten