Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rondjes lopen op t park 'snachts :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:17 
 

Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Zou anders niet inzien waarom ze alleen HHZ laten zien in de laatste B2S Episode..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Die heb je niet, B2S heeft het hele park afgehuurd, er is ook niemand te vinden op Vakantiepark Beekse Bergen die niet met Decibel te doen heeft ;)



Fout! Grotendeels is afgehuurd voor Decibel. Weet je nog vorig jaar? Hele gezinnen stonden bij de pre en after te kijken van : wtf gebeurd er hier? Op de after stonden er zelfs vaders en moeders op het terrein zonder bandje los te gaan. Ze stoppen gewoon zoveel mogelijk Decibel-gangers bij elkaar. En er zullen er een paar pech hebben en gewoon vlakbij gezinnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Die heb je niet, B2S heeft het hele park afgehuurd, er is ook niemand te vinden op Vakantiepark Beekse Bergen die niet met Decibel te doen heeft ;)



Fout! Grotendeels is afgehuurd voor Decibel. Weet je nog vorig jaar? Hele gezinnen stonden bij de pre en after te kijken van : wtf gebeurd er hier? Op de after stonden er zelfs vaders en moeders op het terrein zonder bandje los te gaan. Ze stoppen gewoon zoveel mogelijk Decibel-gangers bij elkaar. En er zullen er een paar pech hebben en gewoon vlakbij gezinnen zitten.

Dat is van het andere park (Safaripark) of van mensen die een stekkie gekocht hebben daar. Maar die zijn op 1 hand te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel kut dat t altijd zo fokking snel gaat
eindelijk overeengekomen om een keer een weekend party te doen

is alles al gereserveerd xD

dan maar gewoon de dag er zelf heen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 chaletje. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
DJ set meenemen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 bungalow. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
DJ set meenemen?? :P

Jaaaaaaaaaaaaaa! :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 bungalow. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
DJ set meenemen?? :P

Jaaaaaaaaaaaaaa! :D :woot:

Als iemand dan voor de speakers zorgt (en wel degene waar geluid uit komt graag :P) dan neem ik me dj set wel mee. Kunnen we als mongolen keihard muziek draaien :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:53 
 

Ik zou eigenlijk best wel graag Drokz vs Akira willen zien op Decibel...
en dan Partyraiser erna, volle gas in die D4L
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Partyraiser na Drokz & Akira lijkt me een beetje raar. Das hetzelfde als eerst Thera laten draaien en daarna Ran-D ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou wel lollig zijn.. Dat dan weer wel.. Want dan moet Ran-D wel eens een keer een goeie originele knallende set neerzetten. En dat heeft ie in tijden niet gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk moet ik dit jaar echt een keer naar Decibel... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:24 
 

dawasiknie schreef:
Partyraiser na Drokz & Akira lijkt me een beetje raar. Das hetzelfde als eerst Thera laten draaien en daarna Ran-D ofzo.


Ja ok... Eerste raisertje en dan die andere 2

Ook jack of sound in de euphoria/loudness zou mooi zijn
Noisecontrollers live set op main en charly en theo afsluiter main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vintage Boy ‏ @vintageboynl
Ja, ik zie mezelf al staan op #DB12 mainstage met biertje in me handen, genietend van t zonnetje en Noisecontrollers LIVE!:) @officialb2s
Retweeted by b2s


Eerste bevestiging voor de mainstage dit jaar..?
Noisecontrollers live is dikke prima vind ik! ^^

EDIT: retweet is nu verwijderd, met de mededeling: "RT was bedoeld voor eerste gedeelte van de tweet. :-) Kunnen hier niet wachten!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:24 
 

ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel het weekend lekker in een bungalow! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:38 
 

hsrobin schreef:
Heel het weekend lekker in een bungalow! :thumbsup:

Toch sund dat je niet op festivalterrein komt dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P


Ouwe viezerik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P


Meenemen naar de meeting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P

FOTO
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zowizo aanwezig. Hoop dat de Loudness stage er dit jaar wel fatsoenlijk uitziet. Het gaat misschien om de muziek maar een mooie stage is ook niet mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het vorig jaar wel best eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Zou anders niet inzien waarom ze alleen HHZ laten zien in de laatste B2S Episode..


Misschien wel samen sta nergens meer van te kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 09:27 
 

Jeroen_n schreef:
KSwoosh schreef:
ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P


Ouwe viezerik :thumbsup:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Chris Two schreef:
Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Zou anders niet inzien waarom ze alleen HHZ laten zien in de laatste B2S Episode..


Misschien wel samen sta nergens meer van te kijken xd


Misschien helpen Noisecontrollers ook nog?
Gewoon een anthem met z'n 3e! Dat zou wel episch zijn :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten