Past

Kings of Hardstyle

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Beursgebouw.. een locatie waar ik nooit meer te vinden ben.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Seneeq wrote:Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.
Haha waarom dat dan? :P
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
chicken wrote:
Seneeq wrote:Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.
Johan van Fusion heeft dat op Partyflock gezegd. Komt volgens mij omdat kaarten niet per opbod via internet verkocht mogen worden.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Seneeq wrote:
chicken wrote:
Johan van Fusion heeft dat op Partyflock gezegd. Komt volgens mij omdat kaarten niet per opbod via internet verkocht mogen worden.
Ze wisten vorige keer niet dat de kaarten op vakantieveiling stonden, toen Zany er speelde (en Deepack overigens ook)? :huh:
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Kings of Hardstyle ( 16-03-2013, Beursgebouw Eindhoven)

Dit heeft Johan op Partyflock geplaatst. Volgens mij staat die clausule er nog niet zo lang in.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Haha, wat een verhaal.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wie the fuck organiseert dit nou iedere keer joh. Kan toch totaal niet winstgevend zijn en toch blijft dat feest maar terug keren. Was daar vorige keer.. Damn dat geluid bij Donkey Rollers was echt het slechtste ooit.. Als ik een scheet liet kwam ik nog boven de muziek uit.
J
32.50?

Grapje zeker?
Vorig jaar hadden we ze via vakantie veilingen voor nog geen 10 euro xd
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Ken niemand die voor dit feest de originele prijs heeft betaald.
Echt iedereen koopt zijn kaarten voor €5,- per stuk via vakantieveilingen.nl :lol:
J
En die Arzadous kost nauwlijks geld, die maak je al blij met een kameel
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
JEFSKIII wrote:En die Arzadous kost nauwlijks geld, die maak je al blij met een kameel
Heb dus echt nog nooit van die gast gehoord :lol:
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
camiloPW wrote:Ik heb in totaal 23 euro betaald voor 2 tickets.
18 euro geboden + 5 euro transactie kosten.
dan zit je ver boven de prijs die er gemiddeld voor betaald wordt..
J
Wat is nou de complete line up dan?
Omdat er enkele namen terug zijn getrokken?
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
JEFSKIII wrote:Wat is nou de complete line up dan?
Omdat er enkele namen terug zijn getrokken?
Nog niet bekend
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Beste vrienden van Kings of Hardstyle

Een aantal van jullie hadden al wat geruchten gehoord en begonnen al vragen te stellen. Het is idd waar dat helaas vanwege 'monopolistische' druk van bovenaf bijna alle dj's zich hebben terug getrokken. Zij 'mogen' niet optreden bij Kings of Hardstyle, ondanks contractuele verplichtingen die zijn gemaakt. Een spel waar wij ons juridisch niet aan toegeven, maar operationeel kunnen we geen kant uit, want niemand komt optreden. Kings of Hardstyle is uitgegroeid tot een serieus event in de hardstyle scène en dat is niet onopgemerkt gebleken. Het zijn jullie die dat ervan gemaakt hebben en daar kunnen jullie trots op zijn. Wij zijn genoodzaakt een volledig nieuwe line up neer te zetten en dat hebben we voor jullie gedaan met alle middelen die nog mogelijk waren. Wij vragen om jullie begrip en steun!!! Natuurlijk zien wij ook dat het niet de line up is qua namen die we hadden, maar er staat nog steeds een goed programma. Naast de line up is Kings of Hardstyle ook een feest, waarbij het niet alleen draait om de dj's, maar ook om de sfeer die jullie er de laatste edities van hebben gemaakt. Nogmaals achter de schermen speelt zich van alles af, maar we zullen jullie er niet te veel lastig mee vallen. We vinden het wel netjes om jullie op de hoogte te brengen, het moest even duren, aangezien er eerst zaken goed afgekaart dienden te worden.

De kaarten die gekocht zijn, blijven uiteraard gewoon geldig en wij zorgen ervoor dat ook deze editie knallend wordt!!!!!! Wij danken jullie voor het begrip, de nieuwe line up staat online!!

Met vriendelijke groet,

Kings of Hardstyle
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Mystery Guest (D-Block & S-te-Fan?)
Dirtystylers
Super Marco May
Danielle Mondello
Davide Sonar
Darkraver
Arzadous
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Van een best leuke line-up naar de grootste poepline-up ever
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Best leuke Line-Up zo, als SMM en Danielle Mondello Early Hardstyle draaien althans.
Davide Sonar is zeker weten vet, op Frequence erg van genoten.
Alleen van die Dirtystylerz en Arzadous weet ik niet echt wat ik moet verwachten, en ik hoop btw niet dat die mystery guest DBSTF worden xd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind de line-up ook niet echt geweldig :P .
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Echt super vind ik 'm ook niet, maar half goed eigenlijk.
Maar het is wel in de buurt voor mij, en het kost weinig, en het gaat lang door, misschien dat ik er heen ga na het indrinken ofzo :P Al ben ik door deze verandering in de line up wel bang dat het erg rustig gaat worden.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Omdat die lui 1x Mystery Guest zijn geweest zouden ze dat nu ook zijn? Wat een kut redenering :lol:
J
Hardtraxxer
75 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Een vriend van mij heeft kaarten gekocht alleen is hij nog geen 18. Kwam hij later pas achter.. vet slim xd .
Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?
J
janhafc wrote:Een vriend van mij heeft kaarten gekocht alleen is hij nog geen 18. Kwam hij later pas achter.. vet slim xd .
Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?
Word toch niet gecontroleerd daar, tenminste vorig jaar iig niet

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago