Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:05 

Donateur

Afbeelding
DVD: http://www.youtube.com/watch?v=DJ10OBNepck#t=9m46s
Liveset: http://lsdb.nl/set/63781/brennan-heart- ... 11-10.html

Wat is hier precies aan de hand? Mocht Q hier gebruik gemaakt hebben van beelden die tijdens de intro-show zijn geschoten, waarom laten ze dat dan niet gelijk weten? Iets wat mij trouwens heel onwaarschijnlijk lijkt kijkend naar het gedrag achter de tafels van BH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:06 

Hardtraxx Veteran

Wat boeit het. Het is al meer dan anderhalf jaar geleden. Move on! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:08 

Donateur

Ik vind het wel interessant eigenlijk, vraag me af waarom er op dit soort vraagstukken nooit antwoorden komen. Of eigenlijk weet ik het wel, dat komt door mensen met een instelling als onderstaande.

D-Nemacyst schreef:
patrickjeb schreef:
D-Nemacyst schreef:
En wat wou je daarmee bereiken?
Wou je Q-Dance & Co boycotten ofzo

Gewoon alles pikken en het wel goed vinden, kom je ver mee :)

Even ver als er tegenin gaan. Dus waarom moeite doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Je kan ook alles is de doofpot gooien daar heeft TiMOTHYb gelijk in.
Ik weet zelf niks van dit incident (was er natuurlijk niet zelf bij). Maar als hij echt een premix mix had vind ik dat te triest voor woorden. Ik wil ook wel voor 5000e voor duizenden man staan zonder iets te doen.
Dan verdien je bakken met geld maar je doet niks.
Ik weet hier niks vanaf dus misschien was hij wel als laatste? en moest q de endshow doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:21 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt me stug altijd en hc act op ut end >.<

anyway, natuurlijk kan dit eigenlijk niet. Is er niet iemand die behoefte voelt om een mailtje de deur uit te gooien naar een van de betrokken partijen? Betwijfel of het helpt, maar een andere methode zou ik ook zo 1,2,3 niet kunnen bedenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

anyway, natuurlijk kan dit eigenlijk niet. Is er niet iemand die behoefte voelt om een mailtje de deur uit te gooien naar een van de betrokken partijen? Betwijfel of het helpt, maar een andere methode zou ik ook zo 1,2,3 niet kunnen bedenken!

Owja, niet aan gedacht dat het bij Qlimax altijd eindigt met een HC act >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:41 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
teupie schreef:

Owja, niet aan gedacht dat het bij Qlimax altijd eindigt met een HC act >.< xd

Kan gebeuren, daar ben je Peter Griffin voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:42 

IB4TL
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:45 

Uit andere thread:

Citaat:
Ik denk dat die bij Qlimax wel hard gemixt(goed of slecht ) maar dat ze in de dvd alleen de eerste paar minute bij hèm op t podium hadde gefilmd... Je ziet bij een feest toch niet constant een cameraman bij de dj, maar op bepaalde momente...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Juist. Stennis schoppen over dit soort dingen heeft echt totaal geen zin. Er zijn te veel onzekerheden om hier iets zinnigs over te zeggen, zoals de timing van beelden en geluid in de set. Het feit dat deze man met een orkest wat deed kan daar mee te maken hebben.

Kortom, speculeren ten top. Nergens goed voor.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen