Lyst schreef:
Decibel kan best een prima feestje worden, maar dat is voor mij wel afhankelijk van de lineup. Sommige mensen geven nu eenmaal wel om welke muziek er gedraaid gaat worden. Maar schijnbaar mag dat niet, want dan word je aangevallen.
Tuurlijk geef ik ook om de muziek die er gedraaid wordt. Maar dit is voor mij niet de hoofdreden om naar Decibel te gaan. Ik ga naar Decibel toe om een leuke dag (of eigenlijk weekend) te hebben met veel vriendjes en vriendinnetjes, die dezelfde passie hebben als ik. Dat die passie geuit kan worden op Decibel is dan mooi meegenomen.