Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende

Hardstyle moet toegankelijker worden
Ja, het is alleen maar mooi dat zoveel mogelijk mensen hardstyle luisteren 9%  9%  [ 25 ]
Ja, dat zorgt voor meer diversiteit in het genre 17%  17%  [ 46 ]
Ja, ik wil dat de zeepbel zo snel mogelijk knapt en alleen de liefhebbers overblijven. 9%  9%  [ 26 ]
Nee, het ontoegankelijke en harde is mijn smaak en maakt dit genre voor mij juist zo vet. 31%  31%  [ 87 ]
Nee, dat betekent het einde van het genre. 8%  8%  [ 22 ]
Nee, het wordt eens tijd dat ze inspelen op wat de scene wil in plaats van ons dingen door onze strot te duwen. 26%  26%  [ 72 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:15 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
W0uT3R schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Mensen die van de mainstream houden zijn juist geen dagjesmensen. Zij zullen op de hoogte zijn van releases en verslechtering van de scene en gaat ondanks dat nog steeds uit zijn dak op pitchkicks zo hoog als de Mont Blanc, aangezien een groot deel van de hardstyle zo is.

Mensen die van harde hardstyle houden zijn dagjesmensen. Hardstyle is hardstyle niet meer en zulke mensen hebben niks op een feest te zoeken, omdat ze niets van de mainstream muziek weten en er niet naar luisteren. De nieuwe doelgroep is de voormalig dagjesmens, maar is die status voorbij gegaan door een verschuiving van de scene naar het commerciële.

Wat heb jij gebruikt?
Wat ik hiermee wil aangeven is dat het begrip dagjesmens de prullenbak in moet. Als iemand niet beweegt wil dat niet zeggen dat diegene niet van hardstyle houdt.

Natuurlijk is het bullshit wat ik er neerzet, maar ik wil gewoon aangeven dat je 'dagjesmens' kan interpretern zoals je zelf wil. Maar dat zou betekenen dat ik mezelf als 'dagjesmens' beschouw.

Duidelijk! Ben ik het mee eens hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het best een goed punt... Als iemand (hier op het forum) een frontliner plaat, of van de wasted penguinz fijn vindt, wordt er al heel snel geroepen dat hij er geen verstand van heeft en bla bla, en commerciële muzie, jank en huil...

Ik zeg niet dat iedereen alles maar moet slikken als zoete koek, TUURLIJK mag iedereen zijn eigen mening hebben en die ook uitdragen. Maar wat er hier op het forum veel te veel gebeurt is dat eeuwige gekanker. Ik weet van mezelf ongeveer welke producers en labels mij trekken en welke niet. Soms luister ik dan nog wel eens een nieuwe release van een producer die me niet zo boeit, om te kijken of het misschien is veranderd. En anders: jammer dan, er zijn zat producers die me wel kunnen bekoren!

Als ik op een festival bij een 'commerciële' dj wil gaan kijken, ben ik dan ineens een dagjesmens? En als ik dan bij dat setje lekker losga, precies hoe ben ik dan anders dan de zogenaamde dagjesmensen die ook losgaan op die toegankelijke set? Puur en alleen omdat zij niet weten wat er in de scene speelt?
Het gaat er uiteindelijk toch gewoon om dat je het naar je zin hebt op een feestje, dat je kan genieten van de muziek. En waarom zou het niet kunnen dat iemand hardstyle live heel gaaf vindt, maar het thuis nooit luistert? Is die persoon daarom een dagjesmens?

Luister: er zijn imo zeker DJ's die niet goed zijn voor wat IK de fijne kant van hardstyle vind. Maar het punt is dat als hardstyle groter wordt, komen er uiteindelijk OOK meer mensen die zich gaan verdiepen en de minder commerciële en toegankelijke kant ontdekken. De uitbreiding van de scene aan de ene kant is een beetje jammer, want er wordt imo heel veel kaas gereleased. Maar er zijn ook meer dan ooit nieuwe talent-producers die WEL hardstyle maken waar ik blij van word. Er is heel veel ruimte voor nieuw talent. Uiteindelijk denk ik dat de uitbreiding van hardstyle iets goeds is, waar de muziek diverser en breder wordt. Aan de ene kant wordt hardstyle met house en pop gemengd (wat ik niet per definitie slecht vind, alleen helaas vaak slecht uitgewerkt), en aan de andere kant komen hardstyle en DnB/industrial/(harde)dubstep/zelfs techno dichter bij elkaar, en daar komen soms zulke mooie parels uit.

Niet echt een punt geloof ik... meer mijn visie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ran-D - My way?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 02:32 

Hardtraxx Veteran

Nee toch anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:38 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Aan de ene kant wordt hardstyle met house en pop gemengd (wat ik niet per definitie slecht vind, alleen helaas vaak slecht uitgewerkt).

True, maar vind je dit een positieve ontwikkeling?

De vermenging met andere (toegankelijkere) stijlen is de belangrijkste factor die ervoor zorgt dat hardstyle kinderachtiger wordt. Ik wil bijvoorbeeld niet geassocieerd worden met 12 jarige meisjes die het nieuwe nummer van Wildstylez helemaal geweldig vinden, omdat daar de winnaar van 'De Voice' aan mee heeft gewerkt.

Voor de rest kan ik me goed vinden in jouw visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:06 

Aan het typen...

The Skribbler schreef:
Luister: er zijn imo zeker DJ's die niet goed zijn voor wat IK de fijne kant van hardstyle vind. Maar het punt is dat als hardstyle groter wordt, komen er uiteindelijk OOK meer mensen die zich gaan verdiepen en de minder commerciële en toegankelijke kant ontdekken. De uitbreiding van de scene aan de ene kant is een beetje jammer, want er wordt imo heel veel kaas gereleased. Maar er zijn ook meer dan ooit nieuwe talent-producers die WEL hardstyle maken waar ik blij van word. Er is heel veel ruimte voor nieuw talent. Uiteindelijk denk ik dat de uitbreiding van hardstyle iets goeds is, waar de muziek diverser en breder wordt. Aan de ene kant wordt hardstyle met house en pop gemengd (wat ik niet per definitie slecht vind, alleen helaas vaak slecht uitgewerkt), en aan de andere kant komen hardstyle en DnB/industrial/(harde)dubstep/zelfs techno dichter bij elkaar, en daar komen soms zulke mooie parels uit.

Niet echt een punt geloof ik... meer mijn visie :P

Je zegt dat er op dit moment meer dan ooit nieuwe talenten zijn die je wel kunt waarderen. Maar hoe zit het met het totale plaatje? Is het aantal artiesten/producties dat je echt interessant vindt de afgelopen jaren gestegen of gedaald? Ik kan me haast niet voorstellen dat dat bij veel mensen gestegen is.

En over de mensen die zich gaan verdiepen, klinkt in theorie allemaal prachtig, maar als je het vergelijkt met hoe het in 2006 is gegaan... De stijl werd toegankelijker gemaakt, daardoor is de scene vele malen groter geworden. Ten eerste kun je je afvragen hoeveel liefhebbers erbij zijn gekomen, als ik kijk naar de grote fora van vroeger namelijk GHF en Screamer dan waren die groter destijds dan de twee grootste fora (Hardtraxx en Harderstate) nu zijn. Tel daar bij op dat in die tijd internet veel minder toegankelijk is dan vandaag de dag.

Maar goed, stel je telt ze bij de oude scene op, waardoor er dus, zoals je zegt, meer liefhebbers komen. Denk je dat het aantal early liefhebbers op dit moment hoger of lager is dan voor 2006? Nu gaat het mij niet om de early, wat gebeurt is kan ik niet meer terugdraaien, maar als een vertoegankelijking en groter worden van het genre in die periode heeft gezorgd voor een afname van zowel gelegenheidsluisteraars als liefhebbers van de muziek die de mensen uit die tijd mooi vonden, waaruit put jij dan je hoop dat de liefhebbers die er nu bijkomen straks ongeveer dezelfde smaak hebben als jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Ox_Ite schreef:
Onthafloorx schreef:
Wel aan mensen die me uitlachen op de Theracords area niets te klagen gehad hoor haha! Lieve leuke mensen daarzo! :love:

Misschien lachten ze je niet uit, maar toe, ik krijg er ook een smile van op mijn gezicht maar dat is gewoon uit blijdschap etc. :D

OT: Laatst nog mijn stiefbroer gesproken over dergelijke zaakjes in Hardstyle, hij vind al die meuknummers die ze maken maar geweldig, maar als ik hem een trackje voor stel spaced hij net zoveel, en toont respect ervoor.
Hij is gewoon het type dagjesmens die ik veel liever zou tegenkomen op een feestje dan ik ze tegenwoordig zie xd

Kijk, hier scheer je 't allemaal dus weer over één kam en geef je een weinig genuanceerde mening. Ik ben een liefhebber van de mainstream, vind niet alles goed maar 't merendeel wel. Hoezo zijn mensen die van mainstream hardstyle houden nou opeens dagjesmensen? Ik ga net zo vaak en vind de (grote)feesten denk ik leuker dan jullie allemaal bijelkaar.

Wil je meer info?? Dan krijg je die, volgende keer vraag je het wel wat serieuzer >.<
En het allemaal leuker maken doe je zelf met anderen (en de muziek ook JA!), dus waar je dat vandaan haalt, Joost mag het weten...

Over mijn stiefbroer: Het ene moment staat hij bij al zijn Turkse, Marrokaanse (idc whatever het zijn) vriendjes net zo gangsta uit te hangen en stoer te doen als maar kan, en een maand later zit hij weer met al die zeikliedjes als ie weer een vriendin heeft. En dan weer een aantal maand later zit ie bezig in huis als een Hardrocker, en dan weer als een gabber en ga maar door...
Die kerel hapt gewoon mee met wat de massa leuk vind, en van mij omdat hij mij toch nog respecteert en goed kent.

EDIT: Ik zei dat hij zich meer moet focussen op een aantal genre's, sommige zoals Trance en Hardrock zijn bevoorbeeld héél moeilijk om alle verscheidenheid onderling in het genre te doorgronden, duurt op z'n minst 6 jaar denk ik. Maar als je alles maar snel snel dit en dat wilt checken, dan kom je niet echt verder dan het topje van de ijsberg.
Gaf hem zelfs aan dat hier echt veel info op staat qua releases, nieuwe nummers, feesten etc. En dan nog steeds er niet dieper op ingaan, ook al maakte hij een account aan, sorry maar zo zie ik hem toch als een soort van dagjesmens xd

En wie o wie heeft ooit gezegd dat JIJ een dagjesmens bent? Alle leden die hier geregeld online komen zullen dat voor 99% niet zijn, dus ik weet niet waarom je hier eigenlijk op in gaat (alweer?), ken jammer genoeg ook een aantal vrienden die ik ook onder de categorie kan zetten, kwetsend is het in ieder geval niet bedoeld(dacht ik...), ze staan bij mij gewoon niet zo hoog in het vaandel als ze zelf denken :P

Trouwens, het is niet dat alle 'mainstream' al bedoeld is voor de massa ?? Hoop ik ? Ik luister er ook nog naar hoor :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:12 

Artiest

Lyst schreef:
Je zegt dat er op dit moment meer dan ooit nieuwe talenten zijn die je wel kunt waarderen. Maar hoe zit het met het totale plaatje? Is het aantal artiesten/producties dat je echt interessant vindt de afgelopen jaren gestegen of gedaald? Ik kan me haast niet voorstellen dat dat bij veel mensen gestegen is.

En over de mensen die zich gaan verdiepen, klinkt in theorie allemaal prachtig, maar als je het vergelijkt met hoe het in 2006 is gegaan... De stijl werd toegankelijker gemaakt, daardoor is de scene vele malen groter geworden. Ten eerste kun je je afvragen hoeveel liefhebbers erbij zijn gekomen, als ik kijk naar de grote fora van vroeger namelijk GHF en Screamer dan waren die groter destijds dan de twee grootste fora (Hardtraxx en Harderstate) nu zijn. Tel daar bij op dat in die tijd internet veel minder toegankelijk is dan vandaag de dag.

Maar goed, stel je telt ze bij de oude scene op, waardoor er dus, zoals je zegt, meer liefhebbers komen. Denk je dat het aantal early liefhebbers op dit moment hoger of lager is dan voor 2006? Nu gaat het mij niet om de early, wat gebeurt is kan ik niet meer terugdraaien, maar als een vertoegankelijking en groter worden van het genre in die periode heeft gezorgd voor een afname van zowel gelegenheidsluisteraars als liefhebbers van de muziek die de mensen uit die tijd mooi vonden, waaruit put jij dan je hoop dat de liefhebbers die er nu bijkomen straks ongeveer dezelfde smaak hebben als jij?

Ik kan je sowieso al vertellen dat het aantal producties dat mij is gaan boeien gigantisch gestegen is en dan bedoel ik ook echt gigantisch. Je moet wel realiseren dat een liefhebber niet meteen op een forum aanwezig hoeft te zijn en dat die ook niet dezelfde smaak moet hebben als jij of ik. Hardstyle bestaat inmiddels al zo'n 12 jaar en pas na die 12 jaar zie je echt dat er vertakkingen plaats vinden, die zelfs overigens nog meevallen. Want kleine labels worden ook steeds bekender en het wordt nog altijd allemaal als Hardstyle gezien. 12 jaar overleven als eenheid in de wereld van muziek is aardig lang, zeker als het eigenlijk een stijgende lijn van populariteit is in de afgelopen 5-6 jaar. Alleen omdat ze Headhunterz tof vinden betekend toch niet dat ze geen hart voor de muziek hebben lijkt mijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:02 

Aan het typen...

Dark Pact schreef:
Ik kan je sowieso al vertellen dat het aantal producties dat mij is gaan boeien gigantisch gestegen is en dan bedoel ik ook echt gigantisch.

Ja? Jij hebt nu meer moeite met kiezen bij de Track of the Weeks dan vorig jaar of dat jaar ervoor? Of vergeleken met toen je begon met luisteren? Ik zie anders steeds meer reacties als weinig boeiends deze week en dat terwijl het aantal releases zowat iedere maand stijgt. Dus aan de kwantiteit kan het niet liggen.

Citaat:
Je moet wel realiseren dat een liefhebber niet meteen op een forum aanwezig hoeft te zijn en dat die ook niet dezelfde smaak moet hebben als jij of ik.

Die discussie heb ik al zo vaak gevoerd, mijn definitie van liefhebber is iemand die een dusdanige passie heeft voor de muziek, dat hij/zij er alles van wil weten en dat gaat vrij lastig zonder fora. De rest zal de muziek best leuk vinden en misschien zelfs de hele dag luisteren, maar de band die zij met de muziek hebben is totaal niet vergelijkbaar. Iemand die in een Opel Astra rijdt is ook niet direct een Opel Astra liefhebber.

Citaat:
Hardstyle bestaat inmiddels al zo'n 12 jaar en pas na die 12 jaar zie je echt dat er vertakkingen plaats vinden, die zelfs overigens nog meevallen.

Persoonlijk vond ik hardstyle vroeger diverser dan dat het nu is. Vertakkingen vinden alleen plaats als er sprake is van een splitsing in het publiek. Als significante delen van het publiek zich niet meer kunnen identificeren met iets en dus een nieuwe identiteit creëren, zoals met raw en early hardstyle het geval was.

Citaat:
Want kleine labels worden ook steeds bekender en het wordt nog altijd allemaal als Hardstyle gezien.

Het gaat om relatieve bekendheid. De grote mainstream labels groeien vele malen sneller dan de kleinere meer experimentele labels. Daardoor is het marktaandeel, ondanks absolute groei, juist gekrompen. En dat het nog allemaal als Hardstyle wordt gezien is omdat 95% van deze scene zich hier niet druk om maakt en de mensen die zich er wel druk om maken altijd in de ruime minderheid zijn en zodra ze ook maar een beetje in de meerderheid dreigen te geraken schuiven ze wel weer wat meer op naar het toegankelijke. Termen als nustyle zijn niet voor niets in het leven geholpen, ze wilden namelijk niet dat de huidige muziek als hardstyle werd gezien, dat daar vervolgens niet naar werd geluisterd, dat is het gevolg van dezelfde oorzaak.

Citaat:
12 jaar overleven als eenheid in de wereld van muziek is aardig lang, zeker als het eigenlijk een stijgende lijn van populariteit is in de afgelopen 5-6 jaar. Alleen omdat ze Headhunterz tof vinden betekend toch niet dat ze geen hart voor de muziek hebben lijkt mijt.

Ik zie het meer als 12 jaar lang met je doelgroep schuiven. Als een kinderlokker die iedere keer een ander kind een snoepje aanbiedt, want na misbruik trappen die kinderen er natuurlijk niet weer in. En dat laatste heb ik nooit beweerd, snap niet waar die mijt dat vandaan haalt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Vertakkingen vinden alleen plaats als er sprake is van een splitsing in het publiek. Als significante delen van het publiek zich niet meer kunnen identificeren met iets en dus een nieuwe identiteit creëren, zoals met raw en early hardstyle het geval was.

Onjuist.

Vertakkingen vinden alleen plaats als de artiesten zelf besluiten om een keer iets anders te produceren, want er was helemaal geen behoefte naar "raw-hardstyle" toen het er nog niet was. Mensen waren zich er op dat moment niet van bewust dat ze iets mistten in de scene. Het publiek splitste zich pas in verschillende segmenten nadat de vertakkingen toe begonnen te treden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:42 

Aan het typen...

Het woord raw hardstyle is er pas later bijgekomen. Platen als Who Wants This werden in 2006 (uit mijn hoofd) al gemaakt. Toen was er geen enkele behoefte aan een splitsing nog. Pas toen mensen zich van mainstream af wilden zetten, is er behoefte gekomen aan een eigen identiteit en is het subgenre ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het woord raw hardstyle is er pas later bijgekomen. Platen als Who Wants This werden in 2006 (uit mijn hoofd) al gemaakt. Toen was er geen enkele behoefte aan een splitsing nog. Pas toen mensen zich van mainstream af wilden zetten, is er behoefte gekomen aan een eigen identiteit en is het subgenre ontstaan.

Zatox heeft Rawstyle in 't leven geroepen mattie.

Wie the fuck heeft de term Happy hardcore eigenlijk bedacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:46 

Donateur

Mental Theo en charly lownoise begonnen daar toch mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Mental Theo en charly lownoise begonnen daar toch mee?

En wie heeft de term hardcore & hardstyle bedacht?

Volgens mij de DJ's. Fans hebben maar weinig inspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

Wel grappig dat juist Zatox de term 'raw' erin heeft gegooid, terwijl hij niet rauw is :P. Maar Q-dance zal bijvoorbeeld ook een andere definitie van 'raw' hebben dan de meesten hier op het forum :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 02:27 

Geeft ook aan dat men niet kan beoordelen of een track rauw is of niet. Ik ken een aantal Zatox platen die er hard opklappen met een diepe bas. Ik vind dat hard maar misschien vindt iemand anders dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook aan dat men niet kan beoordelen of een track rauw is of niet. Ik ken een aantal Zatox platen die er hard opklappen met een diepe bas. Ik vind dat hard maar misschien vindt iemand anders dat niet.

Hard is wat anders dan raw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

KLopt idd

Hard-Soft
Duister-Euforisch
Rauw-Toegankelijk
zijn denk ik 3 schaalverdelingen

over Raw style; vind het een rauwe en harde plaat maar hij is wel euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:06 

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Hard is wat anders dan raw ;)
Ja dat klopt, maar zoals het bovenstaande al aangeeft, hoeft raw ook niet altijd een duistere melodie of hoe je het wilt noemen te bevatten. Ik bedoelde ook meer dat ik de kick van Zatox die hij een aantal jaren geleden had wel lekker vond en ook hard. 'Ear fucking' bijvoorbeeld vind ik pure raw hardstyle en heeft geen duistere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Thera - It's a fine day, ook tering raw, maar niet duister.

Wat Lyst zei: er zijn niet minder platen die ik vet vind vergeleken met 2006, alleen omdat er VEEL MEER platen uitkomen (of in ieder geval: omdat ik veel meer platen hoor) komt het ook vaker voor dat er troep wordt gereleased... Zoals ik al zei: het genre breidt zich naar 2 kanten uit.

Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik het idee heb dat de populairste producers al lang niet meer de beste zijn... daarin ben ik het wel met je eens, Lyst, dat er tegenwoordig ZO VEEL wordt geproduceerd voor het publiek, in plaats van wat de artiesten zelf willen maken. Ik kan me echt niet voorstellen dat BH nog steeds met veel plezier in zijn studio zit, als hij dezelfde sounds voor de 25e x zit uit te melken om een hitje te maken. Lijkt mij persoonlijk geen reet aan... Dan heb ik onnoemelijk veel meer respect voor artiesten die maken waar ze zelf zin in hebben, ookal betekent dat dat ze waarschijnlijk nooit op Defqon Red staan... Zoals bijvoorbeeld Wavolizer. Totaal geen toegankelijke muziek, ik snap zelfs heel goed dat veel mensen het herrie vinden. Ik vind het geweldig, maar het belangrijkste is dat Wavo het zelf prachtig vindt!

En helaas slaat dat ook door naar de feestorganisaties: zij zetten geen line-ups neer met artiesten die ze zelf heel gaaf vinden, maar alleen dj's die veel geld in het laatje brengen. En daarmee wordt een (klein) deel van de hardstyle community vergeten, want overal staan altijd dezelfde artiesten die dezelfde hitjes (en vaak in dezelfde volgorde) draaien. Op elk feest zou imo een klein podium moeten zijn met goede artiesten die niet geschikt zijn voor een miljoenenpubliek. Zoals een Theracords podium op Alcatrazz en een Magic Show podium op Wish :D

Zulke podia zijn voor mij doorslaggevend of ik wel of niet naar een feest ga, want voor het hoofdpodium hoef je al jaren niet meer te kiezen... Die zijn toch wel hetzelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
KLopt idd

Hard-Soft
Duister-Euforisch
Rauw-Toegankelijk
zijn denk ik 3 schaalverdelingen

over Raw style; vind het een rauwe en harde plaat maar hij is wel euforisch.

Hier kan ik mij wel in vinden. Al zou ik rauw en toegankelijk verdelen in "meer rauw" tegenover minder rauw. Dit omdat ik rauw en toegankelijk geen tegenovergestelde vind.

Het tegenovergestelde van rauw kan ik zo vlug niet benoemen. Luchtig ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Het tegenovergestelde van rauw kan ik zo vlug niet benoemen.

Tegenovergestelde van rauw is toch gewoon doorbakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Heel veel mensen vinden A2-records platen bijv raw, terwijl ik het toch echt als harde mainstream zie. Zo bekijkt (beluisterd eerder) iedereen een track anders en heeft iedereen zijn eigen mening erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Heel veel mensen vinden A2-records platen bijv raw, terwijl ik het toch echt als harde mainstream zie. Zo bekijkt (beluisterd eerder) iedereen een track anders en heeft iedereen zijn eigen mening erover.

eensch ik vind platen als State Of Perfection, Movement, In The Dark & The Haunter of the dark gewoon harde mainstream platen.

Theracords en spoontech maken voor mij rauwe nummer althans de meeste (we dance to the beat e.d. natuurlijk niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:37 

Maar dan kun je niet spreken van een subgebre aangezien Spoontech en Theracords niet vaak genoeg releasen terwijl dat in de mainstream veel vaker gebeurt.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen