Zoals ik ook al heb verteld in het Releases forum, merk ik dat er op een steeds hoger BPM gedraaid word. Nou vind ik een beetje tempo op sich niet erg, maar de laatste tijd merk je dat er sets zijn met 157 tot zelfs 160 BPM, en deze zijn geen uitzondering meer op de regel. Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden. Daarom de stelling:
Het tempo van Hardstyle begint uit de hand te lopen.
Ikzelf ben het hiermee eens, ik heb geen zin in een slap aftreksel van Hardcore of UK-Hardcore. Hardstyle had lekker zijn eigen tempo samen met Hardtechno, en daar moet het ook blijven om een eigen identiteit te houden vind ik. Er zijn een aantal DJ's het er mee eens, onder andere Frontliner wil niet harder dan 150 BPM. Nou ga ik zelf regelmatig over die grens, maar ik vind sneller dan 155 niet echt passen, zeker niet voor de wat vrolijkere tracks.
Meningen graag! Wel beschaafd! Reageren op elkaar mag natuurlijk!
Het tempo van Hardstyle begint uit de hand te lopen.
Ikzelf ben het hiermee eens, ik heb geen zin in een slap aftreksel van Hardcore of UK-Hardcore. Hardstyle had lekker zijn eigen tempo samen met Hardtechno, en daar moet het ook blijven om een eigen identiteit te houden vind ik. Er zijn een aantal DJ's het er mee eens, onder andere Frontliner wil niet harder dan 150 BPM. Nou ga ik zelf regelmatig over die grens, maar ik vind sneller dan 155 niet echt passen, zeker niet voor de wat vrolijkere tracks.
Meningen graag! Wel beschaafd! Reageren op elkaar mag natuurlijk!