Feest: Shockerz
Datum: 14-12-2019
Tijd: 13.30 - 01.00
Leeftijd: 18+
More info soon!

Datum: 14-12-2019
Tijd: 13.30 - 01.00
Leeftijd: 18+
More info soon!

wrote:Waarschijnlijk aanwezig. Hoop dat er wat spoontech namen staan
Aanwezigwrote:wrote:Waarschijnlijk aanwezig. Hoop dat er wat spoontech namen staan
Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?wrote:Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Jij mag blijvenwrote:Complete Spoontech hosting in zaal 2 zou nog beter zijn
Inderdaad, zo'n veredelde b2b beperkt (meestal) de trackkeuze van een artiest alleen maar met het gevolg dat iedere artiest zijn eigen hitjes gaat draaien omdat ze omgerekend maar een half uur zelf aan de knoppen zitten.wrote:Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?wrote:Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Inderdaad. Vroeger vond ik het om de een of andere reden heel vet als bepaalde DJ's b2b stonden, maar eigenlijk is het juist alleen maar negatief voor de muziek die je hoort tijdens een set.wrote:Inderdaad, zo'n veredelde b2b beperkt (meestal) de trackkeuze van een artiest alleen maar met het gevolg dat iedere artiest zijn eigen hitjes gaat draaien omdat ze omgerekend maar een half uur zelf aan de knoppen zitten.wrote:Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?wrote:Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Ook vet. Alleen zou ik dan een Spoontech vs. Theracords hosting nog vetter vinden. (Zonder Riot Shift)wrote:Complete Spoontech hosting in zaal 2 zou nog beter zijn
In theorie is een b2b heel vet. Bijvoorbeeld ipv Adaro en B-Front allebei een uur solo kun je ze voor twee uur samen laten draaien. Het mix tempo gaat omhoog wat meer ruimte geeft om onbekender en ouder werk tussen de bekendere en recente platen te draaien. Adaro gaat de Ran-D platen draaien die B-Front in zijn playlist heeft staan en andersom geldt dat ook voor Frequencerz platen in Adaro zijn playlist. Ze worden gedwongen om eens een track uit te mixen die ze zelf eigenlijk nooit draaien en daar hun mix kwaliteiten op los te laten. Je zou verwachten dat er iets moois uitkomt en dat die set zeker bij deze twee dj's niet gaat vervelen.wrote: Inderdaad. Vroeger vond ik het om de een of andere reden heel vet als bepaalde DJ's b2b stonden, maar eigenlijk is het juist alleen maar negatief voor de muziek die je hoort tijdens een set.
Opzich wel mee eens, maar die spooncase was op Dreamfields zo vet dat ik die met plezier nog eens over zou willen doenwrote:Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?wrote:Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Ik snap wat je bedoelt, maar weet niet of je erbij was bij Dreamfields? Maar dat was echt heel tof! Zeker één van mijn favoriete festivalmomenten van deze zomer.wrote:Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?wrote:Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Weet jij al meer dan ons?wrote:en leuke namen!