Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Image
DVD: View on YouTube
Liveset: http://lsdb.nl/set/63781/brennan-heart- ... 11-10.html

Wat is hier precies aan de hand? Mocht Q hier gebruik gemaakt hebben van beelden die tijdens de intro-show zijn geschoten, waarom laten ze dat dan niet gelijk weten? Iets wat mij trouwens heel onwaarschijnlijk lijkt kijkend naar het gedrag achter de tafels van BH.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wat boeit het. Het is al meer dan anderhalf jaar geleden. Move on! -.-
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind het wel interessant eigenlijk, vraag me af waarom er op dit soort vraagstukken nooit antwoorden komen. Of eigenlijk weet ik het wel, dat komt door mensen met een instelling als onderstaande.
D-Nemacyst wrote:
patrickjeb wrote:
D-Nemacyst wrote:En wat wou je daarmee bereiken?
Wou je Q-Dance & Co boycotten ofzo
Gewoon alles pikken en het wel goed vinden, kom je ver mee :)
Even ver als er tegenin gaan. Dus waarom moeite doen.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Je kan ook alles is de doofpot gooien daar heeft TiMOTHYb gelijk in.
Ik weet zelf niks van dit incident (was er natuurlijk niet zelf bij). Maar als hij echt een premix mix had vind ik dat te triest voor woorden. Ik wil ook wel voor 5000e voor duizenden man staan zonder iets te doen.
Dan verdien je bakken met geld maar je doet niks.
Ik weet hier niks vanaf dus misschien was hij wel als laatste? en moest q de endshow doen.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dat lijkt me stug altijd en hc act op ut end >.<

anyway, natuurlijk kan dit eigenlijk niet. Is er niet iemand die behoefte voelt om een mailtje de deur uit te gooien naar een van de betrokken partijen? Betwijfel of het helpt, maar een andere methode zou ik ook zo 1,2,3 niet kunnen bedenken!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
teupie wrote:Dat lijkt me stug altijd en hc act op ut end >.<

anyway, natuurlijk kan dit eigenlijk niet. Is er niet iemand die behoefte voelt om een mailtje de deur uit te gooien naar een van de betrokken partijen? Betwijfel of het helpt, maar een andere methode zou ik ook zo 1,2,3 niet kunnen bedenken!
Owja, niet aan gedacht dat het bij Qlimax altijd eindigt met een HC act >.< xd
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Wout1997 wrote:
teupie wrote:Dat lijkt me stug altijd en hc act op ut end >.<

Owja, niet aan gedacht dat het bij Qlimax altijd eindigt met een HC act >.< xd
Kan gebeuren, daar ben je Peter Griffin voor :thumbsup:
S
IB4TL
A
Uit andere thread:
Ik denk dat die bij Qlimax wel hard gemixt(goed of slecht ) maar dat ze in de dvd alleen de eerste paar minute bij hèm op t podium hadde gefilmd... Je ziet bij een feest toch niet constant een cameraman bij de dj, maar op bepaalde momente...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Juist. Stennis schoppen over dit soort dingen heeft echt totaal geen zin. Er zijn te veel onzekerheden om hier iets zinnigs over te zeggen, zoals de timing van beelden en geluid in de set. Het feit dat deze man met een orkest wat deed kan daar mee te maken hebben.

Kortom, speculeren ten top. Nergens goed voor.