Yuri_Vodka schreef:
Ik ben er bij omdat het goedkoop is, dicht bij huis en los ga ik toch wel.
Je moet wel vooraan staan om lekker de muziek te horen, als je in het midden staan hoor je het gepraat van mensen over de muziek heen en dat is zwaar irritant. En die zweet douche klopt maar heb er weinig last van omdat ik toch al zeik nat ben tegen die tijd.
Kwestie van shirt uit, stampen en een feestje maken. Is zeker een minder feestje als alle grote feesten maarja hier kom je voor 5 euro binnen en die grote feesten moet je 70 euro voor betalen.
Nee lekker... zweet in je bier, zweet op je broodje...