Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.vakantieveilingen.nl/avondje ... hoven.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beursgebouw.. een locatie waar ik nooit meer te vinden ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.

Haha waarom dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Seneeq schreef:
Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.

Haha waarom dat dan? :P


Johan van Fusion heeft dat op Partyflock gezegd. Komt volgens mij omdat kaarten niet per opbod via internet verkocht mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
chicken schreef:
Seneeq schreef:
Alle artiesten in de openingspost zijn door de boekingskantoren teruggetrokken m.u.v. Arzadous en Tatanka. Dus niet echt de moeite.

Haha waarom dat dan? :P


Johan van Fusion heeft dat op Partyflock gezegd. Komt volgens mij omdat kaarten niet per opbod via internet verkocht mogen worden.

Ze wisten vorige keer niet dat de kaarten op vakantieveiling stonden, toen Zany er speelde (en Deepack overigens ook)? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit heeft Johan op Partyflock geplaatst. Volgens mij staat die clausule er nog niet zo lang in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha, wat een verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie the fuck organiseert dit nou iedere keer joh. Kan toch totaal niet winstgevend zijn en toch blijft dat feest maar terug keren. Was daar vorige keer.. Damn dat geluid bij Donkey Rollers was echt het slechtste ooit.. Als ik een scheet liet kwam ik nog boven de muziek uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:18 
 

32.50?

Grapje zeker?
Vorig jaar hadden we ze via vakantie veilingen voor nog geen 10 euro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ken niemand die voor dit feest de originele prijs heeft betaald.
Echt iedereen koopt zijn kaarten voor €5,- per stuk via vakantieveilingen.nl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:55 
 

En die Arzadous kost nauwlijks geld, die maak je al blij met een kameel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
En die Arzadous kost nauwlijks geld, die maak je al blij met een kameel


Heb dus echt nog nooit van die gast gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:06 
 
Hardtraxxer

camiloPW schreef:
Ik heb in totaal 23 euro betaald voor 2 tickets.
18 euro geboden + 5 euro transactie kosten.


dan zit je ver boven de prijs die er gemiddeld voor betaald wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:14 
 

Wat is nou de complete line up dan?
Omdat er enkele namen terug zijn getrokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wat is nou de complete line up dan?
Omdat er enkele namen terug zijn getrokken?


Nog niet bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste vrienden van Kings of Hardstyle

Een aantal van jullie hadden al wat geruchten gehoord en begonnen al vragen te stellen. Het is idd waar dat helaas vanwege 'monopolistische' druk van bovenaf bijna alle dj's zich hebben terug getrokken. Zij 'mogen' niet optreden bij Kings of Hardstyle, ondanks contractuele verplichtingen die zijn gemaakt. Een spel waar wij ons juridisch niet aan toegeven, maar operationeel kunnen we geen kant uit, want niemand komt optreden. Kings of Hardstyle is uitgegroeid tot een serieus event in de hardstyle scène en dat is niet onopgemerkt gebleken. Het zijn jullie die dat ervan gemaakt hebben en daar kunnen jullie trots op zijn. Wij zijn genoodzaakt een volledig nieuwe line up neer te zetten en dat hebben we voor jullie gedaan met alle middelen die nog mogelijk waren. Wij vragen om jullie begrip en steun!!! Natuurlijk zien wij ook dat het niet de line up is qua namen die we hadden, maar er staat nog steeds een goed programma. Naast de line up is Kings of Hardstyle ook een feest, waarbij het niet alleen draait om de dj's, maar ook om de sfeer die jullie er de laatste edities van hebben gemaakt. Nogmaals achter de schermen speelt zich van alles af, maar we zullen jullie er niet te veel lastig mee vallen. We vinden het wel netjes om jullie op de hoogte te brengen, het moest even duren, aangezien er eerst zaken goed afgekaart dienden te worden.

De kaarten die gekocht zijn, blijven uiteraard gewoon geldig en wij zorgen ervoor dat ook deze editie knallend wordt!!!!!! Wij danken jullie voor het begrip, de nieuwe line up staat online!!

Met vriendelijke groet,

Kings of Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystery Guest (D-Block & S-te-Fan?)
Dirtystylers
Super Marco May
Danielle Mondello
Davide Sonar
Darkraver
Arzadous
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 14:11 
 
Hardtraxxer

Van een best leuke line-up naar de grootste poepline-up ever
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuke Line-Up zo, als SMM en Danielle Mondello Early Hardstyle draaien althans.
Davide Sonar is zeker weten vet, op Frequence erg van genoten.
Alleen van die Dirtystylerz en Arzadous weet ik niet echt wat ik moet verwachten, en ik hoop btw niet dat die mystery guest DBSTF worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line-up ook niet echt geweldig :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt super vind ik 'm ook niet, maar half goed eigenlijk.
Maar het is wel in de buurt voor mij, en het kost weinig, en het gaat lang door, misschien dat ik er heen ga na het indrinken ofzo :P Al ben ik door deze verandering in de line up wel bang dat het erg rustig gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat die lui 1x Mystery Guest zijn geweest zouden ze dat nu ook zijn? Wat een kut redenering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:04 
 
Hardtraxxer

Een vriend van mij heeft kaarten gekocht alleen is hij nog geen 18. Kwam hij later pas achter.. vet slim xd .
Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:06 
 

janhafc schreef:
Een vriend van mij heeft kaarten gekocht alleen is hij nog geen 18. Kwam hij later pas achter.. vet slim xd .
Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?


Word toch niet gecontroleerd daar, tenminste vorig jaar iig niet
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten