Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 14:21 

Hardtraxxer

Setje van Vyral & D-Verze :thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 15:58 

Hardtraxx Veteran

Vanaf Rejecta tot en met halverwege Chris One binnen geweest. Geluid in de main was prima, schommelde soms lichtjes maar over het algemeen niks te klagen gehad. Temperatuur was ook top, aan de linkerkant zelfs eerder te koud dan te warm. Tweede zaal daarentegen was erg slecht geregeld, kicks kwamen niet lekker door en het geluid stond ook best zacht, daarnaast werd je spontaan epileptisch van de overload aan stroboscopen daar, wanneer snappen lichtmensen nou eens dat ze daar mee moeten kappen want niemand zit daar op te wachten.
E-Force setje van de dag, die nieuwe plaat, The Stars of zo? Wat een belachelijke petsen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 16:23 

Hardtraxx Addict

Top dagje gehad! Vlot binnen, alleen net te laat voor Miami Vice tijdens Frequencerz & DP, die een erg fijne set neerzetten. Een van de hoogtepuntjes van de dag: Apexx :drool: Geluid stond al aardig hard, maar werd na 2 minuten nog wat opgeschroefd. Album is ijzersterk, dus was een half uur optimaal genieten. Toen weer naar de main voor de volgende heerlijke sets. Rejecta, AoR & D-Sturb en E-Force :worship: Platen van deze heren zijn al gruwelijk, maar dit werd nog aangevuld met edits en nieuw materiaal. Drive en sfeer zaten er goed in wat dit erg fijne uurtjes maakten. Angels in the Sky, Dare To Answer, The Stars, Necromancer en de gehele liveset van AoR & D-Sturb :loving: Hierna liep beetje bij beetje af naar mijn ervaring. Regain & Neroz, Rooler en gedeeltes van Delete waren prima, maar MM, Malice en Killshot en N-Vitral vond ik echt niks aan. Het was aan de rechterkant van de zaal ook erg warm in de avond en mijn energie was ook ver te zoeken de laatste uurtjes. Toch erg gezellig gehad met vrienden en onbekenden. Sfeer was erg prettig, meesten waren vrij vriendelijk en zag ook dat iedereen zin in dit feest had imo. Geluid en show waren dikke prima bij de main. Vond de stage in zaal twee vorig jaar veel beter eruit zien, maar geluid stond bij Apexx prima. Top editie en volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig! :D

+++ Act of Rage & D-Sturb Live en Rejecta Live :worship:
++ Apexx en E-Force
+ Geluid en show bij de main, snelheid aan de bar en vlotte binnenkomst
- Warmte in zaal 1
— Fruit om 8 uur (?) al op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 09:59 

Hardtraxx Elite

Erg goed vermaakt deze editie!
Optijd aangekomen, wel erg lang in de regen moeten wachten om binnen te komen. Eenmaal binnen gestart bij zaal 1 bij Requiem die een prima setje draaide. Geluid stond erg goed.
Clockartz vond ik tegenvallen, veel te veel opbouw in het half uurtje dat ze draaide. Rest van de middag prima setjes gehoord. Begin van de avond naar zaal 2 gegaan, waar het enorm druk en warm was. Rest van de groep mocht ook niet meer naar binnen van de beveiliging. Terug naar zaal 1 gegaan voor Act of Rage & D-Sturb en hier gebleven tot The Purge. Daarna 45 minuten Delete en nog 15 minuten D-Verze & Vyral meegepakt. Erg jammer dat er bijna niemand in zaal 2 stond, verdienen veel meer :/
Afgesloten bij Mind Dimension die een verdomd lekkere set draaide, alleen het einde vond ik iets te industrial :)

++ E-Force, Delete
+ Rooler, The Purge & Mind Dimension
+ Warmte in zaal 1
+ Geluid in zaal 1 en 2
- Lang wachten bij binnenkomst
-- Licht in zaal 2 (veel te fel en teveel stroboscopen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 10:28 

Hardtraxx Addict

Zeer goed feestje weer gehad! Mag toch zeggen dat alle randvoorwaarden elk jaar sterk verbeteren! Temperatuur was top (in zaal 1 dan), eten goed geregeld, snelle bediening/binnenkomst/munten afhalen en het parkeren was dit jaar beter geregeld vooral met uitrijden ging dit beter!
Clockartz gemist helaas door een vriend die te laat was :( was dit wat? Met Frequncerz die Rise draaiden binnen gekomen dus dikke prima! Crypsis was prima was leuke plaatjes gedraaid maar vond hem niet heel sterk.
Origins was wel geinig maar had van mijn niet echt gehoeven, haalde een beetje de drive eruit!
Public enemies vond ik echt dik, veel nummers van het album gedraaid sick thoughts en match made in hell!
Rejecta denk ik set van de avond alle nummers die ik wilde horen gehoord! :) AoR en D-sturb hebben voor mij even de hele boel weg geveegd echt hard, ben ook benieuwd of de geremixte nummers uit komen (op dsturb album?)!
Daarna even naar zaal twee geweest voor Thyron, maar was daar zo druk en warm niet te doen!
Bloodlust niet veel verwachtingen van (wilde vooral Pieces horen) maar heeft mij echt positief verrast lekkere drive en vind zijn kicks ook echt top! Al van te voren besloten om regain en neroz te skippen en naar Riot shift te gaan! Pfoe dit was ook wel echt te dik
MM was gewoon prima, albumpie gedraaid gewoon wat iedereen van ze had verwacht!Daarna naar D-verze en vyral gegaan echt dik vond het alleen echt belachelijk rustig in de zaal terwijl zij echt een dikke set neer zetten!

Laatste halfuurtje van delete/malice meegekregen. Weet niet wat malice aan het doen was, dus helaas maar 10 minuten van meegekregen!

Voor de rest was de sfeer binnen ook echt top

+++ Elk jaar verbetert Shockerz zich en luistert goed naar de commentaren
++ Riot shift en Rejecta
+ Bloodlust
- Zaal 2, warmte en drukte vs zaal bijna leeg
-- Stroboscopen zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zie op Facebook de laatste tijd tering veel van Fraw voorbij komen. Zag dat er van hem ook redelijk wat nummers / edits o.i.d. zijn gedraaid. Ik volg het allemaal niet zo maar wie / wat is dat? En nog belangrijker: is het wat of zijn het kassa- en laserkicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:06 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik zie op Facebook de laatste tijd tering veel van Fraw voorbij komen. Zag dat er van hem ook redelijk wat nummers / edits o.i.d. zijn gedraaid. Ik volg het allemaal niet zo maar wie / wat is dat? En nog belangrijker: is het wat of zijn het kassa- en laserkicks?

hardstyle-releases/fraw-combat-gbr076-t68447.html

Lekker links laten liggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:16 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Kereltje die net als Thyron allemaal van die edits maakt van kijkcijferkanonnen (Imma Boss, Watch Your Back enz) om zo maar in de spotlights te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:32 

Hardtraxxer

TkTT schreef:
Clockartz gemist helaas door een vriend die te laat was :( was dit wat? M

Clockartz vond ik helaas heel erg tegenvallen, waar ik wel al een beetje bang voor was. Totaal geen drive door de lange breaks, volgens mij heb ik 25 van de 30 minuten naar een break staan luisteren. Het album is echt prachtig om thuis te beluisteren en zit rete strak in elkaar, maar voor mij slaan ze live de plank mis met de act.

Als ze andere creatieve manieren zouden vinden om het tempo te verhogen zou het heel vet kunnen zijn, alleen ik heb zaterdag weinig gemerkt van het ''meer dan dan alleen mixen''. Ze hadden wel een digitaal drumstel staan, maar ik kreeg niet echt het idee dat dat daadwerkelijk live was, misschien was dat het wel hoor. Maar het voegde in dat geval niet veel bijzonders toe voor mij persoonlijk.

Groot Clockartz fan maar dit vond ik teleurstellend helaas.

Tijdens het feest wel ontzettend genoten van Apexx, Rooler, Chris One, en de laatste uurtjes Spoontech. Met name Apexx en Vyral vs D-Verze waren ontzettend gaaf!

Organisatorisch ook weer een top feest, volgend jaar zeker weer bij! Thanks Shockerz :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:51 

Hardtraxx Elite

Prima vermaakt zaterdag! Nog nooit in de Autotron geweest, maar vette locatie zeg. Over de hele dag vond ik het geluid wel dikke prima :thumbup: Setje van de dag was Apexx :worship: , was ook de grootste reden dat ik ging. Aangezien ik het album thuis al helemaal grijs heb gedraaid kon ik niet wachten om het live te horen. Daarna terug gegaan naar Rejecta wat ook gewoon prima setje was :D

Daarna beetje heen en weer getrommeld tussen area 1 en 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:56 

Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Clockartz gemist helaas door een vriend die te laat was :( was dit wat? M

Ik heb er wel aardig van genoten, maar denk dat het een beetje misplaatst was op een feest als Shockerz waar verder nou niet echt de namen met de meeste diepgang in hun platen staan. Wel een ontiegelijk baalmoment dat ze de melodische climax van Breaking vervingen voor de anti van Dirty Italy (of was het prisma?). Ik zat zo op die melodie te wachten :(

Verder ook een prima feest gehad. Vond het op momenten wel echt te druk en te warm, maar met de groep die we waren was het wel gezellig. Vooral genoten van E-Force en Delete. Verder ook nog wel wat leuke dingen voorbij horen komen. Minus was weer ontzettende bagger voor de 10 minuten die ik ervan gezien heb. Digital Punk en Frequencerz zetten ook weer wat leuks neer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 16:54 

Hardtraxxer

Alleen de plus/minpunten:

+++ Goede set met veel drive van Rejecta
+++ Temperatuur links in zaal 1, is op andere edities wel eens heter geweest
+++ Shuttlebussen naar Den Bosch. Ook hier wel eens eerder 1,5 uur over gedaan en de laatste trein gemist, nu ging het allemaal erg vlot
++ Delete een uur en solo, was meer dan prima set
++ Chris One en The Purge, helaas is een half uur veel te kort
+ Apexx, D-Sturb/Act of Rage, Riot Shift, Clockartz
+ Geluid zaal 1
+ Goede sfeer, en vrij weinig mensen echt helemaal vdk gezien
+ Nolz was lekker rustig

-- Geluid in zaal 2, werd beter naarmate de dag vorderde, maar in het begin stond het erg zacht en kwamen niet alle kicks goed door
-- Hitte in zaal 2
- Bloodlust had erg weinig drive en veel breaks in z'n setje
- Drukte soms in zaal 2
- Korte setjes, daardoor waren er denk ik ook veel stromen mensen die constant aan het lopen waren tussen de zalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:02 

Hardtraxx Veteran

Ik ben me ervan bewust dat hier niet door iedereen serieus gereageerd zal worden, maar ik waag toch een poging. Voorop staat dat het een mening is van flink wat anderen en wij zijn benieuwd hoe anderen hierover nadenken.

Op feesten als Shockerz en Loudness by B2S is het mij en anderen opgevallen hoe verschillend mensen reageren op de diversiteit van Rawstyle tegenwoordig. Zo had Shockerz een begin met meer 'originele' rawstyle sound namen en laatste 4-5 uur meer het 'experimentele'.

Van bovenaf was goed te zien hoe de vibe veranderde en dat mensen minder los gingen en mensen er niet meer inkwamen(kom maar door met je ketagrappen).

Wij als groep merkten dit ook en naast ons ook veel anderen. Beide rawstyle geluiden hebben flink wat volgers, maar wordt het niet tijd dat organisatoren bewuster gaan kiezen voor een beter aansluitend artiestenaanbod, oftewel bewuster kiezen voor een rawstyle sound.

Voorop staat dat ik alle genres respecteer, maar vanaf 2130 vond ik Shockerz helaas tegenvallen, qua muziek maar ook qua sfeer.

Wordt het tijd dat de rawstyle sound meer opgesplitst moet worden in de originele sound en de 'nieuwe' sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:35 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Ik ben me ervan bewust dat hier niet door iedereen serieus gereageerd zal worden, maar ik waag toch een poging. Voorop staat dat het een mening is van flink wat anderen en wij zijn benieuwd hoe anderen hierover nadenken.

Op feesten als Shockerz en Loudness by B2S is het mij en anderen opgevallen hoe verschillend mensen reageren op de diversiteit van Rawstyle tegenwoordig. Zo had Shockerz een begin met meer 'originele' rawstyle sound namen en laatste 4-5 uur meer het 'experimentele'.

Van bovenaf was goed te zien hoe de vibe veranderde en dat mensen minder los gingen en mensen er niet meer inkwamen(kom maar door met je ketagrappen).

Wij als groep merkten dit ook en naast ons ook veel anderen. Beide rawstyle geluiden hebben flink wat volgers, maar wordt het niet tijd dat organisatoren bewuster gaan kiezen voor een beter aansluitend artiestenaanbod, oftewel bewuster kiezen voor een rawstyle sound.

Voorop staat dat ik alle genres respecteer, maar vanaf 2130 vond ik Shockerz helaas tegenvallen, qua muziek maar ook qua sfeer.

Wordt het tijd dat de rawstyle sound meer opgesplitst moet worden in de originele sound en de 'nieuwe' sound?

Je verwoord het precies goed, wij hadden dit net zo. Ik had liever een lineup gehad die meer in het midden van het hardstyle spectrum of raw spectrum zit. Liever een van de jongens van rough recruits aan het begin van de dag om te openen en de rest laten opschuiven. Artiesten als Malice, rooler en delete halen wat mij betreft teveel het tempo eruit. Normaal gesproken kun je dan laatste uurtje nog even met hardcore afsluiter rammen, maar dat vond ik dit keer echter een teleurstelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:37 

Hardtraxx Veteran

Twan0 schreef:
Je verwoord het precies goed

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 20:48 

Hardtraxxer

Jordi schreef:

Ergens heb je wel gelijk. Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe), maar vooral dat de stijl die jij bedoeld dusdanig 'extreem anders' is dat je het of haat of mokervet vind. Zo ervaar ik het tenminste om mij heen. Een Frequencerz is makkelijk gewoon prima te vinden om doorheen te komen, maar een Malice of Delete is gelijk hit or miss voor velen. De organisatie wil natuurlijk gewoon uitverkopen en dan bieden ze een vrij gevarieerde line-up qua stijl ook, voor ieder wat wils.

Persoonlijk heb ik mij de hele dag wel vermaakt. Dikke minpunten voor Minus Militia, wat een aanfluiting was dat na de eerste 5/10 minuten. Sta je doodleuk 10 minuten van die hardcore te draaien die nergens naar klinkt en gewoon doodsaai is eigenlijk. Dikke pluspunten voor Chris One, wat een bazenset was dit, mij kon je opvegen na dat half uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 22:59 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
.

Die post bracht veel teweeg, ja. Sommige reacties waren nogal treffend voor het soort publiek wat er op af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 23:29 

Hardtraxx Veteran

BorkLazer schreef:
Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe).

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 09:22 

Hardtraxxer

BorkLazer schreef:
Jordi schreef:

Ergens heb je wel gelijk. Ik denk dat het wel een beetje met het tijdstip te maken heeft (mensen worden moe), maar vooral dat de stijl die jij bedoeld dusdanig 'extreem anders' is dat je het of haat of mokervet vind. Zo ervaar ik het tenminste om mij heen. Een Frequencerz is makkelijk gewoon prima te vinden om doorheen te komen, maar een Malice of Delete is gelijk hit or miss voor velen. De organisatie wil natuurlijk gewoon uitverkopen en dan bieden ze een vrij gevarieerde line-up qua stijl ook, voor ieder wat wils.

Persoonlijk heb ik mij de hele dag wel vermaakt. Dikke minpunten voor Minus Militia, wat een aanfluiting was dat na de eerste 5/10 minuten. Sta je doodleuk 10 minuten van die hardcore te draaien die nergens naar klinkt en gewoon doodsaai is eigenlijk. Dikke pluspunten voor Chris One, wat een bazenset was dit, mij kon je opvegen na dat half uur.

Ja, zo'n beetje na Bloodlust was ik er wel klaar mee moet ik eerlijk zeggen. Wel genoten overigens en hou best wel van RAW, maar je kunt het ook overdrijven. Ik kan niets met Malice of Delete helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 16:57 

Hardtraxx Addict

Ik kan aardig wat negatieve punten opnoemen zoals het volk wat er rondliep (veel modepopjes, opgespoten anabolen, joopies en teveel buitenlanders), het aantal lopende mensen, de karige tweede stage, de 13/12 RAW sound van Gearbox en het geluid soms.

Maaar....

De sets van Artifact, Crossfight vs Level One, Crypsis Live, Origins (plaatkeuze perfect, sfeer daarentegen..), Rejecta Live, Act of Rage & D-Sturb Live, E-Force, Chris One Live, The Purge Live, D-Verze & Vyral en Mind Dimension maakte het voor mij een geweldige dag! Ik heb me enorm vermaakt op bovengenoemde setjes. Vooral de laatste 2.5 uur in area 2 waren voor mij geweldig, vollebak losgegaan! The Purge Live was echt heel tof, 20 nummers in 30 minuten :surrender: Platen als Stand As One, Lose Control (ft. MC Livid) en Drop The Bomb deden het heel goed! Daarna kwam voor mij de set van de dag: D-Verze & Vyral. Een uurtje met gevarieerde platen, sfeer, melodieën, fijne kicks en bovenal lekker de ruimte om helemaal los te gaan! Na deze set nog meer hyped geworden voor het album van D-Verze! Mind Dimension klapte er ook weer als vanouds op met veel live edits van Qapital en zijn nieuwe collab met Kruelty :surrender:

Shockerz heeft een gevarieerde line-up neergezet waardoor het ook logisch was dat er gevarieerd publiek op het feest af zou komen. Ik had wel het gevoel dat dit op sommige momenten wat botste. Dit kwam de sfeer zeker niet ten goede. En zoals wel vaker vind ik de sfeer op de tweede stage vele malen beter, daar merk je toch dat er wat meer dedicated fans naar bepaalde artiesten trekken. Ik ben daarom ook blij dat ik de laatste uren in zaal 2 heb doorgebracht. Spoontech is dan misschien wel populairder aan het worden, maar toch houdt het zijn charme van losgaan zonder raar aangekeken te worden. Iets wat ik bij de mainstream namen op dit moment enorm mis. En iets waar ik me tegenwoordig steeds meer aan irriteer is het aantal mensen wat platen als Catalyst, FTP, Formula etc. niet kent en wanneer je dan zelf losgaat op zulke klassiekers dat je dan raar wordt aangekeken. Ontzettend trieste ontwikkeling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:37 

Hardtraxx Elite

Even mijn mening over Shockerz. Ik merk dat de huidige RAW me steeds minder boeit. De euforische kant van de RAW vind ik nog wel tof, werd in de begin uurtjes gedraaid, helaas die moeten missen. Alles daar tussen in was kut in mijn ogen en vanaf 21.00 uur begon ik het weer naar mijn zin te krijgen. Of het nu door mijn buikpijn/vermoeidheid kwam, of dat ik nuchter was, geen idee maar vond het voor 21.00 uur best klote.

Wat een volk liep er rond overigens... Voor die 30 euro die ik betaald heb, heb ik me de laatste paar uurtjes best goed vermaakt, gelukkig was het ook niet zo stampvol toen de goeie muziek begon.

De set van Thyron en Luminite bij gewoond 30 minuten samen met Fuzzylogic, ik denk in die 30 minuten nog nooit zoveel verschillende gezichtsuitdrukkingen gezien xd. Wat was het kut maar op sommige momenten ook weer wel weer best vet. Helaas duurde die vette momenten nog geen 30 seconde voordat het star wars leger weer voorbij kwam.

Nee, ik weet weer waarom ik niet meer bij ieder RAW feest hoef te zijn, ik hou het lekker bij classics, wat meer euforische raw of Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 21:34 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Goldenstyle schreef:
Grim schreef:
Terug

van weg geweest.

Nog steeds gevreesd
Rico van de DHC, op z'n 180cc
Vroem vroem door de straat