Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 289  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeey gasten,

Ik zie steeds vaker topics met vragen over nummers die leden zoeken.
Om daar een topic voor te openen is misschien een beetje te overdreven!

Ik hoorde al dat een aantal leden wel oren heeft naar een algemeen topic waar je deze vraag kan stellen.
Hier is die dan!

Zoek je een nummer?! Laat het hier weten!!!

Greetz,
Arnold
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet dat nummer dat na 8 komt en voor 10 staat. :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha geweldig oostzaner ^^
Goed initiatief dit :) Nu hopen dat de mensen het ook werkelijk gebruiken. oh, en sticky em ff.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek een non-hardstyle nummer, namelijk het originele stuk waar de break van Zatox - So High van is afgeleid. Ik heb op de tekst gezocht en vind niks, dus ik denk dat alleen de melodie gebruikt is.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Hoe heet dat nummer dat na 8 komt en voor 10 staat. :P

negen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:
Hoe heet dat nummer dat na 8 komt en voor 10 staat. :P

negen


Oke Thanks ik was hem al kwijt. :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe heet dat nummer ookalweer dat ze zeggen van:

'' BLAME IT ON THE MUSICC! :evil: ''

? :x





neegrapjegoedtopicdit
Bericht Geplaatst op 17 nov 2009 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
hoe heet dat nummer ookalweer dat ze zeggen van:

'' BLAME IT ON THE MUSICC! :evil: ''

? :x





neegrapjegoedtopicdit

Andre van Duin - Bloemkolen
Bericht Geplaatst op 18 nov 2009 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Jesper-HardBeatz schreef:
hoe heet dat nummer ookalweer dat ze zeggen van:

'' BLAME IT ON THE MUSICC! :evil: ''

? :x





neegrapjegoedtopicdit

Headhunterz & Wildstylez - Blame it on the music
Bericht Geplaatst op 18 nov 2009 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik zoek een non-hardstyle nummer, namelijk het originele stuk waar de break van Zatox - So High van is afgeleid. Ik heb op de tekst gezocht en vind niks, dus ik denk dat alleen de melodie gebruikt is.


misschien in het 'waar tracks van afgeleid zijn' topic :P
Bericht Geplaatst op 18 nov 2009 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hou het dan wel Ontopic hier! ;) Toch zin om te zeveren? Go Offtopic en open het zevertopic maar! :D
Bericht Geplaatst op 19 nov 2009 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nick schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zoek een non-hardstyle nummer, namelijk het originele stuk waar de break van Zatox - So High van is afgeleid. Ik heb op de tekst gezocht en vind niks, dus ik denk dat alleen de melodie gebruikt is.


misschien in het 'waar tracks van afgeleid zijn' topic :P


Heb het daar volgens mij al gevraagd.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 19:51 
 
Hardtraxxer

slaat wel aan deze topic tot nu toe :P
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 21:24 
 
Hardtraxxer

wie kent dit nummer?

Naam.mp3
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het een nummer van een van de Dirty Workz artiesten is. Je hoort namelijk duidelijk jump-achtige sounds. Zal hoogst waarschijnlijk dus van Coone, Demoniak of Ruthless zijn verwacht ik.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
wie kent dit nummer?

Naam.mp3

+1 klinkt vet maar geen idee :(.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 22:00 
 
Hardtraxxer

GreenX schreef:
Bisde schreef:
wie kent dit nummer?

Naam.mp3

+1 klinkt vet maar geen idee :(.


daarom wil ik hem ook weten :D
Bericht Geplaatst op 21 nov 2009 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Denk dat het een nummer van een van de Dirty Workz artiesten is. Je hoort namelijk duidelijk jump-achtige sounds. Zal hoogst waarschijnlijk dus van Coone, Demoniak of Ruthless zijn verwacht ik.

Gast, Ruthless? Ten eerste is dat geen DWX artiest en ten tweede is dit echt totaal niet zijn sound :P.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2009 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
wie kent dit nummer?

Naam.mp3

Het nummer heet Bitch Fuck Pussy van Da Emperor.

Bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Denk dat het een nummer van een van de Dirty Workz artiesten is. Je hoort namelijk duidelijk jump-achtige sounds. Zal hoogst waarschijnlijk dus van Coone, Demoniak of Ruthless zijn verwacht ik.

Gast, Ruthless? Ten eerste is dat geen DWX artiest en ten tweede is dit echt totaal niet zijn sound :P.


ik weet dat Ruthless geen Dirty Workz artiest is. En zoveel luister ik ook weer niet naar jump dat ik van elke dj zijn sound ken. Ik noemde gewoon nog een dj op die het misschien wel zou kunnen zijn.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2009 14:34 
 
Hardtraxxer

Headhunter(4)Ever schreef:
Bisde schreef:
wie kent dit nummer?

Naam.mp3

Het nummer heet Bitch Fuck Pussy van Da Emperor.



thnx!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet niet, ik hoor net die gostosa remix van Cold Rockin (Prophet en Wildstylez)
maar die vocals komen me zo bekend voor, iemand een idee?


EDIT: laat maar, scooter hebt die vocals gejat en ik heb zn album, vandaar ;)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2009 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
weet niet, ik hoor net die gostosa remix van Cold Rockin (Prophet en Wildstylez)
maar die vocals komen me zo bekend voor, iemand een idee?


EDIT: laat maar, scooter hebt die vocals gejat en ik heb zn album, vandaar ;)


WTF moet jij met een album van Scooter? :/
Bericht Geplaatst op 29 nov 2009 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ravenwood schreef:
weet niet, ik hoor net die gostosa remix van Cold Rockin (Prophet en Wildstylez)
maar die vocals komen me zo bekend voor, iemand een idee?


EDIT: laat maar, scooter hebt die vocals gejat en ik heb zn album, vandaar ;)


WTF moet jij met een album van Scooter? :/

luisteren?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2009 01:09 
 
Hardtraxxer

scooter :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 289  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen