Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was bloedheet binnen maar weer goed vermaakt. Een verademing om van zaal 1 naar 2 te lopen door de temperatuur verschil.
Muzikaal een super dag gehad, overal goed op vermaakt. Laten ze Shockerz maar 2 keer in het jaar organiseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:37 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
VWAB in de Maassilo beviel me iig altijd prima!


VWAB is nog nooit in de Maassilo geweest. Jij bedoelt de Maaspoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
VWAB in de Maassilo beviel me iig altijd prima!


VWAB is nog nooit in de Maassilo geweest. Jij bedoelt de Maaspoort?


Hoe kom je daarbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
VWAB in de Maassilo beviel me iig altijd prima!


VWAB is nog nooit in de Maassilo geweest. Jij bedoelt de Maaspoort?


Jij bent in de war met Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
VWAB in de Maassilo beviel me iig altijd prima!


VWAB is nog nooit in de Maassilo geweest. Jij bedoelt de Maaspoort?


Jij bent in de war met Loudness


Loudness in de Maaspoort was altijd erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 13:29 
 
Hardtraxx Elite

Halverwege de set van D-Sturb binnen gekomen, de entree ging vlot op Tom na... :lol:
Vertile was top en Act of Rage & E-Force vielen ook niet tegen, normaal niet echt m'n ding.
Rebelion had ik wat hogere verwachtingen maar het geluid was daar echt ruk, misschien ook omdat we 'n beetje achterin stonden.
Daarna vanaf 8 uur verhuist naar zaal 2, de hele avond 'n links voor bij de bar in de buurt gestaan en daar was het geluid dikke prima.
Set van Cryex & Imperatorz was goed, Unresolved en Aversion voor de helft gecheckt, was prima maar niets bijzonders.
Set van de dag was Mutilator & Fraw, tering wat een bommen. Wel lopen ergeren aan iedere keer dat OOOOHH bij een dikke kick...
The Purge en Vyral & D-Verze is sowieso altijd goed.

After bij een Amigo's feestje in Nijmegen was ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...

Blij om te zien dat je nog leeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pipa schreef:
Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...

Blij om te zien dat je nog leeft!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...


€3,30, maar ook wij zoals alle andere events zullen wij ook binnenkort niet ontkomen aan een prijs stijging. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pipa schreef:
Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...

Blij om te zien dat je nog leeft!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)


Eigenlijk zie ik na elk feest in de Autotron weer terugkomen. Ik geloof ook 100% dat jullie er alles aan doen om het te verbeteren maar na aardig wat feesten is het nog steeds niet in orde. Is de conclusie dan niet dat de Autotron wellicht niet zo geschikt is voor hardstyle/hardcore evenementen? Ik begrijp natuurlijk dat jullie niet deze locatie gaan verlaten, maar wat zorgt ervoor dat jullie denken dat het bij toekomstige feesten ineens wel goed gaat zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Pipa schreef:
Wat was de prijs van de muntjes? Ben benieuwd hoe die prijzen nu zijn met de stijgingen van grondstoffen. Las dat bij Snowball de muntprijs al 3,5 is...

Blij om te zien dat je nog leeft!

Haha you had me there for a few!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Shockerz-Events schreef:
We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)


Eigenlijk zie ik na elk feest in de Autotron weer terugkomen. Ik geloof ook 100% dat jullie er alles aan doen om het te verbeteren maar na aardig wat feesten is het nog steeds niet in orde. Is de conclusie dan niet dat de Autotron wellicht niet zo geschikt is voor hardstyle/hardcore evenementen? Ik begrijp natuurlijk dat jullie niet deze locatie gaan verlaten, maar wat zorgt ervoor dat jullie denken dat het bij toekomstige feesten ineens wel goed gaat zijn?


Het is een moeilijke hal, dat is 1 ding wat zeker is. Maar om daar nu niks meer te organiseren op hardere stijlen gebied zou betekenen dat we geen locatie meer hebben voor VWAB/Resonate en Shockerz. De Maaspoorthal is te klein om het rendabel te houden en andere locaties zitten vol. Dus wij willen elke keer toch proberen met de juiste feedback het geluid 100 punten te krijgen. Van de kleine 11.000 bezoekers heb je nooit iedereen tevreden maar we doen er wel alles aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn de Brabanthallen geen optie, als jullie toch per sé in omgeving Den Bosch wilt blijven.

Kijk al zijn je geluidsmensen nog zo goed, en je maatregelen ook, misschien is de Autotron daar gewoon niet goed genoeg voor. Stel het werkt bij andere soortgelijke locaties wel, dan hoef je niet per sé daar meteen heen, maar het is misschien wel goed om te kijken waarom het bij die locaties wel lukt en hier niet.

Dan kan je misschien de boel gerichter fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:10 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zijn de Brabanthallen geen optie?


Met Supremacy en Masters of Hardcore zit de hardere stijlen agenda daar helaas vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Broken Balance schreef:
Zijn de Brabanthallen geen optie?


Met Supremacy en Masters of Hardcore zit de hardere stijlen agenda daar helaas vol.


Hebben ze een quotum daarvoor of zo? Een keer in de herfst en een keer in de lente en verder mogen er geen hardere stijlen feesten? Zeker gezien beide feesten ook nog eens anders zijn dan jullie concepten, alleen Shockerz en Supremacy hebben gelijkenissen maar vooralsnog lijkt er meer dan genoeg tijd tussen beiden te zitten waardoor het niet met elkaar clasht.

Misschien is er in Utrecht nog wat voor jullie. Ik neem aan dat jullie ook gewoon willen groeien en beter willen worden (vandaar dat jullie ook feedback vragen), dus ik neem aan dat jullie met de groei ook geen genoegen nemen met de Autotron qua capaciteit na verloop van tijd. Als de Brabanthallen dan al out of the picture zijn dan hou je niks meer over daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
De Maaspoorthal is te klein om het rendabel te houden


RIP Origins dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Shockerz-Events schreef:
We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)

Is de conclusie dan niet dat de Autotron wellicht niet zo geschikt is voor hardstyle/hardcore evenementen?


Een andere conclusie is dat het elke keer uitverkoopt en dat (ondanks dat het mensen wel opvalt) het geen halszaak is voor een groot deel van de bezoekers als het geluid wat minder is.

Ik vind het ook enorm belangrijk hoor, maar als je het heel globaal bekijkt denk ik dat dit helaas wel het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt, tot er een alternatief wordt geboden. En dan gaat het je wel kosten. De Tijdmachine was eerst ook onomstreden, luisterden toen ook amper naar feedback en toen kwam Shockerz daar met VWAB en die heeft daar mede door de ondergang van Lose Your Mind de markt overgenomen. Vooralsnog is daar geen teken van, maar je weet nooit in de toekomst, zeker nu feesten weer mogen.

Daarom is het goed dat ze wel gewoon om feedback vragen en natuurlijk willen groeien. Dat je nu goed zit geeft geen garantie voor de toekomst.

Zullen ze nu halsoverkop de boel wijzigen? Nee, logischerwijs, het is niet rendabel binnen hun eigen eisen. Maar op een punt zal je wel moeten als je wilt blijven groeien als organisatie en feest.

Stel ze konden wel in een Utrecht terecht of bij de Brabanthallen waar ze ruimte hebben om te groeien en hun problemen zijn opgelost. Dan gaan ze dat natuurlijk ook wel doen, ze zijn ook niet dom, maar voor nu is het niet rendabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Is de conclusie dan niet dat de Autotron wellicht niet zo geschikt is voor hardstyle/hardcore evenementen?


Een andere conclusie is dat het elke keer uitverkoopt en dat (ondanks dat het mensen wel opvalt) het geen halszaak is voor een groot deel van de bezoekers als het geluid wat minder is.

Ik vind het ook enorm belangrijk hoor, maar als je het heel globaal bekijkt denk ik dat dit helaas wel het geval is.


Ik geef ook aan in mijn bericht dat ik begrijp dat ze de locatie niet gaan verlaten, waarom zouden ze ook. Ik was alleen benieuwd hoe het bij een volgende evenement wel goed zou kunnen gaan. Ik vrees namelijk voor VWAB een zelfde verhaal. VWAB is voor mij vaste prik en heb dan ook elke editie tot dusver bezocht, alleen vind ik de Autotron (naast het geluid) geen fijne locatie. Als dan ook nog eens het geluid niet op orde is begin ik wel te twijfelen of ik komende editie ga bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.


Het vreemde is dat er dezelfde klachten waren tijdens VWAB, week erna tijdens Resonate was het opgelost.
Heeft dat misschien met de stijl muziek te maken? Ik als leek zou zeggen: Kicks zijn kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)


Wat mijn ervaring is, is dat het geluid van de zijkant (bij de pilaren) altijd slecht is.
Achterin is het ook niet best, weet niet precies of dat jullie aan het plafond ook nog extra setjes boxen hebben hangen maar misschien moeten deze uitgebreid worden, heb daar verder ook geen verstand van.

Midden / midden van de zaal kan ik niet beoordelen omdat ik daar nooit gestaan heb.

Midvoor is het geluid prima.

Als je op hoogte gaat staan van waar de boxen van de main staan, dus beetje zijkant/midden is het vaak ook wel prima als je wat naar voor gaat staan.

Hoop echt dat het bij VWAB beter gaat zijn!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten