Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Rondjes lopen op t park 'snachts :loving:
C
Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Zou anders niet inzien waarom ze alleen HHZ laten zien in de laatste B2S Episode..
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Chukkels wrote: Die heb je niet, B2S heeft het hele park afgehuurd, er is ook niemand te vinden op Vakantiepark Beekse Bergen die niet met Decibel te doen heeft ;)

Fout! Grotendeels is afgehuurd voor Decibel. Weet je nog vorig jaar? Hele gezinnen stonden bij de pre en after te kijken van : wtf gebeurd er hier? Op de after stonden er zelfs vaders en moeders op het terrein zonder bandje los te gaan. Ze stoppen gewoon zoveel mogelijk Decibel-gangers bij elkaar. En er zullen er een paar pech hebben en gewoon vlakbij gezinnen zitten.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
Chukkels wrote: Die heb je niet, B2S heeft het hele park afgehuurd, er is ook niemand te vinden op Vakantiepark Beekse Bergen die niet met Decibel te doen heeft ;)

Fout! Grotendeels is afgehuurd voor Decibel. Weet je nog vorig jaar? Hele gezinnen stonden bij de pre en after te kijken van : wtf gebeurd er hier? Op de after stonden er zelfs vaders en moeders op het terrein zonder bandje los te gaan. Ze stoppen gewoon zoveel mogelijk Decibel-gangers bij elkaar. En er zullen er een paar pech hebben en gewoon vlakbij gezinnen zitten.
Dat is van het andere park (Safaripark) of van mensen die een stekkie gekocht hebben daar. Maar die zijn op 1 hand te tellen.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wel kut dat t altijd zo fokking snel gaat
eindelijk overeengekomen om een keer een weekend party te doen

is alles al gereserveerd xD

dan maar gewoon de dag er zelf heen haha
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 chaletje. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
DJ set meenemen?? :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 bungalow. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
Jaaaaaaaaaaaaaa! :D :woot:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:
Black Sunrise wrote:Samen met Robertt, Chukkels & Squirrie in 1 bungalow. Wiehooeeee :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:
Jaaaaaaaaaaaaaa! :D :woot:
Als iemand dan voor de speakers zorgt (en wel degene waar geluid uit komt graag :P) dan neem ik me dj set wel mee. Kunnen we als mongolen keihard muziek draaien :surrender: :surrender:
C
Ik zou eigenlijk best wel graag Drokz vs Akira willen zien op Decibel...
en dan Partyraiser erna, volle gas in die D4L
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Partyraiser na Drokz & Akira lijkt me een beetje raar. Das hetzelfde als eerst Thera laten draaien en daarna Ran-D ofzo.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Zou wel lollig zijn.. Dat dan weer wel.. Want dan moet Ran-D wel eens een keer een goeie originele knallende set neerzetten. En dat heeft ie in tijden niet gedaan xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Eigenlijk moet ik dit jaar echt een keer naar Decibel... :x
C
dawasiknie wrote:Partyraiser na Drokz & Akira lijkt me een beetje raar. Das hetzelfde als eerst Thera laten draaien en daarna Ran-D ofzo.
Ja ok... Eerste raisertje en dan die andere 2

Ook jack of sound in de euphoria/loudness zou mooi zijn
Noisecontrollers live set op main en charly en theo afsluiter main?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Vintage Boy ‏ @vintageboynl
Ja, ik zie mezelf al staan op #DB12 mainstage met biertje in me handen, genietend van t zonnetje en Noisecontrollers LIVE!:) @officialb2s
Retweeted by b2s
Eerste bevestiging voor de mainstage dit jaar..?
Noisecontrollers live is dikke prima vind ik! ^^

EDIT: retweet is nu verwijderd, met de mededeling: "RT was bedoeld voor eerste gedeelte van de tweet. :-) Kunnen hier niet wachten!"
G
ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Heel het weekend lekker in een bungalow! :thumbsup:
C
hsrobin wrote:Heel het weekend lekker in een bungalow! :thumbsup:
Toch sund dat je niet op festivalterrein komt dan
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
KSwoosh wrote:ich bin dabei!

en ben er vandaag achter gekomen dat een vroeger buurmeisje van me er ook naartoe gaat :D en laat haar nou goed knap zijn geworden :P
Ouwe viezerik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026

Meenemen naar de meeting!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024

FOTO
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Zowizo aanwezig. Hoop dat de Loudness stage er dit jaar wel fatsoenlijk uitziet. Het gaat misschien om de muziek maar een mooie stage is ook niet mis.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vond het vorig jaar wel best eigenlijk.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Chris Two wrote:Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Zou anders niet inzien waarom ze alleen HHZ laten zien in de laatste B2S Episode..
Misschien wel samen sta nergens meer van te kijken xd
G
Jeroen_n wrote:

Ouwe viezerik :thumbsup:
:cool:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Rossieking wrote:
Chris Two wrote:Iets zegt mij dat het Anthem dit jaar gemaakt gaat worden door Headhunterz of door Wildstylez..
Misschien wel samen sta nergens meer van te kijken xd
Misschien helpen Noisecontrollers ook nog?
Gewoon een anthem met z'n 3e! Dat zou wel episch zijn :thumbsup:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago