pim__ schreef:
Eens, was afgelopen defqon weer. Dan heel even een 20 seconden filmpje voor de fam, moet kunnen. Maar t voelt ook wel een beetje dubbel. Als je dan zo'n eindshow(op youtube) kijkt met 10.000 telefoons, toch jammer. Maar heb ik er zelf last van gehad toen ik in het publiek stond? Nee. Dus lekker boeie.
Dit vat het voor mij ook wel samen ja. Ik denk dat ik gemiddeld 1 of 2 filmpjes maak per feest voor op de 'Gram of voor iemand/een groepje op Whatsapp. Als ik nu denk aan de laatste jaren aan feesten, dan heb ik daarnaast ook geen een moment last gehad van (veel) mensen die wel aan het filmen waren. Het 'storen' hier aan gebeurt me eigenlijk alleen als ik achteraf beelden terug kijk met hele uitgesproken filmpjes zoals die in de openingspost, of dat bekende filmpje van DC10 op Ibiza waar ze 2010 met 2024 vergelijken (ik kan er een aantal jaar naast zitten). Dan vind ik het oprecht heel erg pijnlijk om te zien en vind ik het echt kut. Op een feest zelf ben ik er helemaal niet mee bezig of een ander om mij heen lekker staat te filmen. Lekker zelf weten joh.
Maar vind het ergens wel lekker dat je er steeds meer DJ's over hoort, inderdaad. Een Mr Belt & Wezol laten het ook vaker weten, afgelopen nacht dus ook een Marlonneke. En ook dat is weer een beetje dubbel, want al dat gefilm is ook weer een van de (soms hele grote) redenen waarom sommige DJ's júíst groot zijn geworden.