Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig op de zaterdag. Loudness :cool:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

http://t.co/gjn0gTXO
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En wanneer komt de lineup? Hopelijk wel voordat de kaartverkoop begint. Er zijn namelijk ook nog mensen op deze wereld die het wel uitmaakt welke artiesten er staan. :yes:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:25 
 

Lyst schreef:
En wanneer komt de lineup? Hopelijk wel voordat de kaartverkoop begint.

Gok het er niet op ;)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lyst schreef:
En wanneer komt de lineup? Hopelijk wel voordat de kaartverkoop begint.

Gok het er niet op ;)

Meestal wel toch? Ach nou ja.. Ik heb al een huisje :p Kan moeilijk terug :lol:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Altijd een paar weken na de kvk. Kaarten zijn meestal nog wel beschikbaar op het moment dat de line-up bekend is gemaakt.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :loving:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Altijd een paar weken na de kvk. Kaarten zijn meestal nog wel beschikbaar op het moment dat de line-up bekend is gemaakt.

Maarja dat is geen garantie natuurlijk, gezien het steeds sneller uitverkopen van de andere festivals dit jaar.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:32 
 

Je kan gewoon een kaartje kopen, en als de line up tegenvalt, gewoon weer verkopen. Raak je toch wel kwijt
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

B2S kan ook gewoon de lineup van tevoren vrijgeven en daarmee een signaal afgeven dat ze ook geven om de mensen die eerst willen weten welke artiesten er staan.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
B2S kan ook gewoon de lineup van tevoren vrijgeven en daarmee een signaal afgeven dat ze ook geven om de mensen die eerst willen weten welke artiesten er staan.

Of B2S kan ook een signaal afgeven door dat niet te doen en daarmee de echte fans, die ongeacht de line-up naar dit feest gaan, een voordeel te geven met betrekking op de kans voor de VIP-upgrade. ;)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Echte fans waarvan? Van de mooie stages, het lekkere biertje en het warme zonnetje? >.<
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zin in! nu met de trailer erbij kan het van mij niet snel genoeg tijd zijn voor decibel :P
als het goed is heb ik met zekerheid een kaartje, omdat ik ook op de camping sta :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Echte fans waarvan? Van de mooie stages, het lekkere biertje en het warme zonnetje? >.<

Echte fans van Decibel. Die het gewoon niet uitmaakt hoe duur het is, wanneer het is en welke line-up er staat. Niet alles gaat om de muziek. ;)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:55 
 

+1..
En daarnaast weet ik nu al dat ik de laatste 3 uur in de loudness tent ben... Hehe :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Huh waar zijn de posts over de prijzen gebleven?
Edit: Nvm er zijn al 2 topics van decibel..
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Echte fans waarvan? Van de mooie stages, het lekkere biertje en het warme zonnetje? >.<

Echte fans van Decibel. Die het gewoon niet uitmaakt hoe duur het is, wanneer het is en welke line-up er staat. Niet alles gaat om de muziek. ;)


Dus oftewel het "gezien worden op Decibel" ?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Citaat:
Echte fans van Decibel. Die het gewoon niet uitmaakt hoe duur het is, wanneer het is en welke line-up er staat. Niet alles gaat om de muziek. ;)


Dus oftewel het "gezien worden op Decibel" ?

Die link ontgaat me even...

Decibel is het enige feest in de wereld waar het me geen moer kan schelen wie er komt draaien. Besides that met 150 verschillende artiesten zitten er toch meer dan genoeg tussen om je dag met goede muziek te vullen.

Behalve als je maar van één stijl en 2 artiesten houdt zoals Lyst xd
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik houd eigenlijk van best wel veel stijlen muziek, zoals hardtrance, ambient, langzame industrial en bepaalde harde dnb tracks spreken me ook steeds meer aan. Echter is geen van die stijlen op Decibel te vinden, dus zal ik me inderdaad moeten beperken tot de early hardstyle en af en toe een bezoekje aan de Loudness area en dan niet dat wannabe-raw als die mensen van A2 records etc. En gezien er een redelijk aantal artiesten altijd hetzelfde draaien op early feestjes, is de lineup daar wel van belang, ik ben namelijk geen autist die ieder feestje hetzelfde wil horen. :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik houd eigenlijk van best wel veel stijlen muziek, zoals hardtrance, ambient, langzame industrial en bepaalde harde dnb tracks spreken me ook steeds meer aan. Echter is geen van die stijlen op Decibel te vinden, dus zal ik me inderdaad moeten beperken tot de early hardstyle en af en toe een bezoekje aan de Loudness area en dan niet dat wannabe-raw als die mensen van A2 records etc. En gezien er een redelijk aantal artiesten altijd hetzelfde draaien op early feestjes, is de lineup daar wel van belang, ik ben namelijk geen autist die ieder feestje hetzelfde wil horen. :P

xd

Ik denk dat er wel meer autisten zijn die dat niet willen. xd
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:
Citaat:
Echte fans van Decibel. Die het gewoon niet uitmaakt hoe duur het is, wanneer het is en welke line-up er staat. Niet alles gaat om de muziek. ;)


Dus oftewel het "gezien worden op Decibel" ?

Die link ontgaat me even...

Decibel is het enige feest in de wereld waar het me geen moer kan schelen wie er komt draaien. Besides that met 150 verschillende artiesten zitten er toch meer dan genoeg tussen om je dag met goede muziek te vullen.

Behalve als je maar van één stijl en 2 artiesten houdt zoals Lyst xd


"Niet alles gaat om de muziek"

Voor mij wel degelijk. Ik ben niet voor niets bizar aan t minderen met de hardstyle feestjes. Aangezien alles toch maar telkens hetzelfde aanhoort. De hele tijd dezelfde sets van dj's. Begin t nogal zat te worden.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelukkig is er op Decibel meer dan hardstyle.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:01 
 

Gelukkig is er nog Decibel, en zijn er nog mensen die willen feesten. Van die mensen die daar de hele dag kritisch gaan rondlopen en de dj's later zwart gaan maken omdat zij gedraaid hebben wat ze graag draaien, maar dat niet naar de zin is van de kritische jongens, daar krijg ik het van.
Ga als je wil feesten, blijf thuis als je jezelf daar niet goed gaat voelen.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Decibel kan best een prima feestje worden, maar dat is voor mij wel afhankelijk van de lineup. Sommige mensen geven nu eenmaal wel om welke muziek er gedraaid gaat worden. Maar schijnbaar mag dat niet, want dan word je aangevallen.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Decibel kan best een prima feestje worden, maar dat is voor mij wel afhankelijk van de lineup. Sommige mensen geven nu eenmaal wel om welke muziek er gedraaid gaat worden. Maar schijnbaar mag dat niet, want dan word je aangevallen.

Tuurlijk geef ik ook om de muziek die er gedraaid wordt. Maar dit is voor mij niet de hoofdreden om naar Decibel te gaan. Ik ga naar Decibel toe om een leuke dag (of eigenlijk weekend) te hebben met veel vriendjes en vriendinnetjes, die dezelfde passie hebben als ik. Dat die passie geuit kan worden op Decibel is dan mooi meegenomen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten