Ik ben benieuwd wat er met het hardstyle genre gaat gebeuren als het nogmaals 'evolueert' (want zo noemen jullie het) richting een nog groter publiek, waardoor jullie weinig inbreng meer hebben en de stijl dusdanig veranderd dat jij het niet mooi meer vind. De vraag voor die generatie na jullie/ons is vrij simpel te beantwoorden, zodra de hype over is, is het publiek ook weg. Maar wat doen jullie?
Stel: De hardstyle van nu veranderd in 2010 dusdanig, dat er in 2011 een X-Qlusive Patrick Stampen komt, scooter met zijn nieuwe hardstyle album in de hitlijsten staat. En de stijl veranderd is tot Down With the Hardstyle².
Wat doe jij?
Ik verlaat gewoon het genre waar ik gek op was, muziek evolueert en "i have to deal with it".
Ik blijf luisteren want Hardstyle = Hardstyle.
Ik probeer met anderen, de sound die ik te gek vond weer terug te krijgen.
Graag alleen de mensen stemmen die de hedendaagse stijl te gek vinden.
Stel: De hardstyle van nu veranderd in 2010 dusdanig, dat er in 2011 een X-Qlusive Patrick Stampen komt, scooter met zijn nieuwe hardstyle album in de hitlijsten staat. En de stijl veranderd is tot Down With the Hardstyle².
Wat doe jij?
Ik verlaat gewoon het genre waar ik gek op was, muziek evolueert en "i have to deal with it".
Ik blijf luisteren want Hardstyle = Hardstyle.
Ik probeer met anderen, de sound die ik te gek vond weer terug te krijgen.
Graag alleen de mensen stemmen die de hedendaagse stijl te gek vinden.