Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?
S
Lyst wrote:Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?
Dat kan natuurlijk ook, maar misschien ligt 'ie gewoon nog niet vast ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Dat kan toch nog steeds als de lineup voor de kaartverkoop vrijgegeven wordt?
Nee dat kan niet.
Op Decibel komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als B2S de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
Daarom dat ze eerst de kvk starten en dan pas de line-up bekend maken. Dan zitten ze eraan vast.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Nee dat kan niet.
Op Decibel komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als B2S de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
Daarom dat ze eerst de kvk starten en dan pas de line-up bekend maken. Dan zitten ze eraan vast.
Tuurlijk niet. Iedere grote artiest komt op Decibel te staan. Denk maar niet dat ze Headhunterz, Wildstylez of Noisecontrollers achterwege zullen laten.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
:yay: Heb d'r zin in :D
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Na Q-Base is dit toch wel mijn favoriete festival van het jaar, dus dit is een zekerheidje :) . En ook mij gaat het bij Decibel niet zo zeer om de muziek, maar om de algehele sfeer en gevoel wat ik bij Decibel heb!
A
Aanweuzigg voor 3e x :worship: :drool:
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Had graag de lijn van vorige jaren door willen zetten, maar ik zit dit jaar dan (helaas) in Costa Rica. Dan maar wat andere festivals erbij pakken.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
dawasiknie wrote:
Nee dat kan niet.
Op defqon/Decibel/ Of welk willekeuring groot feest komen alleen dagjesmensen die geen fuck geven om de line-up. Sterker nog, die willen liever helemaal geen line-up. Als de organisatie de line-up bekend zou maken voordat de kaartverkoop begint, zullen al die mensen al gelijk afhaken.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Decibel Outdoor Festival
Adjustment VAT rate and Decibel tickets:

Last week the Dutch media reported that due to the new cutback plans by the Dutch government the VAT for ticket prices will be decreased from 19% to 6%. As soon as these changes come into effect b2s will adjust and lower the VAT for the Decibel tickets. For all visitors who already have purchased a Decibel ticket the difference will be refunded accordingly.
N
Ik ga dus sowieso niet meer naar Decibel. Ben er vorig jaar geweest en dat was best een afknapper. Op de fiets is allemaal wel prima enzo, maar uiteindelijk gaat het mij om de muziek en dat was kaas. Alleen AVIO kon me bekoren. Zatox was kut, Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut, coone was mwa, isaac was oke om bij in te komen, geck-o viel me toen iets tegen (op t eind na).. En daarbij was t veel te fucking tyfus druk op de main, dan kan b-front wel leuk draaien maar dan staat iedereen gewoon stil. Nope, krijg maar iets ik ga wel naar een ander dik feest waar ik niet 70 euro voor neer hoef te tellen!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Altijd nice, zal denk ik 10tje zijn ofzo per kaart ?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Nazale wrote:Ik ga dus sowieso niet meer naar Decibel. Ben er vorig jaar geweest en dat was best een afknapper. Op de fiets is allemaal wel prima enzo, maar uiteindelijk gaat het mij om de muziek en dat was kaas. Alleen AVIO kon me bekoren. Zatox was kut, Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut, coone was mwa, isaac was oke om bij in te komen, geck-o viel me toen iets tegen (op t eind na).. En daarbij was t veel te fucking tyfus druk op de main, dan kan b-front wel leuk draaien maar dan staat iedereen gewoon stil. Nope, krijg maar iets ik ga wel naar een ander dik feest waar ik niet 70 euro voor neer hoef te tellen!
Cool story bro
N
Mooie toevoeging ook! Maakt me niet uit als je me probeert te dissen ofzo maar doe het dan aub op basis van argumenten. Zo zet je vooral jezelf voor lul! :')
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Nazale wrote:Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut!
Dude, dat was de 1e keer G4H dus sowieso niet standaard! en die afsluiting van crypsis was gewoon episch :worship:

Decibel here we come!!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Lyst wrote:Wat is het verschil dan tussen G4H en Ran-D & Adaro xd
De hoedanigheid.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Als jij dat niet kan inzien, dan ben je echt gehandicapt. Ze hebben bij de liveact natuurlijk maskers op! :P
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:
Als jij dat niet kan inzien, dan ben je echt gehandicapt. Ze hebben bij de liveact natuurlijk maskers op! :P
En draaien alleen maar Gunz 4 Hire liedjons!
S
Zou ik hier een vriendin van 16 mee heen kunne pakken :D?
We gaan zelf met 4 kerels van 19 jaar... ze is wel klein maar als ze tussen ons in loopt ofzo :D?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
jRn wrote: En draaien alleen maar Gunz 4 Hire liedjons!
En ze gaan veel meer los dan dat ze onder hun eigen namen draaien. Zou het door de maskers komen?? :D
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Spablauw wrote:Zou ik hier een vriendin van 16 mee heen kunne pakken :D?
We gaan zelf met 4 kerels van 19 jaar... ze is wel klein maar als ze tussen ons in loopt ofzo :D?
Zou der lekker thuis laten.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Wanneer kwam vorig jaar de line-up ook alweer?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nemesyz wrote:Wanneer kwam vorig jaar de line-up ook alweer?
Toen het uitverkocht raakte.
A
21 Juni ;) Meteen kaarteng kopeng

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago