Nerazzurro93 schreef:
Ik snap eerlijk gezegd nooit zo goed waarom mensen zich kunnen ergeren aan het gedrag van andere mensen op een feest.
Onthafloorx schreef:
Mensen die zomaar is voor een dagje gaan kijken en andere aan lopen staren die wél losgaan.
Nerazzurro93 schreef:
Ze belemmeren de sfeer niet, je kan wel zelf je sfeer belemmeren.
Onthafloorx, stoor jij je eraan dan dat mensen naar jou lopen te staren? Dan moet je niet naar zulke feesten gaan, want er zullen altijd mensen zijn die staren. De laatste keer dat ik echt losging was geloof ik op Decibel 2008, en als je mij ziet losgaan dan ga je stuk van het lachen, kan mij niets interesseren, laat ze lekker staren, wijzen en lachen, zolang ik het naar mijn zin heb dan vind ik het prima. Je verpest het enkel voor jezelf zoals Nerazzurro93 zegt.
Je kunt je iedere keer weer meer gaan storen aan de zogenaamde "dagjesmensen" maar daar heb je enkel jezelf mee. Iedereen gaat naar een feest voor zijn eigen redenen, probeer gewoon iedereen in zijn waarde te laten en doe gewoon je eigen ding. En als je je er wel aan stoort, ga dan gewoon niet.
Ik stoor me er echt niet aan als mensen staren, omdat ze het leuk vinden hoe ik losga. Maar ik stoor me er wel aan als er mensen me staan uit te lachen of op hun hoofd gaan tikken dat ik niet spoor. Ik ga toch ook niet naar die persoon staan kijken, omdattie stil staat..