Skedoedelefloeps schreef:
kan je nou wel zeggen, maar je weet helemaal niet hoeveel early platen ik heb geluisterd dus kun je totaal niet over oordelen
Ik geef aan dat (o.a. jij) er veel oldskool fans zijn die alles van tegenwoordig zo'n beetje afkraken, maar zodra iemand begint over early platen of soms zelfs als over Theracords dan komt er meteen een argument als: "Je hebt geen kennis van muziek." "Je praat pure onzin." etc. En dat vind ik belachelijk, dus ik kaart het gewoon aan. Ik vind dat veel early fans een aardige kapsones hebben op dit gebied, alsof ze het beter weten en daar kan ik niet tegen dus. Onderverdeling is goed, zolang de kapsones er maar uit gaat

Net alsof ik een uitspraak kan doen dat alle nieuwe hardstyle kermis muziek is, omdat elk nummer een break heeft en een happy melodie. Wedden dat ik dan dezelfde reacties krijg? Als je zegt dat alle early simpele eenvoudige hardstyle is, dan ken je lang niet alle noemenswaardige nummers en daar wijs ik je op. En ik weet inderdaad niet hoeveel nummers je hebt geluisterd, maar gezien je als relatief nieuw gezicht je helemaal hebt moeten verdiepen en schijnbaar alleen simpele hardstyle hebt gehoord, daar kan ik wel een conclusie uit trekken. Of je hebt de complexere nummers wel gehoord, maar houdt dat voor het gemak even achterwege zodat je lekker kritiek kunt uiten op early. Kijk je mag van mij best kritiek uiten, maar zeg dan ik vind een deel van de early tracks niets aan, omdat het eenvoudige tracks zijn. Prima, hoor je mij niets over zeggen, dàt vind ik namelijk juist vet aan die tracks. Iedereen zijn eigen smaak. Maar ga niet onzin lopen te verkondigen om vervolgens te huilen dat je geen kritiek mag hebben, want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
@c-mind, lees het topic anders eens door. Staan genoeg argumenten waarom wel. Een goed argument waarom niet, moet ik nog tegenkomen.