Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:20 
 
Hardtraxxer

Het probleem ligt ook bij de organisaties, wat er nu met HS gebeurt gebeurde vroeger bij HC. ID&T had teveel invloed, en in de HS scene is dat Scantraxx en Q-Dance. HC is toentertijd herboren met veel diverse organisaties/feesten/labels. Ik hoop dat dit met HS ook gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Waar ik me ook zo aan stoor is dat dj's zo fucking weinig oude knallers draaie... altijd maar de nieuwe hitjes in hun livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance heeft veel minder invloed als eerst, feesten van kleinere organisaties zijn steeds groter geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Klopt, maar in mijn ogen nog steeds teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 09:47 
 

Citaat:
De kern bestaat inderdaad uit de mensen die zich verdiepen in de muziek, de mensen die echt interesse hebben. Daarvan zit ruim 90% op de fora, want veel andere/betere manieren zijn er niet om je goed te verdiepen in de scene. Als je de behoefte niet hebt om je zelf te verdiepen in de muziek, dan is je interesse blijkbaar dusdanig laag, dat ik je niet echt een liefhebber kan noemen.


Of jij iemand een liefhebber kunt noemen of niet, betekent niet dat iemand wel of niet een liefhebber is, jij/jouw mening bent/is niet de maatstaf voor de "liefhebbers". Dit is inderdaad jouw mening, maar het zijn geen feiten net zoals vele andere zaken die je hier opschrijft, en dat is jammer.

Ohja, en dit:

Citaat:
Daarvan zit ruim 90% op de fora


Bron? Of gewoon je eigen mening?

Je hoeft om je te verdiepen in een bepaald muziek genre echt niet op één of meerdere fora te zitten. Wel ben ik het ermee eens als je bedoelt dat mensen die zich willen verdiepen in de scene, toch wel op een forum moeten zitten, want er zijn inderdaad niet echt betere manieren. Maar je verdiepen in de scene is weer heel iets anders dan je verdiepen in de muziek zelf, het zijn twee verschillende dingen en als je het één niet doet betekent het niet dat je geen liefhebber bent of niet tot de kern behoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

Ik vind alles prima zolang ik maar lekker naar feestjes kan gaan en dj's vette tracks blijven maken.
het valt me wel op dat ik de sfeer van hardstyle ( non-stop stampen ) aangenamer vind op het moment dan bij de hardcore staan te hakken en gek doen :cool:

Vroeger vond ik de sfeer bij hardcore feestjes namelijk vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Ik vind alles prima zolang ik maar lekker naar feestjes kan gaan en dj's vette tracks blijven maken.
het valt me wel op dat ik de sfeer van hardstyle ( non-stop stampen ) aangenamer vind op het moment dan bij de hardcore staan te hakken en gek doen :cool:

Vroeger vond ik de sfeer bij hardcore feestjes namelijk vetter!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
ttthijss schreef:
Ik vind alles prima zolang ik maar lekker naar feestjes kan gaan en dj's vette tracks blijven maken.
het valt me wel op dat ik de sfeer van hardstyle ( non-stop stampen ) aangenamer vind op het moment dan bij de hardcore staan te hakken en gek doen :cool:

Vroeger vond ik de sfeer bij hardcore feestjes namelijk vetter!

:')

Wat is er mis met jou. Als dat de mening is van thijs, dat hij zich nu niet drukmaakt over de zogezegde "commercie". Trieste reactie wout
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:33 
 

nielstil schreef:
Wout1997 schreef:
ttthijss schreef:
Ik vind alles prima zolang ik maar lekker naar feestjes kan gaan en dj's vette tracks blijven maken.
het valt me wel op dat ik de sfeer van hardstyle ( non-stop stampen ) aangenamer vind op het moment dan bij de hardcore staan te hakken en gek doen :cool:

Vroeger vond ik de sfeer bij hardcore feestjes namelijk vetter!

:')

Wat is er mis met jou. Als dat de mening is van thijs, dat hij zich nu niet drukmaakt over de zogezegde "commercie". Trieste reactie wout

Nee joh, daar kan onze Wout uit '97 makkelijk over meepraten met zijn 15 lentes jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Lyst & @ Q-Dominic, misschien is Skype een idee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
@ Lyst & @ Q-Dominic, misschien is Skype een idee? xd


Nee, een goed uitgetypte discussie leest ook wel is lekker weg hoor:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Maximum schreef:
@ Lyst & @ Q-Dominic, misschien is Skype een idee? xd


Nee, een goed uitgetypte discussie leest ook wel is lekker weg hoor:)

Haha het was maar een grapje hoor, hun moeten uiteraard lekker hun gang gaan! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxxers, hoe denken we over de mixing skills van Brennan Heart :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Welke? ^^


xd

Ik denk persoonlijk dat die bij Qlimax wel hard gemixt(goed of slecht ) maar dat ze in de dvd alleen de eerste paar minute bij hèm op t podium hadde gefilmd... Je ziet bij een feest toch niet constant een cameraman bij de dj, maar op bepaalde momente...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Hardtraxxers, hoe denken we over de mixing skills van Brennan Heart :) ?


Ik denk dat jullie het al hebben gezien maar voor de zekerheid.

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/brennan-heart-qlimax-2011-premix-of-niet-t27487.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel toevallig dat ineens bij die Qlimax wel fatsoenlijk werd gemixed door BH :P.

NC en HHZ zijn trouwens echt dieptriest qua mixen, zo slecht dat het gewoon ergerlijk is;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:26 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
urbandesigner schreef:
Hardtraxxers, hoe denken we over de mixing skills van Brennan Heart :) ?


Ik denk dat jullie het al hebben gezien maar voor de zekerheid.

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/brennan-heart-qlimax-2011-premix-of-niet-t27487.html

omdat er een slotje op t topic zit zal ik het hier maar even posten:

er is idd duidelijk te zien dat alle faders van zijn djm dicht staan, geen twijfel over mogelijk.
BH had dat jaar het anthem gemaakt en heeft dit deels door een orkest live laten spelen. tevens is de complete show met licht, laser en vuurwerk voorgeprogrammeerd en wordt de muziek dus niet door de dj ingestart maar vanaf de regie door de technici zelf. en dan komt er ook nog bij dat bij het editen van de dvd er een hoop met tijd en beelden wordt geschoven om het totaal plaatje compleet te maken. BH heeft nadat al het live gebeuren klaar was dus gewoon zijn set gestart, is later op de dvd ook gewoon te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij beweegt zijn hand wel naar de knoppen, lijkt me niet echt logisch als de regie het in handen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké jammer, weer een discussie afgekapt. Vind het jammer om te zien dat een kwestie als deze weer gelijk wordt. Er is ook geen sprake van nutteloos speculeren, beide partijen voor en tegen komen met argumenten en het is best een actuele kwestie al gaat het in dit geval om een set van een jaar geleden.

Khadber schreef:
Discussie kan ergens anders gevoerd worden. Graag niet hier.

Begrijp uit bovenstaande reactie ook niet precies wat je nu wil. Heb je liever niet dat de discussie op dit forum gevoerd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het prima om discussie te voeren, maar dit heeft meer weg van een zoektocht naar antwoorden waar je niets over kan zeggen omdat hier een compilatie van verschillende beelden met andere muziek is gemaakt. Je kan er dus simpelweg niets over zeggen. En een artiest pakken op iets waar je eigenlijk niet over kan oordelen is niet echt de bedoeling toch?
Bovendien heb ik in dit geval het "mosterd na de maaltijd-gevoel".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:17 
 

/care, laat mensen gewoon discussiëren/speculeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, als het moet dan doen we het toch onderbouwd?

Brennan Heart @ Qlimax 2010

01. Brennan Heart - Intro Show & Alternate Reality (LIVE with Magnum Opus
Rockestra)
02. Headhunterz - Sacrifice (Brennan Heart Remix) (LIVE with Magnum Opus
Rockestra)
03. Isaac - We Are Your Friends Hier begint dan echt zijn set, laten we de eerste 2 platen even buiten beschouwing.
04. Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Lento Edit Wordt overduidelijk niet gemixt. WAYF wordt met een echotje uitgefade waarna de volgende track begint.
05. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (DJ Tool) ook hier is geen sprake van een overgang maar een instant crossfadermix. Alsof het met de pc achter elkaar is gezet. er is in ieder geval niet te horen dat er 2 afzonderlijke cd-spelers worden gebruikt.
06. Tatanka - Floor Massacre Hier hoor ik voor het eerst een daadwerkelijke overgang. De mix stelt overigens niet veel voor, gedurende 32 beats een crossfader mix waarbij het eind van de mix ook nog vrij abrupt is.
07. Frontliner - Discorecord hier is wel een mix maar die klinkt wel heeeeeel erg strak. bijna computerachtig! (goh hoe komt dat?) bovendien is de intro van discorecord anders dan bij de echte versie wat erop kan duiden dat dit gewoon ff in elkaar is geflanst.
08. Brennan Heart - Till U Believe It (ft Lisa Gerrard Edit) hier is ook een overgang te horen. wederom een weinig spectaculair gemixte, maar het is een mix. Klinkt ook wel alsof dit gewoon een echte mix is.
09. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment weer een vage overgang. klinkt gewoon alsof er geknipt wordt. instant crossfadermix. platen zijn niet door elkaar hoorbaar.
10. Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix) dit lijkt me een echte mix aangezien hij bij zijn timing niet uitkomt en een stuk van de melodie mist. dramatische overgang dus. Overigens was er ook geknipt in live the moment. volgens mij zijn de platen niet door elkaar te horen, ik hoor iig niet dat er ingemixt wordt. crossfader mix.
11. Zany & Frontliner - Pure Pullover (Qlimax Mashup) hier wordt een overgang van 16 beats gemaakt. enorm basic mix. klinkt niet echt computerachtig.
12. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix) klinkt als een computer overgang, de laatste 4 beats van de intro van memento lopen over de laatste 4 beats van de outro van pure. Klinkt me erg mechanisch. Bovendien is de midintro van memento er niet, hij heeft dus sowieso zitten knutselen.
13. Brennan Heart - Faithlezz (Qlimax Remake) Ook hier wordt er totaal niet gemixt, instant crossfader overgang aan het eind van de outro van memento. De platen zijn niet samen hoorbaar.
14. G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix) ook geen mix. 0,0 seconden samen te horen, instant crossfadermix/computer overgang.
15. Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix) hier zijn ze wel samen te horen. Simpele, korte crossfader overgang, er wordt niet echt ingemixt.
16. Brennan Heart & Zany - Bang the Bass Is ook geen mix-overgang. Computermix.

Conclusie: sommige stukken klinken verdacht voorgemixt, de stukken die niet voorgemixt klinken zijn ontzetten zwak aan elkaar ge-crossfadered. Denk dat de set voor een flink deel voorgemixt was en dat hij gewoon om de 2-3 platen de crossfader switchte. Hoe dan ook, met DJ-en heeft het echt niks te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij wilt dus zeggen dat hij af en toe wel mixt en af en toe niet :P ? Ik zou direct al de weg kwijt raken dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had op het feest zelf al het idee dat het pre-mix was, en toen ik de set later terugluisterde ook.

die overgangen zijn gewoon overduidelijk in de studio gemaakt man.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen