Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.


Samen met mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ìk kan er 20 keer gratis heen, maar geen behoefte aan.

Fancy boy hoor.

Ik ga ook een kijkje nemen. Wie weet wordt 't nog leuk ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou hier niet eens heengaan al kreeg ik er geld voor.
Snap niet dat ze in die locatie nog feesten mogen geven, wat een afgang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik loop denk ik even binnen... is het kut ben ik zo weer weg en ga ik lekker zuipen op stratum :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik loop denk ik even binnen... is het kut ben ik zo weer weg en ga ik lekker zuipen op stratum :x


Dat is wel het grote voordeel aan Eindhoven ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 09:40 
 
Hardtraxx Newbie

Het was super in eindhoven,
Voor iedereen die niet geweest is, yammerrr :D

Wij stonden aan de andere kant van stratum, vanwegen parkeer problemen ^^.
Voordat wij ook maar bij het beursgebouw waren, hadden we al 3 tentjes aangebroken om lekker in te dansen.
Stratum was druk en stond je op een klutje maar was wel gezellig.

Vervolgends nog iemand blij gemaakt met 2 kaartjes aan de deur, had via VV 4 kaartjes voor 12 euro totaal XD.
Muziek was super, lineup super, iedereen had meer dan genoeg ruimte om zijn kunstje te doen.
Was niks mis met het beursgebouw.

Meerdere keren dubbel gelegen om de zachte G's en
de vreemde gezichten van mensen die niet snapte dat we rotterdammers waren ^^

Al met al, volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.

Was op Q-Base ook al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kettingzaag schreef:
Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.

Was op Q-Base ook al..

Is op elk feest zo volgens mij, en dat lijkt me geen toeval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nando schreef:
Kettingzaag schreef:
Was wel een vermakelijk feestje. Geluid bij DR was wel schandalig slecht maarja het was gratis dus we zullen maar niks zeggen.

Was op Q-Base ook al..

Is op elk feest zo volgens mij, en dat lijkt me geen toeval..



Op ground zero in 2010 ook al :huh: Wat is hier aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op WiSH 2012 was het geluid bij Donkey's ook ineens minder dan bij de rest.
Bij TBYD 2010 ook, maar dat lag volgens mij aan waar we stonden.

Vast een verkeerde laptop ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een liveset is het geluid altijd slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:39 
 

Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!

Idd. Vond 't ook reuze meevallen. De setjes alleen waren heel saai :P Alleen Pavo begon sterk, maar zakte ook totaal weer in op het einde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Die draaien die knoppen zo open dat het geluid zo onzuiver wordt volgens mij


Heeft gewoon te maken met de kwaliteit van de output van geluidskaart. Een CDJ2000 kost niet voor niets een vermogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
dennis schreef:
Op zich heb ik me prima vermaakt! Het was beter dan verwacht! Zo erg vond ik de locatie ook niet! zoals hier gezegd is!

Idd. Vond 't ook reuze meevallen. De setjes alleen waren heel saai :P

Locatie was prima naar mijn idee. Setjes waren inderdaad saai en erg raar qua opbouw, maar dat waren we inmiddels wel gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.


Haha ik zag je lopen en dacht ook wow die is jong, maar zie dat je 20 bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.


links vooraan toevallig? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjeeks schreef:
stefan_helmond schreef:
Heb me zeker vermaakt, wel schandalig vaak naar mijn leeftijd gevraagd. Ook heel vaak op de foto gegaan.


links vooraan toevallig? haha

Ja man, eerst links bij de bar. Daarna naar voren gegaan laatste anderhalfuur ongeveer.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten