defqon is ook 18+
Daar heb je op de main precies hetzelfde probleem.
Hardstyle is ontstaan uit voornamelijk hardtrance en hardcore, je gaat me niet wijsmaken dat het verschil tussen harcore en hardstyle net zo groot is als electro house. Bovendien zal er door een hardcore remix niet zoveel nieuwe aanwas komen dat de scene een andere kant op gaat groeien, wat bij de veel toegankelijkere house natuurlijk wel het geval is. Daarnaast mag een artiest maken wat hij wil, zolang hij het genre er maar niet in meetrekt. En ik vind dat er veel meer creativiteit in nieuwe platen gaat zitten dan in remixen en bootlegs waarin vaak de succesvolle elementen van de plaat gewoon worden overgenomen. En die elementen zijn ook weer de elementen die de bootleg succesvol maken. Bovendien maken deze artiesten vaak remixen van genres die op dat moment heel erg in zijn. Ik durf te wedden dat als Drum & Bass oid over 4 jaar in is, ze allemaal D&B remixes gaan maken, terwijl ze daar nu totaal geen behoefte aan hebben. Dat snap ik nooit. Dubstep bestaat ook al zo lang, waarom nu pas de crossbreeding?wrote:De overgang van electro house naar Hardstyle is net zo groot/klein als de overgang van Hardstyle naar Hardcore.