Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: Origins - Artist Special
Datum: 19-10-2024
Tijd: 12.30 - 00.00
Locatie: Autotron
Leeftijd: 18+
Ticketsale: www.originsofraw.nl
Prijs: nnb

Line-up:
:cool:

Origins is terug in 2024 met een artist special, binnenkort meer informatie :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat dit gaat zijn. Radical lijkt me wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat het 'gewoon' Origns was, met óók/onder andere een artist special. Maar het hele feest draait dus om die artiest? En komt er dan wel een zaal 2 voor de obscure b-kantjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En komt er dan wel een zaal 2 voor de obscure b-kantjes?

Ik bied me aan samen met Nura ;)

Ben hier wel benieuwd naar trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet concept! Jammer dat het tijdens die 5 dagen is in Amsterdam waar dikke hardstyle feesten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Delt-A schreef:
En komt er dan wel een zaal 2 voor de obscure b-kantjes?

Ik bied me aan samen met Nura ;)

Ben hier wel benieuwd naar trouwens!

Zo is het, kom maar door :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 15:54 
 
Hardtraxxer

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijkend naar de artist specials van VWAB hoeft het niet te betekenen dat, als het daadwerkelijk RR wordt, het ook veelal MiM en/of aan RR te linken acts zijn die er zullen staan. Derhalve wel benieuwd naar de line up, maar RR classics ben ik sowieso voor te porren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kijkend naar de artist specials van VWAB hoeft het niet te betekenen dat, als het daadwerkelijk RR wordt, het ook veelal MiM en/of aan RR te linken acts zijn die er zullen staan. Derhalve wel benieuwd naar de line up, maar RR classics ben ik sowieso voor te porren.

Ik ga je porren. Half uurtje Annihilate, uurtje The Spell of Sin, als afsluiter 2 uurtjes met Angerfist en Crucifier. Kom maar op hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
THArdstyler schreef:
Kijkend naar de artist specials van VWAB hoeft het niet te betekenen dat, als het daadwerkelijk RR wordt, het ook veelal MiM en/of aan RR te linken acts zijn die er zullen staan. Derhalve wel benieuwd naar de line up, maar RR classics ben ik sowieso voor te porren.

Half uurtje Annihilate


https://soundcloud.com/radical-redemption/radical-redemption-annihilate-live-the-one-man-army

Toevallig deze van de week aangehad, goed'n handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd! Origins is altijd een zekerheid ongeacht artiest of 'special'.

Ik ga er ook wel vanuit dat ze met iets verrassends komen zoals Unresolved dat vorige jaar was.

Verder hoop ik ook op Radical Redemption annihilate/SoS.

Ik heb alles al wel een keertje gezien dus verder ook niet echt suggesties. Zolang het maar niet te recent wordt en het jaartal nog steeds op max 2017 staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 18:35 
 
Hardtraxxer

Bij elke editie zat ik met meters kippenvel de filmpjes op instagram te volgen. Nu eindelijk van plan om live mee te maken. Onwijs veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
corneelwr schreef:
THArdstyler schreef:
Kijkend naar de artist specials van VWAB hoeft het niet te betekenen dat, als het daadwerkelijk RR wordt, het ook veelal MiM en/of aan RR te linken acts zijn die er zullen staan. Derhalve wel benieuwd naar de line up, maar RR classics ben ik sowieso voor te porren.

Half uurtje Annihilate


https://soundcloud.com/radical-redemption/radical-redemption-annihilate-live-the-one-man-army

Toevallig deze van de week aangehad, goed'n handel.


Laat het aub radical zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 19:28 
 
Hardtraxxer

Ik las in de vlugheid Artis Special.

Koude kermis :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 20:24 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Ben benieuwd! Origins is altijd een zekerheid ongeacht artiest of 'special'.

Ik ga er ook wel vanuit dat ze met iets verrassends komen zoals Unresolved dat vorige jaar was.

Verder hoop ik ook op Radical Redemption annihilate/SoS.

Ik heb alles al wel een keertje gezien dus verder ook niet echt suggesties. Zolang het maar niet te recent wordt en het jaartal nog steeds op max 2017 staat.


One man army + Road to redemption >
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry maar dat is echt veel te recent, voor mij althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou persoonlijk ook liever een One Man Army setje zien.

Annihilate en dat 2e album zijn al in zat Crypsis en Chain Reaction setjes doodgedraaid, plus de productiekwaliteit van One Man Army is echt stukken beter dan al het voorgaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zou persoonlijk ook liever een One Man Army setje zien.

Annihilate en dat 2e album zijn al in zat Crypsis en Chain Reaction setjes doodgedraaid, plus de productiekwaliteit van One Man Army is echt stukken beter dan al het voorgaande.

Nee Dennis, te nieuw. Bij deze bepaald.

Ga niet naar een classics feestje/concept om per sé de allerhoogste productiekwaliteit te horen, anders kunnen ze net zo goed de hele avond nieuwe platen gaan draaien toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:

One man army + Road to redemption


Ja dat zou dik zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kijkend naar de artist specials van VWAB hoeft het niet te betekenen dat, als het daadwerkelijk RR wordt, het ook veelal MiM en/of aan RR te linken acts zijn die er zullen staan.


Inderdaad, met die Headhunterz 'special' was het enige speciale dat Headhunterz op de poster stond en een half uurtje b2b hits ging draaien met Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het dan toch een artist special is laat de beste man dan maar twee sets draaien met één set Annihilate en SoS en de andere One Man Army en nieuwer, dan kan ik bij die tweede mooi naar zaal twee. Ik word wel enthousiast van het idee RR classics dus als dat 'm wordt ben ik zeker bij. Anders waarschijnlijk ook wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word nou niet echt warm van RR eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Word nou niet echt warm van RR eigenlijk...


Hoeft ook niet. Mocht die er staan mooi weg blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 22:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Zou persoonlijk ook liever een One Man Army setje zien.

Annihilate en dat 2e album zijn al in zat Crypsis en Chain Reaction setjes doodgedraaid, plus de productiekwaliteit van One Man Army is echt stukken beter dan al het voorgaande.

Nee Dennis, te nieuw. Bij deze bepaald.

Ga niet naar een classics feestje/concept om per sé de allerhoogste productiekwaliteit te horen, anders kunnen ze net zo goed de hele avond nieuwe platen gaan draaien toch? :P


Classics feesten of niet, imo is One Man Army alsnog een beter album dan de voorgaande twee.

Daarnaast heeft Shockerz al aangegeven dat dit feest 2012 - 2018 is.
2015 is bijna 10 jaar geleden, TOMA is gewoon een classic.

Over 12 jaar is alles wat je nu hebt ook classics. Voor algemene muziek is alles wat in de jaren 50's tot 00's gemaakt is ook onderhand al classics.

Ik snap dat de spectrum strijders op de krochten van dit forum en in de krochten van het internet alles moeten segmenteren in miniscule hokjes zodat er geen greintje van andere muziek bij in komt, anders valt er niet voort te leven. Maar naar de realiteit kijkende en kijkende naar de periode wanneer als eerste hardstyle classics feesten tevoorschijn kwamen (2012) is alles voor 2020 al gewoon een classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Zou persoonlijk ook liever een One Man Army setje zien.

Annihilate en dat 2e album zijn al in zat Crypsis en Chain Reaction setjes doodgedraaid, plus de productiekwaliteit van One Man Army is echt stukken beter dan al het voorgaande.

Nee Dennis, te nieuw. Bij deze bepaald.

Ga niet naar een classics feestje/concept om per sé de allerhoogste productiekwaliteit te horen, anders kunnen ze net zo goed de hele avond nieuwe platen gaan draaien toch? :P


Classics feesten of niet, imo is One Man Army alsnog een beter album dan de voorgaande twee.

Daarnaast heeft Shockerz al aangegeven dat dit feest 2012 - 2018 is.
2015 is bijna 10 jaar geleden, TOMA is gewoon een classic.

Over 12 jaar is alles wat je nu hebt ook classics. Voor algemene muziek is alles wat in de jaren 50's tot 00's gemaakt is ook onderhand al classics.

Ik snap dat de spectrum strijders op de krochten van dit forum en in de krochten van het internet alles moeten segmenteren in miniscule hokjes zodat er geen greintje van andere muziek bij in komt, anders valt er niet voort te leven. Maar naar de realiteit kijkende en kijkende naar de periode wanneer als eerste hardstyle classics feesten tevoorschijn kwamen (2012) is alles voor 2020 al gewoon een classic.

Classic Broken Balance :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten