Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Youri-1900 schreef:
Iedereen ga naar vakantie veilingen! ik ga ook heen! 2 kaartjes 9 euro!

Jij gaat heen? :huh:


ABN blijft vrij moeilijk voor sommige mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 kaarten 8 euro ^^ ik heb er zin aan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss ook aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nein,

Beursgebouw is zo'n graflocatie.. richting het einde van de avond altijd een heerlijke zweetdouche van het plafond.

Geluid is ook belabberd daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben er bij omdat het goedkoop is, dicht bij huis en los ga ik toch wel.

Je moet wel vooraan staan om lekker de muziek te horen, als je in het midden staan hoor je het gepraat van mensen over de muziek heen en dat is zwaar irritant. En die zweet douche klopt maar heb er weinig last van omdat ik toch al zeik nat ben tegen die tijd.

Kwestie van shirt uit, stampen en een feestje maken. Is zeker een minder feestje als alle grote feesten maarja hier kom je voor 5 euro binnen en die grote feesten moet je 70 euro voor betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je snel bent > http://www.vakantieveilingen.nl/avondje ... hoven.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Nein,

Beursgebouw is zo'n graflocatie.. richting het einde van de avond altijd een heerlijke zweetdouche van het plafond.

Geluid is ook belabberd daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:12 
 

Yuri_Vodka schreef:
Ik ben er bij omdat het goedkoop is, dicht bij huis en los ga ik toch wel.

Je moet wel vooraan staan om lekker de muziek te horen, als je in het midden staan hoor je het gepraat van mensen over de muziek heen en dat is zwaar irritant. En die zweet douche klopt maar heb er weinig last van omdat ik toch al zeik nat ben tegen die tijd.

Kwestie van shirt uit, stampen en een feestje maken. Is zeker een minder feestje als alle grote feesten maarja hier kom je voor 5 euro binnen en die grote feesten moet je 70 euro voor betalen.


Nee lekker... zweet in je bier, zweet op je broodje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Yuri_Vodka schreef:
Ik ben er bij omdat het goedkoop is, dicht bij huis en los ga ik toch wel.

Je moet wel vooraan staan om lekker de muziek te horen, als je in het midden staan hoor je het gepraat van mensen over de muziek heen en dat is zwaar irritant. En die zweet douche klopt maar heb er weinig last van omdat ik toch al zeik nat ben tegen die tijd.

Kwestie van shirt uit, stampen en een feestje maken. Is zeker een minder feestje als alle grote feesten maarja hier kom je voor 5 euro binnen en die grote feesten moet je 70 euro voor betalen.


Nee lekker... zweet in je bier, zweet op je broodje...


Fucking vies is dat, was in de sporthallen zuid ook zo vorig jaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meest belabberde locatie waar ik ookit geweest ben. Zeker no go :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxxer

22:00 Noisecult
23:30 Zany
01:00 Luna
02:30 Deepack
04:00 Pavo
05:45 Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een kwartier donkey rollers? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
een kwartier donkey rollers? :huh:


Duurt tot 6:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

hoe zit 't eigenlijk met bereikbaarheid van Beursgebouw met OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjeeks schreef:
hoe zit 't eigenlijk met bereikbaarheid van Beursgebouw met OV?

Ligt ongeveer naast Eindhoven Centraal, dus dat zit goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Gratis kaartjes dus wel even langs mocht het niks zijn lekker ergens anders heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
sjeeks schreef:
hoe zit 't eigenlijk met bereikbaarheid van Beursgebouw met OV?

Ligt ongeveer naast Eindhoven Centraal, dus dat zit goed.


dat scheelt! :) maar mag daarna nog anderhalf uur treinen waar ik nu al tegenop zie haha, hopen dat mn telefoon dan nog niet leeg is en ik kan nagenieten van foto's en filmpjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht er niet veel van, kan dus alleen nog maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier ook niet echt veel zin in, maarja beetje bier drinken en ouwehoeren kan nooit kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:47 
 

Van onze dame op kantoor via een goede vriendin van dr 2 kaaartjes gekregen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Heb hier ook niet echt veel zin in, maarja beetje bier drinken en ouwehoeren kan nooit kwaad.

Ja, zelfde gedachte hier, misschien is het alsnog leuk ofzo. Beetje rondjeslopen en genieten van de muziek voor weinig geld.
biscuit schreef:
Van onze dame op kantoor via een goede vriendin van dr 2 kaaartjes gekregen! :D

Nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.

Is die locatie echt zo erg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha. Het is nog uitverkocht ook! Dat had ik niet verwacht. Zoals hier boven gezegd is. Heb ik ook bijna geen verwachtingen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten