Het was super in eindhoven,
Voor iedereen die niet geweest is, yammerrr

Wij stonden aan de andere kant van stratum, vanwegen parkeer problemen

.
Voordat wij ook maar bij het beursgebouw waren, hadden we al 3 tentjes aangebroken om lekker in te dansen.
Stratum was druk en stond je op een klutje maar was wel gezellig.
Vervolgends nog iemand blij gemaakt met 2 kaartjes aan de deur, had via VV 4 kaartjes voor 12 euro totaal XD.
Muziek was super, lineup super, iedereen had meer dan genoeg ruimte om zijn kunstje te doen.
Was niks mis met het beursgebouw.
Meerdere keren dubbel gelegen om de zachte G's en
de vreemde gezichten van mensen die niet snapte dat we rotterdammers waren

Al met al, volgend jaar weer.