Je begrijpt ons punt gewoon niet. Niemand zegt dat ze het niet voor het geld MOGEN doen, maar dit belemmert het creatieve proces. Wat lyst en ik bedoelen, is dat als je een track maakt puur vanuit t gevoel, je andere keuzes maakt dan wanneer je ook aan andermans gevoel denkt. Die invloed zien wij als iets negatiefs voor een producer. Ik haal de tekening met de lijntjes maar weer aan, prachtige metafoor. Er zijn er gewoon te weinig die nieuwe lijntjes durven te schetsen. En dat geldt ook voor de setjes die ze draaien. Ja het grote publiek vindt het leuk, ja ze hebben echt t volledige recht om de keuzes te maken die t maakt, maar geld speelt gewoon een grote rol.
Volgens mij willen ze als professional helemaal niet goed uitgewerkte tracks hebben, volgens mij is dat t middel om geld te verdienen. Wanneer ze met minder, net zoveel geld zullen verdienen zullen ze dat ook doen. Brennan heart *kuchproest*
Dat er niet op ieder stuk harde bewijzen op tafel liggen wil niet zeggen dat je niks kan invullen.
Volgens mij willen ze als professional helemaal niet goed uitgewerkte tracks hebben, volgens mij is dat t middel om geld te verdienen. Wanneer ze met minder, net zoveel geld zullen verdienen zullen ze dat ook doen. Brennan heart *kuchproest*
Dat er niet op ieder stuk harde bewijzen op tafel liggen wil niet zeggen dat je niks kan invullen.