Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Hardstyle moet toegankelijker worden
Ja, het is alleen maar mooi dat zoveel mogelijk mensen hardstyle luisteren 9%  9%  [ 25 ]
Ja, dat zorgt voor meer diversiteit in het genre 17%  17%  [ 46 ]
Ja, ik wil dat de zeepbel zo snel mogelijk knapt en alleen de liefhebbers overblijven. 9%  9%  [ 26 ]
Nee, het ontoegankelijke en harde is mijn smaak en maakt dit genre voor mij juist zo vet. 31%  31%  [ 87 ]
Nee, dat betekent het einde van het genre. 8%  8%  [ 22 ]
Nee, het wordt eens tijd dat ze inspelen op wat de scene wil in plaats van ons dingen door onze strot te duwen. 26%  26%  [ 72 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:09 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Frontliner spreekt zichzelf zo wel tegen inderdaad. Maar ik vind het eerder triest van de 'band' in kwestie die een artiest oplegt wat hij/zij moet gaan maken...

Ik denk daarom ook dat dat eigenlijk de voornaamste reden was van Frontliner om het af te wijzen. Je gaat de creativiteit van een artiest natuurlijk niet gemoedwillig beperken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:14 

Hardtraxx Veteran

Ben overigens wel heel erg benieuwd om welke band het hier gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat op die manier Young Ones remix is ontstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:46 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
_theon_ schreef:
Frontliner spreekt zichzelf zo wel tegen inderdaad. Maar ik vind het eerder triest van de 'band' in kwestie die een artiest oplegt wat hij/zij moet gaan maken...

Ik denk daarom ook dat dat eigenlijk de voornaamste reden was van Frontliner om het af te wijzen. Je gaat de creativiteit van een artiest natuurlijk niet gemoedwillig beperken :thumbdown:

Dat gebeurt wel vaker hoor dat labels en dergelijke een remix willen en daarbij aangeven wat voor een. Ik vind dit ook een slechte zaak maar ja het is dan aan de artiest om het wel of niet te accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:40 

De topictitel moet even aangepast worden: hardstyle, waar gaat het niet heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben erg benieuwd welke persoon achter de vraag aan Frotliner zit :). Nekschot aub !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:24 

Donateur

Wat Phase 2 zegt, dit lijkt me ook verder een verhaal van de dagelijkse hand. Iemand die zijn plaat wil laten remixen en daar bepaalde eisen aan stelt. Dan is het aan de artiest om dat wel of niet te doen. Net of band in kwestie enige affiniteit met 'de scene' heeft verder. Een nekschot lijkt mij ook wat overdreven verder, zit het je zo diep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

Band krijgt in de gaten dat hardstyle tegenwoordig toch wel echt iets groots is en wil scoren ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:24 

Donateur

Ja gewoon commercieel denken dus. Geen reden tot een nekschot, en hypocriet om hier ineens zo overdreven veel aandacht aan te besteden omdat het toevallig over een hardstyle artiest gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Nou heren brandt los, zal hiedoor hardstyle veel groter gaan worden doordat artiesten de kans krijgen amerika in te gaan? Dit is wel een hele grote stap natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:01 

Ja. Als dit plan mislukt hebben ze wel ernstig gefaald, juist omdat het de enige drijfveer is voor hun gepruts in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:15 

Hardtraxx Crew

Het zal me eerlijk gezegd worst wezen bij welk label Headhunterz zit. Heel dat mainstream gebeuren van tegenwoordig boeit me toch geen flikker meer. Ik zal het nog wel altijd blijven volgen, maar die 5 gereleasde plaatjes per jaar die ik interessant vind zijn niet meer de moeite waard....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

Maar ik vraag me eerlijk gezegdn af wat mensen onder mainstream zien... sommige beweren dat het utzelfde als commercieel is, maar sommige beweren het ook anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:33 

Hardtraxx Crew

De melodieuze kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

dus zoiets als die activator - winter dub valt bij jou onjder mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:45 

Hardtraxx Crew

Ja, vind ik wel. Daar zit dan nog een reverse in de intro en een stevigere (of juist een hs-kick) kick onder. Maar tegenwoordig valt zo'n track een beetje tussen mainstream en raw in. Zelfde heb ik met adaro / G4H tracks etc.

Het is ook gewoon dat ik de stijl mainstream van tegenwoordig niet om aan te horen vind (schelle, holle slappe (pitch)kicks, nietzeggende breaks/melodieën en van die verschrikkelijk popvocalen). De periode 2005-2009 (voor mij de gaafste periode) is ook gewoon melodieuze hardstyle, maar door die kicks van toen krijgt het toch een steviger geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:46 

Er is naar mijn mening niet eens een onderscheid te maken in de hardstyle (qua subgebres) omdat het enige verschil eigenlijk de hardheid van de kicks en een duistere of blije melodie zijn. Melodieus is sowieso bijna iedere hardstyle track.

Ikzelf kan wel prima onderscheid maken tussen commerciële en niet commerciële hardstyle. Dit hang simpelweg af van de persoonlijkheid van de producer en dat is voor mij goed te bepalen. Ik denk zelf altijd: past dit op de radio of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:54 

Aan het typen...

Ik neem aan dat je early hardstyle buiten beschouwing laat? En het onderscheid tussen mainstream en raw is er wel redelijk, alleen is de grens wat vaag en als je artiesten als G4H en Zatox onder raw schaart dan is er inderdaad weinig verschil tussen beide subgenres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ja. Als dit plan mislukt hebben ze wel ernstig gefaald, juist omdat het de enige drijfveer is voor hun gepruts in de studio.

Er is geen sprake van 'zij' volgens mij ;) 1 van de 2 woont in Canada.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het zal me eerlijk gezegd worst wezen bij welk label Headhunterz zit. Heel dat mainstream gebeuren van tegenwoordig boeit me toch geen flikker meer. Ik zal het nog wel altijd blijven volgen, maar die 5 gereleasde plaatjes per jaar die ik interessant vind zijn niet meer de moeite waard....

Precies dit geldt ook voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:35 

Donateur

Frontliner op FB
Citaat:
Many of you are wondering why my music isnt broadcasted on dutch radio stations, I am(unfortunately) aware of by doing this i step on some peoples toes. I still believe I have to put this word out after doubting this issue for a long long time now. Lets start at why I love this, Hardstyle is about friends meeting each other, new bonds are formed at every party, memories rise, powers unite. I think everyone that breathes hardstyle started doing that upon invitation of a friend, come along, you will LOVE this! You enter the famous grounds of Defqon.1, step into the holy grail of hardstyle, the Heineken Music Hall, you see the lasers, everyone going crazy, forgetting their problems letting go of everything that hold them back, dress up in an army outfit, refuse to wear anything that isnt bright yellow pink or green, put on a shirt and jeans, wear a bra and fish tights, it doesn't matter, the love for this music unites us all. This is where i produce for, these great events is where my music is made to be played, I only listen to the radio bored in traffic, that is not where my music belongs, my music is made for all you party loving beasts like I am! I always dreamt of the whole world to know who I am but the last months I realized, I don't want everyone in the world to know me, I want the right people to do! You guys, who all have shared a party with me or a dying to be at an age where you legally can, you are the right people for me! Therefor I rejected the request to play Frontliner ft. John Harris - Halos on radio stations. Special thanks and much respect to John Harris who fully agrees with me on this even while this could have been great promotion for him! See you on the next party where I'll love to play my music, just for YOU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:38 

Donateur

I always dreamt of the whole world to know who I am but the last months I realized, I don't want everyone in the world to know me, I want the right people to do!

Ik moet zeggen dat ik dit toch erg mooi vind. Had dit ook eigenlijk niet zo uit Barry zijn hoek verwacht. Neemt verder niet weg dat ik de interesse in Frontliner de laatste jaren een beetje ben verloren. Vond Halo's lang zo boeiend niet, en het DefQon anthem valt opnieuw erg tegen. Als ik er echter vanuit ga dat dit een kwestie van smaak is, is dit toch een erg mooi bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:56 

Hardtraxxer

Allereerst, Dankjewel lyst.
heb het intervieuw 3x gezien
Elke keer steeg de temeratuur van mijn bloed met minstens 20 graden.
Het intervieuw kort samengevat, Hardstyle/hardcore is een grene wat underground (was/is)< (ik weet het zelf ook niet meer? ) & niet populair was in het buitenland omdat het een stijl was wat agressief & (te) energiek was/is waarin je niet zomaar terecht kwam.
Hardcore was al helemaal een alleen-Nederland ding.
uit dit interview blijkt dat sinds 2/3 jaar q-dance zit te klooien met 'oh laten we het leuk laten klinken voor de breezers en dan kunnen we als organisatie een hoop geld klauwen. 'Kort door de bocht maar is waar het in feite op aan komt.
Echt Te TE doorzichtig dit.... er word letterlijk gezegd dat er vanuit q-dance wordt aangestuurd om het zaakje toegankelijker te maken zodat er meer mensen opaf komen!!!!!!! Waar gaat dit heen? . Waar staat q-dance nog voor? Mijn mening, door Linda('t nichtje van bas van Endymion Of iets van familie ) & (wel bevriend met Kelly Aka. Max Enforcer & EA < dat verklaard ook waarom hun stijl nu een soort geaccepteerde kut hardcore is) zei zit met haar hele kop in de reet van de geldschuiver van q-dance. & Goede ideetjes heeft met experimenteren. Er word steeds meer gezien dat het gouden business is. Ik heb Hardstyle altijd gezien als een soort subgenre van hardcore op zijn puurst. Er zijn fans, mensen die Hardstyle als een uitvlucht zien, Ze leven voor deze muziek omdat ze naar een muziekstijl luisteren waarin ze zich thuis hun problemen vergeten & compleet uit hun dak kunnen gaan omdat het een unieke sfeer heeft.

Ik vrees zelf dat hardstyle helemaal uit elkaar zal donderen, het is een trein die je niet stoppen kan.
Echter als grote groep diehardfans kun je wel degelijk wat doen. Zoek het gewoon niet op! ik ga echt niet naar een Skrillexgeile Noisecontrollers op de main van defqon.

Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.

Opmerkelijk is nog dat aan het einde word gevraagd, zijn er nog negatieve reacties op dit soort ideeën?
Waarom timmermans heel leuk zeg; neuu weleens gehad op een In Qontrol maar voor de rest niet.

Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Gewoon rustig aan, Niet te snel teveel poen op proberen te strijken. Ze zullen dat altijd ontkennen. Maar geef mij 2 uur de tijd Met een camera & een microfoon & ik kleed heel q-dance uit. Echt ik ben woest ! razend! Ze spelen met Diehards! Flikker op ! ga met je muisjes & pielletjes spelen! niet een scene wat gouden eigenschappen heeft.

Excuses voor mijn matige zins-opbouw & eventuele spellingfoutjes, of grof taalgebruik
Maar emoties komen te heftig uit. heb niet zoveel zin om het na te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
Allereerst, Dankjewel lyst.
heb het intervieuw 3x gezien
Elke keer steeg de temeratuur van mijn bloed met minstens 20 graden.
Het intervieuw kort samengevat, Hardstyle/hardcore is een grene wat underground (was/is)< (ik weet het zelf ook niet meer? ) & niet populair was in het buitenland omdat het een stijl was wat agressief & (te) energiek was/is waarin je niet zomaar terecht kwam.
Hardcore was al helemaal een alleen-Nederland ding.
uit dit interview blijkt dat sinds 2/3 jaar q-dance zit te klooien met 'oh laten we het leuk laten klinken voor de breezers en dan kunnen we als organisatie een hoop geld klauwen. 'Kort door de bocht maar is waar het in feite op aan komt.
Echt Te TE doorzichtig dit.... er word letterlijk gezegd dat er vanuit q-dance wordt aangestuurd om het zaakje toegankelijker te maken zodat er meer mensen opaf komen!!!!!!! Waar gaat dit heen? . Waar staat q-dance nog voor? Mijn mening, door Linda('t nichtje van bas van Endymion Of iets van familie ) & (wel bevriend met Kelly Aka. Max Enforcer & EA < dat verklaard ook waarom hun stijl nu een soort geaccepteerde kut hardcore is) zei zit met haar hele kop in de reet van de geldschuiver van q-dance. & Goede ideetjes heeft met experimenteren. Er word steeds meer gezien dat het gouden business is. Ik heb Hardstyle altijd gezien als een soort subgenre van hardcore op zijn puurst. Er zijn fans, mensen die Hardstyle als een uitvlucht zien, Ze leven voor deze muziek omdat ze naar een muziekstijl luisteren waarin ze zich thuis hun problemen vergeten & compleet uit hun dak kunnen gaan omdat het een unieke sfeer heeft.

Ik vrees zelf dat hardstyle helemaal uit elkaar zal donderen, het is een trein die je niet stoppen kan.
Echter als grote groep diehardfans kun je wel degelijk wat doen. Zoek het gewoon niet op! ik ga echt niet naar een Skrillexgeile Noisecontrollers op de main van defqon.

Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.

Opmerkelijk is nog dat aan het einde word gevraagd, zijn er nog negatieve reacties op dit soort ideeën?
Waarom timmermans heel leuk zeg; neuu weleens gehad op een In Qontrol maar voor de rest niet.

Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Gewoon rustig aan, Niet te snel teveel poen op proberen te strijken. Ze zullen dat altijd ontkennen. Maar geef mij 2 uur de tijd Met een camera & een microfoon & ik kleed heel q-dance uit. Echt ik ben woest ! razend! Ze spelen met Diehards! Flikker op ! ga met je muisjes & pielletjes spelen! niet een scene wat gouden eigenschappen heeft.

Excuses voor mijn matige zins-opbouw & eventuele spellingfoutjes, of grof taalgebruik
Maar emoties komen te heftig uit. heb niet zoveel zin om het na te lopen.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:36 

Hardtraxxer

Flikkers van wildstylez & headhunterz droppen net Halos & mc villy staat erbij te grijnzen! GodgodGod!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen