Nazale schreef:
Ik ga dus sowieso niet meer naar Decibel. Ben er vorig jaar geweest en dat was best een afknapper. Op de fiets is allemaal wel prima enzo, maar uiteindelijk gaat het mij om de muziek en dat was kaas. Alleen AVIO kon me bekoren. Zatox was kut, Gunz4Hire was standaard en geluid kut, crypsis was kut, coone was mwa, isaac was oke om bij in te komen, geck-o viel me toen iets tegen (op t eind na).. En daarbij was t veel te fucking tyfus druk op de main, dan kan b-front wel leuk draaien maar dan staat iedereen gewoon stil. Nope, krijg maar iets ik ga wel naar een ander dik feest waar ik niet 70 euro voor neer hoef te tellen!
Cool story bro