Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
zijkant

ja maar daar is het dus koud

ps the record breaking nog gedraaid xx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Shockerz-Events schreef:
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.


Het vreemde is dat er dezelfde klachten waren tijdens VWAB, week erna tijdens Resonate was het opgelost.
Heeft dat misschien met de stijl muziek te maken? Ik als leek zou zeggen: Kicks zijn kicks

Is dat zo? Bij piepkicks koef je geen zware punch te verwachten lijkt me?
Ik ben er niet geweest maar je hebt wel een punt bij Resonate, is die set-up hier ook gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij zowel VWAB als Shockerz met een dubbelgevoel naar huis gegaan. Pluspunten zijn het snelle binnenkomen, het bovendeck, de centrale ligging en bij beide feesten werd er door de meeste artiesten goed gedraaid en echt moeite in de sets gestopt. Kan het niet echt specifiek duiden maar ik vind de Autotron niet een hele gezellige locatie. Het geluid is midden vooraan best prima alleen lang niet zo episch als ik op andere feesten heb meegemaakt. Heb niet het gevoel dat voor de meeste bezoekers het een groot probleem is dus ik snap zeker, zolang het uitverkoopt dat ze bij de Autotron blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 20:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ErikZ schreef:
Shockerz-Events schreef:
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.


Het vreemde is dat er dezelfde klachten waren tijdens VWAB, week erna tijdens Resonate was het opgelost.
Heeft dat misschien met de stijl muziek te maken? Ik als leek zou zeggen: Kicks zijn kicks

Is dat zo? Bij piepkicks koef je geen zware punch te verwachten lijkt me?
Ik ben er niet geweest maar je hebt wel een punt bij Resonate, is die set-up hier ook gebruikt?


Ligt ook een beetje aan het geluidssysteem.

In de Warehouse Elementenstraat heeft Q toen een feest omtrent Rebelion gegeven. Bekenden van mij waren er geweest en het geluid was afschuwelijk, alleen Delete en Rooler kwamen een beetje degelijk door maar het geluid was bijna constant niet goed afgesteld.

Twee weken later oid was daar De Samenzwering, ook van Q, waar ik heen ben geweest, en ik heb zelden zulk goed geluid gehoord. Dus hoewel dat best kan, ligt dat enorm aan het geluidssysteem en hoe je dat afstelt op de muziek die gedraaid wordt. Het ligt niet per sé aan de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)

Ik vond het overal erg slecht, ik heb eigenlijk overal wel even gestaan behalve vooraan aan de hekken. Ik denk dat de Autotron gewoon niet geschikt is voor feesten in de hardere stijlen, want zoals ik van jullie begrijp doen jullie er alles aan om het maximale eruit te halen (en dat wordt gewaardeerd!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een uptempo dj klaagt over de kwaliteit van het geluid... dan wordt het heftig.

grapje Teun
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

Shockerz-Events schreef:
We doen er altijd alles aan om te verbeteren, enkel het geluid blijft een ding in de Autotron. We hebben rondom doeken gehangen, achter op het balkon ook doeken om het geluid op te vangen zodat het niet terug de zaal in kan ketsen. We hebben een audioman met de meeste ervaring en kennis en nog krijgen we soms reacties dat het niet te horen is. We horen graag van jullie waar dan precies het mindere geluid is zodat we daar aan kunnen werken.
Is dat in het midden of achteraan, of bij de barren (tussen de betonnen pilaren in) alle info is welkom.

(L)


Allereerst wil ik zeggen dat jullie inzet natuurlijk erg gewaardeerd wordt en dat er ook zeker een feest staat waar je trots op kan zijn, echter;

Het geluid is in de Autotron altijd al een ding geweest en ik betwijfel echt ten zeerste of hier nog verbetering in mogelijk is, aangezien jullie aangeven hier al bijzonder veel aandacht aan te geven. Het probleem is niet zozeer dat er bepaalde plekken in de zaal zijn waar het slecht is (je hebt namelijk op elke locatie dat er betere en minder goede plekken in de zaal zijn), maar het probleem is de gigantische wisselvalligheid van het geluid. Het geluid wisselt per moment. Waar je bij de ene plaat echt hard en zuiver geluid hebt, valt dat bij de volgende plaat regelmatig echt VOLLEDIG weg. Als leek op het gebied van audio, voelt het gewoon alsof de volumeknop omlaag wordt gedraaid. Dit kan natuurlijk niet waar zijn, maar dit fenomeen is echt ongelofelijk storend en kom ik eigenlijk alleen in de Autotron tegen.

Het spijt me dat ik het op deze manier moet zeggen, want muzikaal en qua aankleding is het goed geregeld, maar met dit geluid ga je nooit echt een topfeest worden.


Een ander ding bij Shockerz vind ik toch wel de hoeveelheid licht rondom de maintage. Je hebt een vette aankleding en een toffe lichtshow, alleen staat er rondom de stage overal gewoon wit/geel licht aan (bijvoorbeeld bij de bars, maar ook op de gang bij de eerste ring). Dit zorgt voor veel lichtvervuiling op de vloer, wat niet bevorderlijk is voor de ervaring en sfeer imo.


Hopelijk kan in ieder geval het juistie recept gevonden worden voor hard en zuiver geluid, dat zou het feest echt een enorme kwaliteitsboost geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tussen alle geluidscomments door even vermelden wat voor een toffe dag ik heb gehad hier.

Eerste keer optreden bij Shockerz en puntje bij paaltje meteen de zaal moeten afzetten, ik zeg het niet vaak over mezelf maar dit was echt een onwijs vet moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Tussen alle geluidscomments door even vermelden wat voor een toffe dag ik heb gehad hier.

Eerste keer optreden bij Shockerz en puntje bij paaltje meteen de zaal moeten afzetten, ik zeg het niet vaak over mezelf maar dit was echt een onwijs vet moment :loving:


He kijk, Cryex komt ook weer eens po(o)lshoogte nemen op Hardtraxx :D

Snap je hem, "pols" hoogte, vet grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:

Snap je hem, "pols" hoogte, vet grappig.


laat me met rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
D-Verze schreef:

Snap je hem, "pols" hoogte, vet grappig.


laat me met rust


Ik moest hier te lang over nadenken haha. Hoe is het met je pols?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten