Samen met mijChukkels wrote:Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Kings of Hardstyle ( 16-03-2013, Beursgebouw Eindhoven)
- View the latest post: Kings of Hardstyle (19-11-2011, Beursgebouw, Eindhoven)
- View the latest post: Gearbox presents Route 666 (21-10-2023, Vibes Eindhoven, voormalig Beursgebouw)
- View the latest post: Hardcore XL 2015 (19-12-2015, Beursgebouw Eindhoven
- View the latest post: RAW Frequency 2 mei 2015, Beursgebouw eindhoven
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Fancy boy hoor.Chukkels wrote:Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.
Ik ga ook een kijkje nemen. Wie weet wordt 't nog leuk ook
Ik zou hier niet eens heengaan al kreeg ik er geld voor.
Snap niet dat ze in die locatie nog feesten mogen geven, wat een afgang
Snap niet dat ze in die locatie nog feesten mogen geven, wat een afgang
Ik loop denk ik even binnen... is het kut ben ik zo weer weg en ga ik lekker zuipen op stratum 
Dat is wel het grote voordeel aan Eindhoven jaSkiggyRapz18 wrote:Ik loop denk ik even binnen... is het kut ben ik zo weer weg en ga ik lekker zuipen op stratum
-
G
- 1 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Het was super in eindhoven,
Voor iedereen die niet geweest is, yammerrr
Wij stonden aan de andere kant van stratum, vanwegen parkeer problemen
.
Voordat wij ook maar bij het beursgebouw waren, hadden we al 3 tentjes aangebroken om lekker in te dansen.
Stratum was druk en stond je op een klutje maar was wel gezellig.
Vervolgends nog iemand blij gemaakt met 2 kaartjes aan de deur, had via VV 4 kaartjes voor 12 euro totaal XD.
Muziek was super, lineup super, iedereen had meer dan genoeg ruimte om zijn kunstje te doen.
Was niks mis met het beursgebouw.
Meerdere keren dubbel gelegen om de zachte G's en
de vreemde gezichten van mensen die niet snapte dat we rotterdammers waren
Al met al, volgend jaar weer.
Voor iedereen die niet geweest is, yammerrr
Wij stonden aan de andere kant van stratum, vanwegen parkeer problemen
Voordat wij ook maar bij het beursgebouw waren, hadden we al 3 tentjes aangebroken om lekker in te dansen.
Stratum was druk en stond je op een klutje maar was wel gezellig.
Vervolgends nog iemand blij gemaakt met 2 kaartjes aan de deur, had via VV 4 kaartjes voor 12 euro totaal XD.
Muziek was super, lineup super, iedereen had meer dan genoeg ruimte om zijn kunstje te doen.
Was niks mis met het beursgebouw.
Meerdere keren dubbel gelegen om de zachte G's en
de vreemde gezichten van mensen die niet snapte dat we rotterdammers waren
Al met al, volgend jaar weer.
Last edited by Grinwell on 09 Oct 2012 09:26, edited 1 time in total.
Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.
Was op Q-Base ook al..Kettingzaag wrote:Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.
Is op elk feest zo volgens mij, en dat lijkt me geen toeval..Nando wrote:Was op Q-Base ook al..Kettingzaag wrote:Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.
XtD wrote:Is op elk feest zo volgens mij, en dat lijkt me geen toeval..Nando wrote:Was op Q-Base ook al..Kettingzaag wrote:Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.
Op ground zero in 2010 ook al
Op WiSH 2012 was het geluid bij Donkey's ook ineens minder dan bij de rest.
Bij TBYD 2010 ook, maar dat lag volgens mij aan waar we stonden.
Vast een verkeerde laptop ofzo
Bij TBYD 2010 ook, maar dat lag volgens mij aan waar we stonden.
Vast een verkeerde laptop ofzo
Bij een liveset is het geluid altijd slechter.
-
C
Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 16 hours ago
NeeChris Two wrote:Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij
Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!
Idd. Vond 't ook reuze meevallen. De setjes alleen waren heel saaidennis wrote:Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!
Heeft gewoon te maken met de kwaliteit van de output van geluidskaart. Een CDJ2000 kost niet voor niets een vermogen.Chris Two wrote:Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Locatie was prima naar mijn idee. Setjes waren inderdaad saai en erg raar qua opbouw, maar dat waren we inmiddels wel gewend.b-ram wrote:Idd. Vond 't ook reuze meevallen. De setjes alleen waren heel saaidennis wrote:Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!![]()
Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Haha ik zag je lopen en dacht ook wow die is jong, maar zie dat je 20 bent!stefan_helmond wrote:Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
links vooraan toevallig? hahastefan_helmond wrote:Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.
Ja man, eerst links bij de bar. Daarna naar voren gegaan laatste anderhalfuur ongeveer.sjeeks wrote:links vooraan toevallig? hahastefan_helmond wrote:Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.