Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 17:42 

Hardtraxxer

Mijn verwachtingen van het publiek liggen over het algemeen al vrij laag maar kwam net dit filmpje tegen wat voor mij wel een nieuw dieptepunt is. Vandaar dat ik dacht ey mooi puntje voor discussie met mijn autistische internetvrienden.

https://www.instagram.com/reel/DBJi0ZJsTA0/

- Stoor jij je aan telefoons? Nog specifieke evenementen/genres oid waar
- Wat vind je van camera's afplakken, of zelfs helemaal telefoonverbod
- Hoeveel story's post jij per party?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 17:50 

Hardtraxx Veteran

waarom start je deze discussie op hardtraxx broer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 17:51 

Hardtraxxer

hier zitten veel autisten is toch mooi\

nee is grapje ben oprecht benieuwd hoe hier vanuit hardstyle wereld naar wordt gekeken. Als ik dit op amsterdam_rave post weet ik de reacties wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 17:54 

Hardtraxxer

Ik stoor me best vaak aan stilstaande mensen over het algemeen (verschillend per feest). Filmende mensen merk ik nooit zo / stoor ik me niet aan behalve bij een endshow.

Dit voorbeeld is wel heel erg zeg :lol: maar je weet toch ook dat je bepaalde events met een grote misplaatste hype eromheen gewoon moet vermijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 18:10 

Hardtraxxer

Telefoons afplakken of verbieden vind ik ook maar naar gedrag.

Verder is storen een groot woord, maar dan is het eerder aan stilstaan en/of geen rekening houden met anderen. Kan met telefoon te maken hebben, maar dat is eigenlijk ondergeschikt. En echt storen valt dus wel mee, maar in principe krijg ik zelf ook een beter gevoel op een feest als ik in mijn directe omgeving zie dat de sfeer er lekker bij hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 18:12 

Hardtraxxer

Hele sets filmen vind ik overigens wel belachelijk. Op feesten zelf niet zo'n last van, maar begrijpen doe ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 18:15 

Hardtraxx Veteran

Het draait nu allemaal om sociale status he. Ik kan mij er soms best aan irriteren maar vaak tijdens shows als ik duizende telefoons voor mijn mik heb en ik hierdoor zelf geen goed zicht heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 18:25 

Hardtraxx Veteran

Ik snap het wel dat je tussendoor eventjes een snap of een ig story opneemt en/of de telefoon trekt als er iets grappigs voordoet. Maar mensen die een half uur lang stilstaand een dj gaan filmen, hetzelfde bij een eindshow oid, daar heb ik uiteraard wel iets tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 18:31 

Hardtraxx Addict

oprecht wel storend dat de jonge mensen nu allemaal zo omin veel aandachtstekort hebben en alles moeten delen wat ze meemaken ja. maar ben ook akoestisch. idk

maak zelf wel 1 story per evenement waar ik heenga om bij te houden in highlights maar verder ligt dat ding in me nektabba te chille naast de snats
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 19:13 

Hardtraxx Veteran

Lekker boeie wat de rest doet. Als ik ff een storietje voor het nageslacht wil posten wil ik niet dat er een hijgerige techno autist in m'n nek zit die me verplicht m'n telefoon af te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 19:32 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Lekker boeie wat de rest doet.

Na muziek is voor mij sfeer het belangrijkste op een rave dus het boeit mij eigenlijk wel enigszins wat de rest doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 20:39 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
een hijgerige techno autist in m'n nek zit die me verplicht m'n telefoon af te plakken.

xd

techno autisten maken zelf ook stickers om aan filmende mensen uit te delen wist je dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 21:46 

Hardtraxx Veteran

INVADE schreef:

Na muziek is voor mij sfeer het belangrijkste op een rave dus het boeit mij eigenlijk wel enigszins wat de rest doet

Zaagkick schreef:
snats
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 23:08 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Lekker boeie wat de rest doet. Als ik ff een storietje voor het nageslacht wil posten wil ik niet dat er een hijgerige techno autist in m'n nek zit die me verplicht m'n telefoon af te plakken.

Eens, was afgelopen defqon weer. Dan heel even een 20 seconden filmpje voor de fam, moet kunnen. Maar t voelt ook wel een beetje dubbel. Als je dan zo'n eindshow(op youtube) kijkt met 10.000 telefoons, toch jammer. Maar heb ik er zelf last van gehad toen ik in het publiek stond? Nee. Dus lekker boeie.

Eerste keer defqon stond ik ook wat langer te filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 09:23 

Hardtraxx Veteran

Ik post hooguit 1x iets op de Insta maar vaak genoeg niks. Soms kom ik thuis en check ik mijn foto's / filmpjes en dan heb ik er 0 gemaakt, of hooguit een paar om te antwoorden op "waar sta je???". Een groepsfoto of foto met de meid wil af en toe eens voorkomen en that's all.

V.w.b. het afplakken van de telefoon: ik had er ook nooit zoveel mee. Maarrrrr ik was afgelopen zomer alleen in Tresor in Berlijn waar dat ook gebeurde. Al mijn maten en het thuisfront sliepen nog dus ik had sowieso mijn telefoon niet nodig. Ik vond het wel chill, een paar uur gewoon dansen en meer genieten van wat er om je heen gebeurt.

Misschien wel eens een leuke test om m'n telefoon bij het eerstvolgende feest eens in de kluis te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:06 

Hardtraxxer

Mannen jullie hoeven niet in de verdediging te schieten. Ik weet dat Hardtraxxers echte diehards zijn die nog heerlijk ouderwets stampen. Dat filmpje in je story mag wel hoor.

Vind het wel mooi om te zien dat DJ's zich er zelf ook steeds meer over uitspreken. Gisteren heeft Daddy Marlon tijdens zijn avond in de Gashouder nog door de microfoon geroepen dat iedereen z'n telefoon weg moest doen omdat er zoveel werd gefilmd. Lukte niet helemaal.

Over Daddy Marlon gesproken, waar is mijn grote vriend Broken Balance gebleven? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:10 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Daddy Marlon

Geen idee wie het is maar vind het nu al een trieste maagd met zo'n naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:15 

Hardtraxx Veteran

Marlon de GOAT.
Feest was overigens erg gaande begreep ik van vrienden die er waren, Deem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:25 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Eens, was afgelopen defqon weer. Dan heel even een 20 seconden filmpje voor de fam, moet kunnen. Maar t voelt ook wel een beetje dubbel. Als je dan zo'n eindshow(op youtube) kijkt met 10.000 telefoons, toch jammer. Maar heb ik er zelf last van gehad toen ik in het publiek stond? Nee. Dus lekker boeie.

Dit vat het voor mij ook wel samen ja. Ik denk dat ik gemiddeld 1 of 2 filmpjes maak per feest voor op de 'Gram of voor iemand/een groepje op Whatsapp. Als ik nu denk aan de laatste jaren aan feesten, dan heb ik daarnaast ook geen een moment last gehad van (veel) mensen die wel aan het filmen waren. Het 'storen' hier aan gebeurt me eigenlijk alleen als ik achteraf beelden terug kijk met hele uitgesproken filmpjes zoals die in de openingspost, of dat bekende filmpje van DC10 op Ibiza waar ze 2010 met 2024 vergelijken (ik kan er een aantal jaar naast zitten). Dan vind ik het oprecht heel erg pijnlijk om te zien en vind ik het echt kut. Op een feest zelf ben ik er helemaal niet mee bezig of een ander om mij heen lekker staat te filmen. Lekker zelf weten joh.

Maar vind het ergens wel lekker dat je er steeds meer DJ's over hoort, inderdaad. Een Mr Belt & Wezol laten het ook vaker weten, afgelopen nacht dus ook een Marlonneke. En ook dat is weer een beetje dubbel, want al dat gefilm is ook weer een van de (soms hele grote) redenen waarom sommige DJ's júíst groot zijn geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:42 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
En ook dat is weer een beetje dubbel, want al dat gefilm is ook weer een van de (soms hele grote) redenen waarom sommige DJ's júíst groot zijn geworden.

Eens. Weet ook niet wat ik van een NoArt moet vinden met phone-free events tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:45 

Hardtraxx Elite

Verschilt een beetje per evenement/locatie. Over het algemeen kan ik me er niet druk over maken. Al helemaal niet op een festival overdag. Maar in een donkere technobunker past het dan weer niet als iedereen daar constant met zijn telefoon in de lucht zou staan. En bij concerten boeit het mij ook niet zo, tenzij degene die voor mij staat constant staat te filmen en mijn zicht blokkeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 11:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Minst Kritische Lid
Rickzel

maatje rick wat is er met je gebeurd heeft dennis je account gehackt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 11:37 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Citaat:
Minst Kritische Lid
Rickzel

maatje rick wat is er met je gebeurd heeft dennis je account gehackt

Ik ben een ijskoude killer geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 12:08 

Hardtraxx Veteran

Maten als je niet filmt (of minstens een foto op je IG verhaal zet) ben je er niet geweest!!!! Alles voor de likes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 14:04 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Daddy Marlon

Geen idee wie het is maar vind het nu al een trieste maagd met zo'n naam.

:lol: :lol: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic