Setje van Vyral & D-Verze

E-Force setje van de dag, die nieuwe plaat, The Stars of zo? Wat een belachelijke petsen
Fraw - Combat (GBR076)Remi wrote:Ik zie op Facebook de laatste tijd tering veel van Fraw voorbij komen. Zag dat er van hem ook redelijk wat nummers / edits o.i.d. zijn gedraaid. Ik volg het allemaal niet zo maar wie / wat is dat? En nog belangrijker: is het wat of zijn het kassa- en laserkicks?
Kereltje die net als Thyron allemaal van die edits maakt van kijkcijferkanonnen (Imma Boss, Watch Your Back enz) om zo maar in de spotlights te komen.Remi wrote:Ik zie op Facebook de laatste tijd tering veel van Fraw voorbij komen. Zag dat er van hem ook redelijk wat nummers / edits o.i.d. zijn gedraaid. Ik volg het allemaal niet zo maar wie / wat is dat? En nog belangrijker: is het wat of zijn het kassa- en laserkicks?
Clockartz vond ik helaas heel erg tegenvallen, waar ik wel al een beetje bang voor was. Totaal geen drive door de lange breaks, volgens mij heb ik 25 van de 30 minuten naar een break staan luisteren. Het album is echt prachtig om thuis te beluisteren en zit rete strak in elkaar, maar voor mij slaan ze live de plank mis met de act.TkTT wrote:Clockartz gemist helaas door een vriend die te laat waswas dit wat? M
Ik heb er wel aardig van genoten, maar denk dat het een beetje misplaatst was op een feest als Shockerz waar verder nou niet echt de namen met de meeste diepgang in hun platen staan. Wel een ontiegelijk baalmoment dat ze de melodische climax van Breaking vervingen voor de anti van Dirty Italy (of was het prisma?). Ik zat zo op die melodie te wachtenTkTT wrote:Clockartz gemist helaas door een vriend die te laat waswas dit wat? M
Je verwoord het precies goed, wij hadden dit net zo. Ik had liever een lineup gehad die meer in het midden van het hardstyle spectrum of raw spectrum zit. Liever een van de jongens van rough recruits aan het begin van de dag om te openen en de rest laten opschuiven. Artiesten als Malice, rooler en delete halen wat mij betreft teveel het tempo eruit. Normaal gesproken kun je dan laatste uurtje nog even met hardcore afsluiter rammen, maar dat vond ik dit keer echter een teleurstelling.Jordi wrote:Ik ben me ervan bewust dat hier niet door iedereen serieus gereageerd zal worden, maar ik waag toch een poging. Voorop staat dat het een mening is van flink wat anderen en wij zijn benieuwd hoe anderen hierover nadenken.
Op feesten als Shockerz en Loudness by B2S is het mij en anderen opgevallen hoe verschillend mensen reageren op de diversiteit van Rawstyle tegenwoordig. Zo had Shockerz een begin met meer 'originele' rawstyle sound namen en laatste 4-5 uur meer het 'experimentele'.
Van bovenaf was goed te zien hoe de vibe veranderde en dat mensen minder los gingen en mensen er niet meer inkwamen(kom maar door met je ketagrappen).
Wij als groep merkten dit ook en naast ons ook veel anderen. Beide rawstyle geluiden hebben flink wat volgers, maar wordt het niet tijd dat organisatoren bewuster gaan kiezen voor een beter aansluitend artiestenaanbod, oftewel bewuster kiezen voor een rawstyle sound.
Voorop staat dat ik alle genres respecteer, maar vanaf 2130 vond ik Shockerz helaas tegenvallen, qua muziek maar ook qua sfeer.
Wordt het tijd dat de rawstyle sound meer opgesplitst moet worden in de originele sound en de 'nieuwe' sound?
Twan0 wrote:Je verwoord het precies goed
Ergens heb je wel gelijk. Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe), maar vooral dat de stijl die jij bedoeld dusdanig 'extreem anders' is dat je het of haat of mokervet vind. Zo ervaar ik het tenminste om mij heen. Een Frequencerz is makkelijk gewoon prima te vinden om doorheen te komen, maar een Malice of Delete is gelijk hit or miss voor velen. De organisatie wil natuurlijk gewoon uitverkopen en dan bieden ze een vrij gevarieerde line-up qua stijl ook, voor ieder wat wils.Jordi wrote:Ik ben me ervan bewust dat hier niet door iedereen serieus gereageerd zal worden, maar ik waag toch een poging. Voorop staat dat het een mening is van flink wat anderen en wij zijn benieuwd hoe anderen hierover nadenken.
Op feesten als Shockerz en Loudness by B2S is het mij en anderen opgevallen hoe verschillend mensen reageren op de diversiteit van Rawstyle tegenwoordig. Zo had Shockerz een begin met meer 'originele' rawstyle sound namen en laatste 4-5 uur meer het 'experimentele'.
Van bovenaf was goed te zien hoe de vibe veranderde en dat mensen minder los gingen en mensen er niet meer inkwamen(kom maar door met je ketagrappen).
Wij als groep merkten dit ook en naast ons ook veel anderen. Beide rawstyle geluiden hebben flink wat volgers, maar wordt het niet tijd dat organisatoren bewuster gaan kiezen voor een beter aansluitend artiestenaanbod, oftewel bewuster kiezen voor een rawstyle sound.
Voorop staat dat ik alle genres respecteer, maar vanaf 2130 vond ik Shockerz helaas tegenvallen, qua muziek maar ook qua sfeer.
Wordt het tijd dat de rawstyle sound meer opgesplitst moet worden in de originele sound en de 'nieuwe' sound?
Die post bracht veel teweeg, ja. Sommige reacties waren nogal treffend voor het soort publiek wat er op af komt.Jordi wrote:.
BorkLazer wrote:Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe).
Ja, zo'n beetje na Bloodlust was ik er wel klaar mee moet ik eerlijk zeggen. Wel genoten overigens en hou best wel van RAW, maar je kunt het ook overdrijven. Ik kan niets met Malice of Delete helaasBorkLazer wrote:Ergens heb je wel gelijk. Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe), maar vooral dat de stijl die jij bedoeld dusdanig 'extreem anders' is dat je het of haat of mokervet vind. Zo ervaar ik het tenminste om mij heen. Een Frequencerz is makkelijk gewoon prima te vinden om doorheen te komen, maar een Malice of Delete is gelijk hit or miss voor velen. De organisatie wil natuurlijk gewoon uitverkopen en dan bieden ze een vrij gevarieerde line-up qua stijl ook, voor ieder wat wils.Jordi wrote:Ik ben me ervan bewust dat hier niet door iedereen serieus gereageerd zal worden, maar ik waag toch een poging. Voorop staat dat het een mening is van flink wat anderen en wij zijn benieuwd hoe anderen hierover nadenken.
Persoonlijk heb ik mij de hele dag wel vermaakt. Dikke minpunten voor Minus Militia, wat een aanfluiting was dat na de eerste 5/10 minuten. Sta je doodleuk 10 minuten van die hardcore te draaien die nergens naar klinkt en gewoon doodsaai is eigenlijk. Dikke pluspunten voor Chris One, wat een bazenset was dit, mij kon je opvegen na dat half uur.