Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat:

Lyst schreef:
Misschien moet er een algemeen topic komen waarin interessante discussies die in elk topic terecht worden afgekapt, omdat ze niet meer over het topic gaan, kunnen worden voortgezet?


Ik ben het hier wel mee eens. Ik stoor me namelijk aan die oneindige discussies in topics waar een heel ander onderwerp aan de orde is. Dus als je van plan bent een discussie aan te gaan in het topic waar het niet aan de orde is, kun je die hier aangaan. ;)

Voorbeeld: Brennan Heart - Alternate reality wordt gepost in het new tracks topic. Vervolgens gaan de eerstvolgende 5 pagina's over hoe slecht je de line-up van Qlimax vind, en hoe de DJ's draaien.
-> In dit geval kun je je discussie natuurlijk verder voeren in het feest-topic van het desbetreffende feest.

Op deze manier houden we alle topics schoon en maken we hier een soort verzamelbak van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben het hier niet mee eens!!

(poging om dit discussie-topic ter discussie te stellen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik ben het hier niet mee eens!!

(poging om dit discussie-topic ter discussie te stellen :P )

Ik dacht precies het zelfde. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:54 
 

misschien hoort dit in Offtopic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
misschien hoort dit in Offtopic?


Hoezo, de meeste discussies gaan toch gewoon over Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom? De discussies gaan vrijwel altijd over hardstyle. Offtopic is de sectie voor mensen die niks over hardstyle kunnen vertellen, maar toch hun postcount op willen krikken :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
KSwoosh schreef:
misschien hoort dit in Offtopic?


Hoezo, de meeste discussies gaan toch gewoon over Hardstyle?

Dit is wel een offtopic discussie, toch?. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:00 
 

freddyadu8 schreef:
KSwoosh schreef:
misschien hoort dit in Offtopic?


Hoezo, de meeste discussies gaan toch gewoon over Hardstyle?

ja, maar zoals hierboven al wordt genoemd: oneindige discussies in topics waar een heel ander onderwerp aan de orde is.
en gewoonweg omdat dit topic gedoemt is te falen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voorbeeld: Brennan Heart - Alternate reality wordt gepost in het new tracks topic. Vervolgens gaan de eerstvolgende 5 pagina's over hoe slecht de line-up van Qlimax wel niet is, en hoe slecht de DJ's draaien.

Die onderwerpen vind ik toch beduidend over hardstyle gaan, maar horen niet in het topic thuis. Dat is dus ook de reden dat ik ervoor heb gekozen dit topic niet bij de off-topic's te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic begint al te werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het grote verschil is dat jij een andere kijk hebt op wie het verdient dan Q-Dance. Je noemt argumenten daarbij gekleurd van Q-Dance kant en dat zou je ook voor een deel van jouw argumenten kunnen zeggen, zoals Dawasiknie ook eigenlijk al treffend zei. De pech voor jou is dat Q-Dance het organiseert.

Ik heb nooit gezegd dat Q-dance het niet heeft mogen organiseren, ik kan er immers toch niet heen. Ik zeg alleen dat drie van de argumenten die jij er bij haalt, in mijn ogen niet bij het woord "verdienen" passen. Men staart zich te vaak blind op de populariteit van een dj, terwijl dit vaak meer over de toegankelijkheid zegt dan over de kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Het grote verschil is dat jij een andere kijk hebt op wie het verdient dan Q-Dance. Je noemt argumenten daarbij gekleurd van Q-Dance kant en dat zou je ook voor een deel van jouw argumenten kunnen zeggen, zoals Dawasiknie ook eigenlijk al treffend zei. De pech voor jou is dat Q-Dance het organiseert.

Ik heb nooit gezegd dat Q-dance het niet heeft mogen organiseren, ik kan er immers toch niet heen. Ik zeg alleen dat drie van de argumenten die jij er bij haalt, in mijn ogen niet bij het woord "verdienen" passen. Men staart zich te vaak blind op de populariteit van een dj, terwijl dit vaak meer over de toegankelijkheid zegt dan over de kwaliteit.


Verdien je niet juist door (op het moment) populair te zijn het om op een feest te staan? Zeker bij een concept als Qlimax horen toch wel de grote namen van het moment. Maar er komen toch ook wel steeds meer feesten met alternatieve line-ups, zie Fusion en Loudness dus voor ieder is er wel wat wils.

Maar populariteit zegt ook wat over kwaliteit vind ik, zie bv Second Identity.. hebben net een album uit, super toegankelijk maar ze zijn toch niet populair en staan ook niet op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Het grote verschil is dat jij een andere kijk hebt op wie het verdient dan Q-Dance. Je noemt argumenten daarbij gekleurd van Q-Dance kant en dat zou je ook voor een deel van jouw argumenten kunnen zeggen, zoals Dawasiknie ook eigenlijk al treffend zei. De pech voor jou is dat Q-Dance het organiseert.

Ik heb nooit gezegd dat Q-dance het niet heeft mogen organiseren, ik kan er immers toch niet heen. Ik zeg alleen dat drie van de argumenten die jij er bij haalt, in mijn ogen niet bij het woord "verdienen" passen. Men staart zich te vaak blind op de populariteit van een dj, terwijl dit vaak meer over de toegankelijkheid zegt dan over de kwaliteit.

Je hebt ook iets als toegankelijke kwaliteit.
Ik vind DBSTF de laatste tijd niks meer maar ze hebben er toch heel veel mensen mee weten te bereiken, dat doe je niet als je kermismuziek maakt die enorm kut wordt gevonden door iedereen. Ergens kan een artiest mensen raken en dat doen zij blijkbaar bij een hele grote groep.

Over het album van DBSTF was iedereen lyrisch, en zoals al eerder vermeld over het album van SI was men een stuk minder enthousiast, terwijl dat ook toegankelijke muziek is.

Goed topic trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eens, ik gebruikte ook niet voor niets "vaak" en "meer dan". De meest populaire artiesten zijn allemaal erg toegankelijk.
Kijk maar naar de DJ Mag Top100, alle 4 erg populaire dj's, anders krijg je het niet voor elkaar om op die lijst te komen.
Maar zijn die dj's ook in diezelfde verhouding kwalitatief beter dan de dj's die niet in die lijst staan? Naar mijn idee niet, natuurlijk hebben hhz, showtek, nc en dbstf ook veel kwaliteit, maar ze zijn kwalitatief niet echt beter, laat staan veel beter dan andere producers in onze scene.
Dan is de vraag hoe komt het dan dat zij wel die top100 bereiken en een eigen x-qlusive krijgen en dan is het enige verschil wat ik tussen deze dj/producers en andere kwalitatief goede dj/producers kan ontdekken de mate van toegankelijkheid. En dat bepaald dus of iemand een x-qlusive krijgt.
Populair wordt je door toegankelijk te zijn, kwaliteit te leveren en veel gepusht worden door organisaties als Q-dance.
Dat wil echter niet zeggen dat als je niet toegankelijk bent en niet gepusht wordt door q-dance, maar je kwaliteit gelijkwaardig, zo niet hoger is, je het niet verdient om iets als een x-qlusive te krijgen, afgezien dan van het feit dat zij geen HMH gaan vullen, gewoon puur om het "verdienen".
En daarom vind ik dat je bij "verdienen" moet kijken naar de kwaliteit van degene, in dit geval dus de HOOGSTE kwaliteit (voor het geval mensen mij gaan aanvallen op dat ik gezegd heb dat dbstf geen kwaliteit leveren). En je toegankelijkheid en de mate van promotie door vaak op te treden buiten beschouwing moet laten als je het puur en alleen over "verdienen" hebt.
Maar voor een x-qlusive geldt echter meer dan het alleen verdienen, je moet ook in staat zijn om de kaarten uitverkocht te krijgen en wat dat betreft is D-Block & S-te-Fan een logische keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat deze heel wat pagina's gaat opleveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:41 
 

Goed idee om zo'n topic te maken :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 10:14 
 

vind het wel iets voor dakpan om hier rond te kijke die heeft toch altijd lache opmerkingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goed topic :thumbup:

kunnen mensen eindelijk discussies voeren voor in het daar voor bedoelde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haal ff die berichten weg die allemaal zeggen GOED IDEE enz, inclusief deze van mezelf want daar wordt het topic alleen maar onoverzichtelijker van en het voegt niks toe :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
haal ff die berichten weg die allemaal zeggen GOED IDEE enz, inclusief deze van mezelf want daar wordt het topic alleen maar onoverzichtelijker van en het voegt niks toe :thumbup:

Goed idee :thumbup:
sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:11 
 

Henk-Jan schreef:
Oxbow schreef:
haal ff die berichten weg die allemaal zeggen GOED IDEE enz, inclusief deze van mezelf want daar wordt het topic alleen maar onoverzichtelijker van en het voegt niks toe :thumbup:

Goed idee :thumbup:
sorry

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
KickinAzz schreef:
Ik hoor wel veel gezeur dat Brennan Heart, Psyko Punkz en Zatox eentonig zijn.. maar de heren van Theracords mogen er ook eens op gaan letten ;)

Ja want The Word is out lijkt op? Dat alles zonder melodie voor jou hetzelfde klinkt kunnen hun ook weinig aan doen :')

Kijk daar heb je de eerste al die precies zo reageert als ik had verwacht. Als melodietjes hardstyle op elkaar lijkt dan is de wereld te klein maar don't touch DJ Thera of andere raw/early artiesten want raw/early = supercoolvetgaaf en daar mag je geen kritiek op hebben op dit forum! Als je er wel kritiek op hebt ben je namelijk een kermishardstyler :') :')

Er is niks geen onderbouwing van zijn argumenten, bovendien staat hij nou niet echt bekend als iemand die erg op de hoogte is van alle theracords platen. Als je naar hardstyle zonder melodieën luistert, dan luister je naar hele andere dingen in een nummer dan als je naar melodieuze hardstyle luistert. Als je wilt beweren dat Instant Fame, Trespasser, Polsevogn Killer, Hysteria, Mindblowing Music, The Word is Out, Punk!, Future Robot X, Mindless, Forces of The Universe van Geck-o op elkaar lijken, dan zeg maar waarom ze op elkaar lijken dan. Er is altijd ruimte voor kritiek, maar dan moet je het wel kunnen onderbouwen. Dat zie ik KickinAzz niet doen en ook jij gaat niet inhoudelijk er op in, maar ontwijkt de discussie door te zeggen dat je geen kritiek mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel met hem eens dat theracords en vele rawtracks hier erg opgehemelt worden terwijl er ook een heleboel platen bij zitten die niet echt bijzonder zijn. Als je daar kritiek op uit krijg je meteen 6 tegen reacties en dat is omgedraaid bij de nu style tracks. Er zijn zeker een paar topreleases gekomen, onder andere degene die lyst in ze bericht heeft staan, maar je kan niet ontkennen dat er een redelijk groot slijmgedrag hier op het forum is tegenover theracords

maakt mij verder niet uit, want ik zit redelijk in het midden als het gaat welke hardstyle kant ik meer leuk vind, maar kan best begrijpen dat mensen zich hieraan ergeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ik ben het wel met hem eens dat theracords en vele rawtracks hier erg opgehemelt worden terwijl er ook een heleboel platen bij zitten die niet echt bijzonder zijn. Als je daar kritiek op uit krijg je meteen 6 tegen reacties en dat is omgedraaid bij de nu style tracks. Er zijn zeker een paar topreleases gekomen, onder andere degene die lyst in ze bericht heeft staan, maar je kan niet ontkennen dat er een redelijk groot slijmgedrag hier op het forum is tegenover theracords

maakt mij verder niet uit, want ik zit redelijk in het midden als het gaat welke hardstyle kant ik meer leuk vind, maar kan best begrijpen dat mensen zich hieraan ergeren


ik kan me daar dus niet aan ergeren want je luisterd/steunt toch de muziek die jij mooi vind...en hier zjin gwn veel mensen die 'raw'hardstyle en theracords goed vinden dus vind ik het niet zo geak dat dat opgehemeld wordt als zoveel mensen hier het de betere kant van hardstyle vinden
1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen