G-Madness schreef:
@ Lyst:
1: helaas, 2007 snap ik dat je dat dacht maar t is al wel wat eerder maar daarover zijn we klaar.
4: ik respecteer jullie mening zeker, ik werd alleen moe van t feit dat elke keer die early kwestie omhoog werd gehaald. het is niet voor niets early, ik zou er blij mee zijn dat er nu een heel ander soort hardstyle gemaakt wordt. nu kun je terug kijken op een voor jou geweldige tijd met inderdaad veel gruwelijke platen!
ik weet niet wat nu helemaal precies je insteek is, maar ik viel die insteek ook niet aan, dat je dat in ieder geval weet.
Waarom spreek je vanuit de derde persoon over ons, als je zegt dat je zelf ook met early begonnen bent
En wat voor een idiote redenering is dat? Ik moet blij zijn dat mijn genre waar ik jarenlang echt helemaal weg van was, verdwenen is, er tegenwoordig nauwelijks nog nieuwe tracks uitkomen/feesten zijn. Zodat ik kan terug kijken op een tijd met veel gruwelijke platen.

Ik vraag me af of je uberhaupt wel van deze muziek houdt. Hoe kun je zo praten over iets dat je zo te gek vind. Nou, laten we voor jou dan maar hopen dat hardstyle er morgen mee ophoudt, zodat jij ook terug kunt kijken op een tijd met voor jouw gruwelijke platen. Zolang hardstyle nog bestaat kun je immers niet terugkijken

.
En het is niet voor niets early? Sorry, maar ik word nu echt een beetje boos. Het is verdomme early, omdat de nieuwe hardstyle zich niet wilde afscheiden. En nu wil je het gebruiken als argument waarom het goed is dat er nieuwe hardstyle is gekomen. Dat je het woord respecteren in de mond durft te nemen als je met zo'n argument aan komt zetten..
Citaat:
2: nu snap ik dus eindelijk wat je bedoelt met de vergelijking patrick jumpen. ze hebben inderdaad niet de intentie om t kapot te maken maar in jou belevenis gebeurt dat met een bh wel maar dat is wederom smaak.
In mijn belevenis? Wat is er nog van de early hardstyle, of hardstyle, zoals het vroeger heette, over anno 2010. Ik ben intelligent genoeg om te begrijpen dat artiesten als Brennan Heart niet de intentie hebben om mijn scene kapot te maken. Het voorbeeld was bedoeld zodat je bij jezelf eens naging wat er van je post klopte als je zelf ook in zo'n positie verkeerd. Je bent te onwetend, ik gaf niet voor niets die reactie. Daarom heb ik je geholpen om jezelf in een dergelijke positie te verplaatsen door een voor jouw vergelijkbare situatie. Om vervolgens te horen te krijgen dat ik me niet in iemand kan inleven.