ja maar daar is het dus koudHard4Us wrote:zijkant
ps the record breaking nog gedraaid xx?
ja maar daar is het dus koudHard4Us wrote:zijkant
Is dat zo? Bij piepkicks koef je geen zware punch te verwachten lijkt me?ErikZ wrote:Het vreemde is dat er dezelfde klachten waren tijdens VWAB, week erna tijdens Resonate was het opgelost.Shockerz-Events wrote:Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.
Heeft dat misschien met de stijl muziek te maken? Ik als leek zou zeggen: Kicks zijn kicks
Ligt ook een beetje aan het geluidssysteem.hurricane wrote:Is dat zo? Bij piepkicks koef je geen zware punch te verwachten lijkt me?ErikZ wrote:Het vreemde is dat er dezelfde klachten waren tijdens VWAB, week erna tijdens Resonate was het opgelost.Shockerz-Events wrote:Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.
Heeft dat misschien met de stijl muziek te maken? Ik als leek zou zeggen: Kicks zijn kicks
Ik ben er niet geweest maar je hebt wel een punt bij Resonate, is die set-up hier ook gebruikt?
Ik vond het overal erg slecht, ik heb eigenlijk overal wel even gestaan behalve vooraan aan de hekken. Ik denk dat de Autotron gewoon niet geschikt is voor feesten in de hardere stijlen, want zoals ik van jullie begrijp doen jullie er alles aan om het maximale eruit te halen (en dat wordt gewaardeerd!)Shockerz-Events wrote:We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.
Allereerst wil ik zeggen dat jullie inzet natuurlijk erg gewaardeerd wordt en dat er ook zeker een feest staat waar je trots op kan zijn, echter;Shockerz-Events wrote:We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.
He kijk, Cryex komt ook weer eens po(o)lshoogte nemen op HardtraxxCryex wrote:Tussen alle geluidscomments door even vermelden wat voor een toffe dag ik heb gehad hier.
Eerste keer optreden bij Shockerz en puntje bij paaltje meteen de zaal moeten afzetten, ik zeg het niet vaak over mezelf maar dit was echt een onwijs vet moment
laat me met rustD-Verze wrote:
Snap je hem, "pols" hoogte, vet grappig.