Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fraw - Combat (GBR076)

Label: Gearbox Revolutions
WEB release: 18/11/2019

Tracks:
Fraw - Combat

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 20:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ver-schrik-kelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, bij iedere kickswitch in de lach geschoten. 'Erger dan deze kick kan het niet worden'. Wel dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een dikke rammer dit :bomb:. Benieuwd wat die in de toekomst allemaal nog meer gaat brengen. Vind hem echt wel een toffe nieuwe naam op Gearbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 02:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Haha, bij iedere kickswitch in de lach geschoten. 'Erger dan deze kick kan het niet worden'. Wel dus :lol:


Oprecht ook, bij de eerste kick dacht ik nog dit is opzich prima maar het wordt daadwerkelijk steeds erger.

Ik ga oprecht twijfelen aan dat motto van Gearbox, want het label zegt voor variatie en creativiteit te gaan maar dit klinkt gewoon het zelfde als de rest.

Ik snap ook wel waarom het geluid zo "slecht" was tijdens 5 years Rebelion als je dit zo hoort, ligt niet aan het systeem maar aan de muziek zelf. Totaal geen sub bass. Alleen maar de hogere bassfrequenties en die zo veel mogelijk naar voren brengen zodat het zo veel lawaai maakt dat je een enorm resonante punch (zo wil ik het niet eens noemen want er zit geen dreun in) moet maken om het begin van de kick nog te onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind hem echt wel een toffe nieuwe naam op Gearbox.

Dit is het enige gedeelte uit je reactie waar ik het mee eens ben. Past perfect op Gearbox en derhalve weet ik nu dat ik er geen aandacht aan hoef te schenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer als een amateurproductie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fraw the best
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Klinkt weer als een amateurproductie.

Vind sommige artiesten op Gearbox best te pruimen, maar kan het niet anders dan eens zijn met bovenstaande.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle