Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Shockerz - Compound Overdrive
Datum: 17-12-2022
Tijd: 12.30 - 00.00
Locatie: Autotron
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.shockerz.nl
Prijs: €NNB

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
Aanwezig :thumbsup:


Tickets inmiddels ook al binnen! Shockerz stelt nooit teleur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XRebelionX schreef:
Shockerz stelt nooit teleur!


Als je weinig waarde hecht aan het geluid niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:28 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
XRebelionX schreef:
Shockerz stelt nooit teleur!


Als je weinig waarde hecht aan het geluid niet nee.


Is dat niet zo goed daar dan?
Ben nog nooit shockerz geweest.
staat wel op t lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Denkeleda schreef:
XRebelionX schreef:
Shockerz stelt nooit teleur!


Als je weinig waarde hecht aan het geluid niet nee.


Is dat niet zo goed daar dan?
Ben nog nooit shockerz geweest.
staat wel op t lijstje


Bij Resonate ook al ellende, al jaren (ook al beloven ze verbetering).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is dat niet zo goed daar dan?


Ik vond het vorig jaar echt niet goed nee. Het was echt zoeken naar een plekje waar het wél goed klonk. En zelfs dan dipte het geluid nog best vaak en kwamen kicks er echt niet altijd lekker uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne line-up zeg! Wat diverser dan Supremacy en behoorlijk wat nieuwe namen en acts. Jammer alleen dat er weer een piepkickfest moet afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz had altijd wel wat Spoontech in de line up staan. Helaas is dat nu ook voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Denkeleda schreef:
XRebelionX schreef:
Shockerz stelt nooit teleur!


Als je weinig waarde hecht aan het geluid niet nee.


Is dat niet zo goed daar dan?
Ben nog nooit shockerz geweest.
staat wel op t lijstje

Autotron bewijst zich ieder event opnieuw als de slechtste locatie van Nederland (voor feesten van formaat).
Erg jammer, want Shockerz Events is juist één van mijn favoriete organisaties. Ga er maar niet van uit dat het geluid hier nu wel fatsoenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nog moeite doen met een Origins showcase als je toch al een streep door het concept hebt gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 09:10 
 
Hardtraxx Elite

Heel wat interessante namen op de line up maar het geluid daar houdt me vooralsnog tegen om een kaartje te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 09:35 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Heel wat interessante namen op de line up maar het geluid daar houdt me vooralsnog tegen om een kaartje te kopen.


Vorig jaar was het tijdens VWAB ook niet best inderdaad. Organisatie is daar gelukkig ook open over en geeft aan haar best te doen. Ik meen mij wel te herinneren dat de geluiden na Resonate 2021 opvallend genoeg een stuk positiever waren. Ze hadden toen schijnbaar toch nog iets gedaan met het ophangen van doeken op bepaalde plekken. Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik twijfel ook nog heel erg om naar VWAB te gaan. Concept is echt mijn ding, maar dat geluid was echt niet best helaas.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gefeliciteerd met het anthem kraai
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
gefeliciteerd met het anthem kraai

Heel vet inderdaad, hoe ver je wel niet kan komen met guestreleases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Hard4Us schreef:
Heel wat interessante namen op de line up maar het geluid daar houdt me vooralsnog tegen om een kaartje te kopen.


Vorig jaar was het tijdens VWAB ook niet best inderdaad. Organisatie is daar gelukkig ook open over en geeft aan haar best te doen. Ik meen mij wel te herinneren dat de geluiden na Resonate 2021 opvallend genoeg een stuk positiever waren. Ze hadden toen schijnbaar toch nog iets gedaan met het ophangen van doeken op bepaalde plekken. Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik twijfel ook nog heel erg om naar VWAB te gaan. Concept is echt mijn ding, maar dat geluid was echt niet best helaas.... :thumbdown:


Klopt met doeken ophangen. Was eerder dit jaar bij Shockerz ook zo. Die hangen rondom aan de balustrades.
Minder echo geluid dat wel maar of het wat uithaalde kan ik niet zeggen.
Ik ga zelf altijd staan op de plekken waar de geluidsboxen heen wijzen.
Op deze manier altijd hard en (bijna, meeste gevallen) goed geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Jawel schreef:
Hard4Us schreef:
Heel wat interessante namen op de line up maar het geluid daar houdt me vooralsnog tegen om een kaartje te kopen.


Vorig jaar was het tijdens VWAB ook niet best inderdaad. Organisatie is daar gelukkig ook open over en geeft aan haar best te doen. Ik meen mij wel te herinneren dat de geluiden na Resonate 2021 opvallend genoeg een stuk positiever waren. Ze hadden toen schijnbaar toch nog iets gedaan met het ophangen van doeken op bepaalde plekken. Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik twijfel ook nog heel erg om naar VWAB te gaan. Concept is echt mijn ding, maar dat geluid was echt niet best helaas.... :thumbdown:


Ik beslis na VWAB (omdat ik toch nog een classics feest gehad wil hebben dit jaar) of dat ik naar Shockerz ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:31 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Jawel schreef:
Hard4Us schreef:
Heel wat interessante namen op de line up maar het geluid daar houdt me vooralsnog tegen om een kaartje te kopen.


Vorig jaar was het tijdens VWAB ook niet best inderdaad. Organisatie is daar gelukkig ook open over en geeft aan haar best te doen. Ik meen mij wel te herinneren dat de geluiden na Resonate 2021 opvallend genoeg een stuk positiever waren. Ze hadden toen schijnbaar toch nog iets gedaan met het ophangen van doeken op bepaalde plekken. Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik twijfel ook nog heel erg om naar VWAB te gaan. Concept is echt mijn ding, maar dat geluid was echt niet best helaas.... :thumbdown:


Klopt met doeken ophangen. Was eerder dit jaar bij Shockerz ook zo. Die hangen rondom aan de balustrades.
Minder echo geluid dat wel maar of het wat uithaalde kan ik niet zeggen.
Ik ga zelf altijd staan op de plekken waar de geluidsboxen heen wijzen.
Op deze manier altijd hard en (bijna, meeste gevallen) goed geluid.


Bedankt voor de tip. Gaan we dat dit jaar maar eens proberen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Waarom nog moeite doen met een Origins showcase als je toch al een streep door het concept hebt gezet?


Is dat zo? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-force & Dimitri-K?
Gatverdamme. Dan heb je eerst een steengoeie E-force track waarna Dimitri K er een bagger uptempo plaat in mixed. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:43 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Geluid blijft ons een beetje achtervolgen. Het is inderdaad 1 van de moeilijkste locaties om het geluid goed te krijgen. Wij doen er elke editie weer iets aan om te kijken of we het beter krijgen, en ja hier zijn al hele kundige mensen bij aan te pas gekomen. En voor Resonate en VWAB hebben we weer iets nieuws er bij dus hopelijk werkt dat eindelijk in het voordeel en wordt het beter.

Helaas zijn locaties schaars, en zit er in elke andere locatie al een partij die exclusiviteit heeft of spelen er andere zaken. Dus zomaar even een andere locatie vinden is niet haalbaar. Dus doen we er alles aan om elke keer weer te verbeteren in de Autotron. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Jordi schreef:
Waarom nog moeite doen met een Origins showcase als je toch al een streep door het concept hebt gezet?


Is dat zo? :whistle:


Kom maar door met de aankondiging :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Shockerz-Events schreef:
Jordi schreef:
Waarom nog moeite doen met een Origins showcase als je toch al een streep door het concept hebt gezet?


Is dat zo? :whistle:


Kom maar door met de aankondiging :drool:


MAASSILO HERE WE COME
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten