Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:19 

Artiest

waarom gaat t op hardstyle forum nog over deze sjon...
mensen ergeren zich aan hem ok, vind ook wel dat veel mensen m gewoon afkraken om een beetje mee te doen maargoed ik zal niet ontkennen dat hij het zelf wel in die richting duwt ook.
maar alsnog heb ik t liever over hardstyle dan patrick jumpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:27 

Hardtraxx Veteran

Vroeger hadden we die debating topics. Die waren zo interessant om eens te doorlezen, commentaar te geven, je mening beargumenteren. Dat was tenminste nuttig en het ging effectief over iets. Bovendien was het dan ook nog eens gestructureerd! Heb eigenlijk wel zin om dit terug een beetje tot leven te wekken!
Om een beetje een idee te geven (Gewoon een los voorbeeld van de zovele):

algemeen/debating-2-the-prophet-t585.html?=Debating
algemeen/debating-4-mc-s-t698.html
algemeen/debating-5-bpm-t1133.html
..

Mensen die hier nog meer geinteresseerd zijn? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:33 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Vroeger hadden we die debating topics. Die waren zo interessant om eens te doorlezen, commentaar te geven, je mening beargumenteren. Dat was tenminste nuttig en het ging effectief over iets. Bovendien was het dan ook nog eens gestructureerd! Heb eigenlijk wel zin om dit terug een beetje tot leven te wekken!
Om een beetje een idee te geven (Gewoon een los voorbeeld van de zovele):

algemeen/debating-2-the-prophet-t585.html?=Debating
algemeen/debating-4-mc-s-t698.html
algemeen/debating-5-bpm-t1133.html
..

Mensen die hier nog meer geinteresseerd zijn? :)

Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:34 

Hardtraxx Addict

Brt in de debating topics ben ik wel geintresseerd. een keer wat anders van wat een mongool etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:02 

Hardtraxx Veteran

Jaaaa, debating topics :)

Interessant is wel dat er in dat topic over BPM de meesten hun mening baseren op incorrecte feiten. Toen waren er nog geen Scantraxx WEBs, dus moest iedereen het maar met de slechte vinyl rips doen die vaak door QMI 2% te snel werden geript. Iedereen zeiken op tracks van 153 BPM terwijl het aan de warez groep lag en niet de track zelf... maarja, dat konden mensen die geen vinyl kochten toen ook niet weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:23 

PNXRMX schreef:

Interessant is wel dat er in dat topic over BPM de meesten hun mening baseren op incorrecte feiten. Toen waren er nog geen Scantraxx WEBs, dus moest iedereen het maar met de slechte vinyl rips doen die vaak door QMI 2% te snel werden geript. Iedereen zeiken op tracks van 153 BPM terwijl het aan de warez groep lag en niet de track zelf... maarja, dat konden mensen die geen vinyl kochten toen ook niet weten :)

Sinds wanneer komt Scantraxx dan eigenlijk met WEB releases?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:42 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
PNXRMX schreef:

sinds hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 08:08 

dj-rico01 schreef:
stefaneke schreef:
PNXRMX schreef:

sinds hardstyle.com

Weet ik, maar hoelang bestaat hardstyle.com dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:45 

Donateur

Al anderhalf jaar bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 12:38 

wie gaat de nieuwe discussie verzinnen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:15 

Artiest

ik weet opzich wel een stelling, om iig het topic enigszins levende te houden.
Stelling is:

Scantraxx heeft met The Krusaders en Wasted Penguinz niks goeds binnen gehaald.

Ik ben iig van mening dat Scantraxx met Krusaders echt niks heeft toegevoegd aan het label en dat de Krusaders, naar mijn mening ook met de 3de release, nog altijd geen echte eigen stijl hebben en gewoon niks vernieuwends brengen.
Wasted Penguinz vind ik wel sterk, hun eerste release op Scantraxx vond ik uitermate sterk. Hun tweede vond ik niks, maar als ik previews zie op hun YT channel (zoals dat Anthem? gedoe) denk ik toch weer dat dat een sterke plaat gaat worden en ze hebben, vind ik, in tegenstelling tot de Krusaders iig een echte stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

geen van de 2 die jij opnoemt kunnen mij echt bekoren. Maar ik ben het niet eens met veel mensen die zo veel opmerkingen over scantraxx maken en dat scantraxx over de hele lijn slecht is. Dj's als frontliner bijvoorbeeld vind ik erg goed. Er zijn uiteraard ook mindere DJ's (naar mijn mening) bij scantraxx, maar dat heb je wel bij elk label
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:26 

Donateur

nielstil schreef:
geen van de 2 die jij opnoemt kunnen mij echt bekoren. Maar ik ben het niet eens met veel mensen die zo veel opmerkingen over scantraxx maken en dat scantraxx over de hele lijn slecht is. Dj's als frontliner bijvoorbeeld vind ik erg goed. Er zijn uiteraard ook mindere DJ's (naar mijn mening) bij scantraxx, maar dat heb je wel bij elk label

Jaa, het is net hoe je eigen smaak is toch... jij kan frontliner goed vinden, ik heb er persoonlijk ook geen problemen mee, andere vinden hem dus helemaal niks. Zijn mixwerk vind ik niet erg fantastisch, en daarin tegen vind ik Noisecontrollers echt goed, maar daar vind ik weer van dat ze te veel dezelfde sets neerzetten op feesten. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de duistere kant, en daarom ben ik geen fan van Scantraxx (maar daarintegen is Magic van B-front & Frontliner weer een keiharde plaat) , Wasted Pinguis, tjjaaa.. ze hebben een eigen stijl. maar totaal niet mijn smaak :( en The Krusaders hbe ik nog maar weinig van gehoord, ben wel benieuwd hoe ze live klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 11:01 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
nielstil schreef:

Jaa, het is net hoe je eigen smaak is toch... jij kan frontliner goed vinden, ik heb er persoonlijk ook geen problemen mee, andere vinden hem dus helemaal niks. Zijn mixwerk vind ik niet erg fantastisch, en daarin tegen vind ik Noisecontrollers echt goed, maar daar vind ik weer van dat ze te veel dezelfde sets neerzetten op feesten. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de duistere kant, en daarom ben ik geen fan van Scantraxx (maar daarintegen is Magic van B-front & Frontliner weer een keiharde plaat) , Wasted Pinguis, tjjaaa.. ze hebben een eigen stijl. maar totaal niet mijn smaak :( en The Krusaders hbe ik nog maar weinig van gehoord, ben wel benieuwd hoe ze live klinken

The Krusaders vindt ik wel lekker klinken, hun releases zijn nogal matig maar zit zeker potentie in.
Wasted Penguinz daarintegen vind ik bizar slecht, geen een van hun nummers spreekt me aan.
Ze hebben wel een eigen stijl maar als dat breaks van 2min zijn en geen pakkende melodien zijn vind ik het alsnog beroerd. ik denk dat scantraxx te snel deze gasten aan hun label hebeen gesigned, want daarvoor had je alleen maar producers met echte skills om het zo maar te zeggen. Ieder heeft zo ze smaak maar als hun smaak slecht gemaakte nummers is snap ik er niks meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:42 

Aan het typen...

Brainweavers schreef:
ik begon ook rond 2007/2008 echt naar hardstyle te luisteren.. ik vind het niet persee toegankelijker geworden hoor tegenwoordig. Zeker met de opkomst van de 'raw' artiesten.. En Zatox en Psyko Punkz reken ik ook onder mainstream (aangezien ze catchy melodietjes hebben en daarnaast stonden ze op Qlimax, hét mainstream-feest) maar die hebben toch behoorlijke kicks onder hun tracks, dus zoveel toegankelijker vind ik het niet geworden hoor!

Ik denk persoonlijk dat een deel van de mensen uit 2007/2008 tegenwoordig niets meer aan de mainstream vinden, omdat ze zichzelf als liefhebber beschouwen en tegenwoordig mag je door de 'kenners' bijna geen mainstream plaat meer leuk vinden omdat je dan een dagjesmens bent. Dus ze durven het gewoon niet meer om een mainstream plaatje goed te vinden door 'peer-pressure'. En daarnaast heb je kuddevolk bij de dagjesmensen, maar ook aan de andere kant hoor ;)

Het gaat niet om de mainstream producers die midden in het subgenre produceren, het gaan om de artiesten die de grens naar het toegankelijke steeds verder oprekken. Die trekken nieuwe mensen aan, en aan die kant neemt het aantal mensen bijna exponentieel toe, wat er toe leidt dat uiteindelijk meer artiesten op die groep gaan inspelen, omdat ze daar meer aanhang hebben.
Wie zijn die "kenners" die ze volgen dan, de oude generatie in ieder geval niet, anders waren ze nu allemaal wel early gaan luisteren. Het zijn de mensen uit de 2007/2008 generatie die een beweging naar raw hebben gemaakt en natuurlijk zullen er vast schaapjes zijn die het volgen, maar het komt toch echt van degene die zich verdiept hebben in het genre.
@NandoHS, Zatox is ook een voorbeeld daarvan (volgens Nego of Qreative was hij zijn eigen stijl zat), maar 1,5 jaar geleden maakte Zatox ook gewoon kwalitatief goede tracks, dat doet hij al bijna een decennium overigens en toen was hij een redelijk onbekende DJ onder de nieuwe generatie. Het laatste jaar is zijn sound een stuk toegankelijker geworden en nu wordt hij op handen gedragen. Hij mag dan wel niet het genre toegankelijker hebben gemaakt, omdat hij nog altijd aan de hardere kant van de mainstream zit, maar als je kijkt naar zijn eigen sound is het een perfect voorbeeld en kun je het effect ervan ook zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

Zit je niet in 't verkeerde topic? :P Het is trouwens wel zo dat ook Zatox z'n stijl is veranderd, maar het is natuurlijk ook logisch dat producers hun stijl uitbreiden. Ik vind het wel jammer dat bv HHZ niet meer produceert zoals in 2007/2008, maarja we krijgen er genoeg andere leuke dingen voor terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:56 

Aan het typen...

Nee dit is het algemene discussie topic om te voorkomen dat we te ver offtopic gaan in andere topics. :thumbup:
Maar wat voor leuke dingen krijg je ervoor terug als Headhunterz toegankelijker wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:58 

Artiest

Lyst schreef:
Nee dit is het algemene discussie topic om te voorkomen dat we te ver offtopic gaan in andere topics. :thumbup:
Maar wat voor leuke dingen krijg je ervoor terug als Headhunterz toegankelijker wordt?

Dan krijg je andere muziek dan hetgeen waarvan je helaas vaak teveel van hoort. Laat ze lekker hun eigen gang gaan en maken waar ze zichzelf prettig bij voelen denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:00 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ik bedoelde eigenlijk dat we genoeg leuk spul ervoor terug krijgen van andere DJ's op dit moment.
Headhunterz vind ik ook nog niet slecht, maar zijn nummer waren zo dik in die tijd! Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:20 

Aan het typen...

@Nego, nee House muziek dat is echt iets wat je haast niet hoort... Natuurlijk mogen ze hun eigen ding doen, maar ga dan verder onder de noemer harddance, daar heb je alle ruimte. Want nu trekken ze mensen in de hardstyle scene die tracks als deze als standaard hebben, psyko punkz gaat dan nog wel voor hun, maar alles wat ontoegankelijker is dan dat past niet in hun straatje. Terwijl het ook best nog iets toegankelijker mag, waardoor nog meer mensen aangetrokken worden die die muziek weer als standaard hebben. En ga zo maar door, uiteindelijk als de hardstyle de echte massa bereikt, namelijk die van de top40, dan heeft die muziek niets meer met de muziek uit 2007/8 te maken, maar is het nog steeds hardstyle met een publiek vele malen groter dan dat het nu is, zelfs Giel Beelen draait het kapot, terwijl hij gister er nog een vies gezicht bij trok. En dan knapt de zeepbel, want de hype is over en zakt het net zo diep weg als jumpstyle.
Ik ben er overigens wel voor om de scene breder te maken, zoals wildstylez en theracords dat bijvoorbeeld doen, maar dat kan ook zonder de muziek toegankelijker en op de lange termijn kapot te maken.
@NandoHS Die Dj's heb je echt niet aan het toegankelijker worden van de scene te danken... Of toch wel, want de muziek van nu is een resultaat van hetzelfde effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Nee misschien hebben we die ook niet te danken aan het toegankelijker worden, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik bedoel dat er nu imo wat meer producers zijn met ook meer verschillende stijlen als dat er toen waren.
Nu heb je bijvoorbeeld ook "Raw hardstyle", om het zo maar even te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 16:13 

Donateur

Wordt zo moe van de term toegankelijker maken. Net of dat met het maken van goede muziek te maken heeft.
Het is toegankelijker geworden in 2006 met een andere sound, ja dat trok meer/andere mensen aan. Maar net of het nu toegankelijker is geworden dan 4 jaar geleden. De sound is in essentie gewoon hetzelfde.
Het enige wat ik (en velen anderen ook) vinden is dat een aantal artiesten hun inspiratie kwijt zijn en bij melodieuze hardstyle kan dat erg in je nadeel werken, de kwaliteit is voor mij achteruit gegaan, maar het is nou niet zo dat de mainstream-hardstyle ineens toegankelijker is geworden op een enkele uitzondering na. Denk niet dat mensen eerder naar hardstyle gaan luisteren omdat er een stukje van 30 seconden house in een nummer zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:46 

Hardtraxx Addict

Citaat:
@WZY:

ha ha ha geweldige vergelijking, als je niet snapt wat ik bedoel, kom dan niet met zon vage opmerking.

is toch gewoon zo, ik hou van hardstyle, maar dan hou ik niet van alle hardstyle :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:39 

Aan het typen...

G-Madness schreef:
@ Lyst:
1: helaas, 2007 snap ik dat je dat dacht maar t is al wel wat eerder maar daarover zijn we klaar.
4: ik respecteer jullie mening zeker, ik werd alleen moe van t feit dat elke keer die early kwestie omhoog werd gehaald. het is niet voor niets early, ik zou er blij mee zijn dat er nu een heel ander soort hardstyle gemaakt wordt. nu kun je terug kijken op een voor jou geweldige tijd met inderdaad veel gruwelijke platen!
ik weet niet wat nu helemaal precies je insteek is, maar ik viel die insteek ook niet aan, dat je dat in ieder geval weet.

Waarom spreek je vanuit de derde persoon over ons, als je zegt dat je zelf ook met early begonnen bent :huh:
En wat voor een idiote redenering is dat? Ik moet blij zijn dat mijn genre waar ik jarenlang echt helemaal weg van was, verdwenen is, er tegenwoordig nauwelijks nog nieuwe tracks uitkomen/feesten zijn. Zodat ik kan terug kijken op een tijd met veel gruwelijke platen. :huh: :huh: Ik vraag me af of je uberhaupt wel van deze muziek houdt. Hoe kun je zo praten over iets dat je zo te gek vind. Nou, laten we voor jou dan maar hopen dat hardstyle er morgen mee ophoudt, zodat jij ook terug kunt kijken op een tijd met voor jouw gruwelijke platen. Zolang hardstyle nog bestaat kun je immers niet terugkijken :huh: :huh: .
En het is niet voor niets early? Sorry, maar ik word nu echt een beetje boos. Het is verdomme early, omdat de nieuwe hardstyle zich niet wilde afscheiden. En nu wil je het gebruiken als argument waarom het goed is dat er nieuwe hardstyle is gekomen. Dat je het woord respecteren in de mond durft te nemen als je met zo'n argument aan komt zetten..

Citaat:
2: nu snap ik dus eindelijk wat je bedoelt met de vergelijking patrick jumpen. ze hebben inderdaad niet de intentie om t kapot te maken maar in jou belevenis gebeurt dat met een bh wel maar dat is wederom smaak.

In mijn belevenis? Wat is er nog van de early hardstyle, of hardstyle, zoals het vroeger heette, over anno 2010. Ik ben intelligent genoeg om te begrijpen dat artiesten als Brennan Heart niet de intentie hebben om mijn scene kapot te maken. Het voorbeeld was bedoeld zodat je bij jezelf eens naging wat er van je post klopte als je zelf ook in zo'n positie verkeerd. Je bent te onwetend, ik gaf niet voor niets die reactie. Daarom heb ik je geholpen om jezelf in een dergelijke positie te verplaatsen door een voor jouw vergelijkbare situatie. Om vervolgens te horen te krijgen dat ik me niet in iemand kan inleven. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

@ Lyst,

Wat wil jij veranderd hebben in de hardstyle scene?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen