Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Gaat er nog iemand hierheen? Mijn vriendin wilde heel graag gaan en heb me laten overhalen.

En wie was er vorig jaar? Draaide Stunned Guys wat ouder spul? Hoop namelijk van wel wanneer The Prophet voor hem met een early set komt. Maar je weet het maar nooit met die italianen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

Ik ga er niet heen maar wat een ontiegelijk amateuristische poster. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:15 

Hardtraxxer

Vorig jaar was dit echt een kutfeest, maarja ik had 16(!) gratis kaarten... Al m'n vrienden kwamen ook om in de gratis kaartjes en hebben ze geprobeerd aan wat random mensen in Eindhoven te geven, tevergeefs, want iedereen had gratis kaartjes. Zegt wel wat voor soort feest dit is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

Oh hmm.. ik had nog goede hoop :lol:

Hoezo was het echt kut dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:28 

Hardtraxx Veteran

Voor deze prijs (6 euro voor 2 kaarten op vakantieveilingen, of gratis via im in), is dit een prima feest. Je moet er verder niet veel van verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:39 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Oh hmm.. ik had nog goede hoop :lol:

Hoezo was het echt kut dan?

Zoals randy zegt, het enige positieve was dat het gratis was.. de namen op de line-up voor (bijna letterlijk) geen geld is natuurlijk meer dan prima, maar het geluid is dramatisch evenals de sfeer (jan en alleman komt hier, ook waren er vechtpartijen) vloer om over naar huis te schaatsen, lange rijen en het personeel uiterst onvriendelijk.

Misschien is het leuk als je ernaast woont
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:41 

Hardtraxx Veteran

Deze locatie is zo fucking bout, ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 21:37 

Hardtraxx Addict

Als ik deze reacties lees vraag ik me af waarom ik in godsnaam ja heb gezegd om mee te gaan.

Help :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 06:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dus precies hetzelfde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 09:06 

Hardtraxx Veteran

:lol: het zal heus geen ramp feest worden, maar ga er alleen niet heen met al te hoge verwachtingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 11:04 

Hardtraxxer

Je moet er gewoon wat moois van proberen te maken.
Het is nog altijd een line-up waar je normaal meer voor betaalt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:41 

Hardtraxx Veteran

Ben tot nu toe elke editie geweest, en het is niet allemaal even goed geregeld. Maar goed voor een (bijna) gratis kaartje moet je ook niet veel verwachten, kom dan wel heel veel bekende tegen en heb sowieso wel een gezellige avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 10:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb me nog best goed vermaakt ondanks dat het een groot organisatorisch drama was. Get this motherfucker, i will have that power(stunned guys remix) en base alert - zoo EINDELIJK live gehoord.

Geluid was verder meer dan prima. Het was alleen echt té warm voor woorden. Er hing heel de nacht een soort van vochtige sauna mood in de zaal. En het was ook veels te druk. Sfeer was daarentegen en ook volledig onverwacht heel erg goed.

Kortom, prima feestje voor 0 euro
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten