Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:02 
 

Het filmpje zal hem heus wel interesseren hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw is met afstand de grootste niet-gebande mongool van dit forum. En dan laat ik je nationaliteit er nog buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:13 
 

Dakpan schreef:
Dakpan is met afstand de zwaar dikste debiel van dit forum, hij is zo achterlijk als stront, zo kut van karakter, zo'n einddwaas (staat fout in je ondertiteling). En dan laat ik enkele andere dwazen op dit forum er nog buiten, die net als jij denken dat ze het eens gaan regelen hier. :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Het filmpje zal hem heus wel interesseren hoor :).

Helaas voor jou, hij probeert enkel aan een doorsnee Nederlands publiek uit te leggen wat DnB is, die mensen snappen het nu nog niet en de mensen die wel weten wat DnB is, weten dat hij zomaar wat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:02 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Het filmpje zal hem heus wel interesseren hoor :).

Helaas voor jou, hij probeert enkel aan een doorsnee Nederlands publiek uit te leggen wat DnB is, die mensen snappen het nu nog niet en de mensen die wel weten wat DnB is, weten dat hij zomaar wat zegt.

Ik bedoel het zinnetje waar hij zegt, je moet muziek maken die de mensen aanspreekt. En dakpan kan je aub niet meer tegen me spreken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bepaal ik zelf wel, stripfiguur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom vat iedereen (Youtube en die Belgische nieuwssite) dat filmpje op als het afkraken van Drum & Bass :') Hij beschrijft gewoon kort wat het is, zonder negatief te zijn.
Wat hij zegt over dat je muziek moet maken die mensen leuk vinden is juist het ergerlijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Waarom vat iedereen (Youtube en die Belgische nieuwssite) dat filmpje op als het afkraken van Drum & Bass :') Hij beschrijft gewoon kort wat het is, zonder negatief te zijn.
Wat hij zegt over dat je muziek moet maken die mensen leuk vinden is juist het ergerlijke.

het is beide ergerlijk. Het is gewoon niet respectvol om een ander genre af te kraken als artiest.
Dan al helemaal niet vage-gabber-muziek noemen en zeggen dat het een beetje trommelen is ;)
Zelf vind ik het hele stuk gewoon ergerlijk.

Edit: Drum & Bass valt ook eerder onder de dubstep dan de hardcore. Dus waar het woord gabber vandaan komt is een raadsel voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hij beschrijft gewoon kort wat het is, zonder negatief te zijn.


Hij beschrijft kort wat het is maar gaat enorm de mist in. Hij noemt het hele snelle en harde muziek, dat varieert per nummer. Ook noemt hij het gabberachtige muziek, nou de gabbers die ik soms zie posten willen niks met die muziek te maken hebben dus ook daar zit hij er flink naast. Indien hij Hardcore als genre bedoelt, ook dat is dan niet waar, de enige DnB die wat met hardcore te maken heeft is Crossbreed, maar ik durf te wedden dat hij daar geen tracks van kent en daar dus niet op doelt.

Als je zo'n uitspraak doet op TV, zorg dan wel dat je weet waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel wat mensen hebben pijn aan hun teentjes door die uitspraak. :lol:

Niet de slimste vent ook die Afrojack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Afrojack heeft op twitter ook al gezegd dat hij de DNB mensen niet heeft proberen te beledigen, maar hij wist op dat moment niet hoe hij het aan een vrouw van 50+ moest uitleggen. Hij komt daar niet om een kwartier lang DNB aan leken uit te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:17 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Ja, overigens snap ik ook niet wat er erg is aan dat je sochtends niet weet waar je savonds moet draaien. Als je 50 bookingen in anderhalve maand hebt is dat best begrijpelijk. Daar heb je tegenwoordig ook ,anagers voor ;).

En hij heeft inderdaad niet gezegd dat hij het voor het geld doet.

Staat volgens mij ook nergens dat ik het hem kwalijk neem hoor, volkomen begrijpelijk als je zo´n druk programma hebt. Kan er natuurlijk gruwelijk naast zitten, maar hij zal het ongetwijfeld ook doen omdat de muziek helemaal geweldig vind, maar hij liet toch ook wel een beetje doorschemeren dat geld ook een zeer belangrijke factor speelt..

Denk alleen niet dat wat afrojack´s persoonlijke drijfveren belangrijk zijn, maar dat hij hier wel een klein tipje van de sluier op lichte over de manier hoe het met de commerciële muziek gesteld is, en dan vooral over de wijze hoe hij een zo groot mogelijk publiek probeert te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Afrojack heeft op twitter ook al gezegd dat hij de DNB mensen niet heeft proberen te beledigen, maar hij wist op dat moment niet hoe hij het aan een vrouw van 50+ moest uitleggen. Hij komt daar niet om een kwartier lang DNB aan leken uit te leggen.


Dit.

Bovendien weet hij volgens mij niet eens wat hardcore/gabberachtige muziek is, dus hij zet zichzelf meer voor lul dan D&B
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
http://www.vandaag.be/bizar/107721_nederlandse-dj-afrojack-breekt-drum-bass-af-video.html

Lyst schrijf hier maar weer een boek over. Het gaat je ig. interesseren denk ik.


Whats met jouw en Lyst vriend, overal waar ik een reactie van jouw tegen kom moet het over Lyst gaan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:

Edit: Drum & Bass valt ook eerder onder de dubstep dan de hardcore. Dus waar het woord gabber vandaan komt is een raadsel voor mij.


Ga eens even gauw je mond spoelen!

Haha, ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop dat je begrijpt dat Drum & Bass al veeeeul langer bestaat dan dubstep, en dat het onder het kopje Breakbeat valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Wout1997 schreef:

Edit: Drum & Bass valt ook eerder onder de dubstep dan de hardcore. Dus waar het woord gabber vandaan komt is een raadsel voor mij.


Ga eens even gauw je mond spoelen!

Haha, ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop dat je begrijpt dat Drum & Bass al veeeeul langer bestaat dan dubstep, en dat het onder het kopje Breakbeat valt.


Eigenlijk bedoelde ik dat het idd meer richting dubstep en breakbeat neigde dan naar de HC ;)
Kon je er zelf ook wel uithalen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:46 
 
Artiest

Snap de ophef erover, alleen moeten de fans van muziek wel rekening houden met het feit dat het merendeel van de Pauw & Witteman kijkers geen flauw idee zullen hebben wat Drum 'n' Bass is. Hij gebruikt deze woorden denk ik om voor die mensen even duidelijk te maken dat het totaal iets anders is dan de muziek die hij maakt en dat is grotendeels zijn punt. Dat hij niet met iets kan komen op dit moment wat niet past bij zijn imago, of stijl. Overigens zou ik zelf nooit drum n bass en gabber vergelijken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij zet vooral zichzelf voor paal xd
En ook gewoon trots vertellen dat hij alles voor het geld doet. Als DnB over een paar jaar 'in' zou zijn, dan zou meneer dat ook maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
En ook gewoon trots vertellen dat hij alles voor het geld doet. .


Dat zegt hij helemaal niet en dat kun je er ook echt niet uithalen, dus is onzin wat je zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Zygoma schreef:
En ook gewoon trots vertellen dat hij alles voor het geld doet.


Dat zegt hij helemaal niet en dat kun je er ook echt niet uithalen, dus is onzin wat je zegt.

Hij zegt dat hij zijn producties compleet afstemt op wat de markt wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Phase 2 schreef:
Zygoma schreef:
En ook gewoon trots vertellen dat hij alles voor het geld doet.


Dat zegt hij helemaal niet en dat kun je er ook echt niet uithalen, dus is onzin wat je zegt.

Hij zegt dat hij zijn producties compleet afstemt op wat de markt wil.


Ja, maar nog wel wat binnen zijn ding past en wat de markt wilt. Overigens zegt dat nog steeds niet dat je alles voor het geld doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Afrojack. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 16:48 
 
Artiest

Je moet je wel realiseren in het geval van muzikanten dat het simpelweg hun baan is en dat er dus niets mis is met kijken naar vraag en aanbod. Als hij dat niet zou doen zou hij namelijk geen inkomsten meer genereren (of zou dit iig langzaam minderen) waardoor hij minder tijd en geld kan investeren in muziek. In het geval van artiesten die minder bekend zijn dan Afrojack is dit juist heel erg het geval. Je zou kunnen zeggen geld en faam is een belemmering voor het creatieve proces, aan de andere kant kan het juist ook een drive zijn.
Ik kan me voorstellen in het geval van, Theracords en Spoontech, dat mensen als Stewart, Ryan en Pieter juist enorm veel drive halen uit het feit dat de labels en daarmee hun muziek populairder worden bij hardstyle fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar als je fans krijgt door je muziek, kan die drive toch nog steeds bestaan, dat impliceert toch niet dat je je muziek zo moet maken zodat je er meer fans door krijgt?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen