Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 21:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: Shockerz
Datum: 14-12-2019
Tijd: 13.30 - 01.00
Locatie: Autotron
Leeftijd: 18+

More info soon!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog steeds geen "hedendaagse hardstyle" feest gepakt dit jaar, wellicht dat hier maar doen en dan hopen op namen als Mind Dimension, Vyral, Phuture Noize, D-Attack, B-Front e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar gemist, dit jaar zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 16:06 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne locatie, dit jaar weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 09:22 
 
Hardtraxxer

Shockerz altijd een zekerheidje :worship: hoop in ieder geval op de volgende namen

Adaro
Clockartz (Album showcase)
B-frontliner
Delete (1 uur VIP set)
Sub Zero Project (The Contagion)
Crypsis (Album showcase)
Riot Shift
Chris One
Rooler
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn verjaardagsfeestje hier maar weer vieren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig. Hoop dat er wat spoontech namen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 08:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Hoop dat er wat spoontech namen staan


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Pipa schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Hoop dat er wat spoontech namen staan


:cool:


Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz biedt altijd wel wat podium aan Spoontech, ja. Goeie handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wegens financiele instabiliteit even de lineup van de grote indoorfeesten afwachten.

Ik hoop op wat Spoontech namen (Vyral, Mind Dimension, The Purge) aangevuld met Chris One, Delete, Thera, B-Front, Clockartz, en een Theracords Labs showcase zou ook wel tof zijn met bijvoorbeeld Criminal Mayhem, Kruelty en Aversion ofzo.

Shockerz is altijd een heerlijk feestje, dus ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.

Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Complete Spoontech hosting in zaal 2 zou nog beter zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Complete Spoontech hosting in zaal 2 zou nog beter zijn :yes:


Jij mag blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
PEPii schreef:
Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.

Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?

Inderdaad, zo'n veredelde b2b beperkt (meestal) de trackkeuze van een artiest alleen maar met het gevolg dat iedere artiest zijn eigen hitjes gaat draaien omdat ze omgerekend maar een half uur zelf aan de knoppen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
THArdstyler schreef:
PEPii schreef:
Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.

Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?

Inderdaad, zo'n veredelde b2b beperkt (meestal) de trackkeuze van een artiest alleen maar met het gevolg dat iedere artiest zijn eigen hitjes gaat draaien omdat ze omgerekend maar een half uur zelf aan de knoppen zitten.


Inderdaad. Vroeger vond ik het om de een of andere reden heel vet als bepaalde DJ's b2b stonden, maar eigenlijk is het juist alleen maar negatief voor de muziek die je hoort tijdens een set.

Heel erg afhankelijk van de line-up of ik hier aanwezig ben of niet. Ik heb niet meer zo veel met Raw tegenwoordig, dus het gros van de namen (welke je denk ik al in kunt vullen) vind ik niet zo boeiend allemaal. Spoontech hosting zou nog wel heel vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Complete Spoontech hosting in zaal 2 zou nog beter zijn :yes:


Ook vet. Alleen zou ik dan een Spoontech vs. Theracords hosting nog vetter vinden. (Zonder Riot Shift)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Inderdaad. Vroeger vond ik het om de een of andere reden heel vet als bepaalde DJ's b2b stonden, maar eigenlijk is het juist alleen maar negatief voor de muziek die je hoort tijdens een set.

In theorie is een b2b heel vet. Bijvoorbeeld ipv Adaro en B-Front allebei een uur solo kun je ze voor twee uur samen laten draaien. Het mix tempo gaat omhoog wat meer ruimte geeft om onbekender en ouder werk tussen de bekendere en recente platen te draaien. Adaro gaat de Ran-D platen draaien die B-Front in zijn playlist heeft staan en andersom geldt dat ook voor Frequencerz platen in Adaro zijn playlist. Ze worden gedwongen om eens een track uit te mixen die ze zelf eigenlijk nooit draaien en daar hun mix kwaliteiten op los te laten. Je zou verwachten dat er iets moois uitkomt en dat die set zeker bij deze twee dj's niet gaat vervelen.

In de realiteit gaat het meestal anders helaas. Ze worden maar voor één uur geboekt ipv twee. Zeg maar gelijk houdoe tegen het onbekendere werk want ze worden bijna verplicht om de meeste recente en bekende platen te draaien anders vindt het huidige publiek er niks aan. Als ze dan al aan de muziek van anderen toekomen dan is het vooral het eigen label/vriendenkring wat in dit geval betekent dat Zombie/Hurricane/Sons Of Anarchy voor de duizendste keer voorbij komen.

En zo krijg je dus een saaie voorspelbare set van twee dj's die over het algemeen bekend staan veel variatie in hun tracklist aan te brengen. Dus daarom lekker de artiesten een uurtje solo boeken want b2b sets langer dan 1,5 uur zijn zeldzaam in dit genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
PEPii schreef:
Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.

Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?


Opzich wel mee eens, maar die spooncase was op Dreamfields zo vet dat ik die met plezier nog eens over zou willen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
PEPii schreef:
Een Ultieme Spooncase als afsluiter op de tweede stage, hetzelfde idee als op Dreamfields, zou ook een hele toffe optie zijn. Met namen als Genox, Mind Dimension, The Purge en Vyral.

Dit snap ik echt nooit, dan heb je toch 10x liever deze namen gewoon solo (al dan niet Live) op de LU staan?


Ik snap wat je bedoelt, maar weet niet of je erbij was bij Dreamfields? Maar dat was echt heel tof! Zeker één van mijn favoriete festivalmomenten van deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 08:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is een zekerheidje! Goede locatie, overdag en leuke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
en leuke namen!


Weet jij al meer dan ons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... um=ios_app
Holy shit :worship:
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten