Beste stampers,
Hebben jullie ook zin in een nieuw, uitdagend, dik, harder dan harder feessie ooit?
Dan raad ik jullie aan om zaterdag 2 mei 2015 te komen naar RAW Frequency in beursgebouw in eindhoven. Dit wordt echt een heel dik, vet stampfeest ooit, we gaan knallen met een dikke line up van 22:00 tot 07:00 !
Ik ben er sowieso bij ! Zie ik jullie daar ?
> Adaro
> Frequencerz vs Crypsis
> Digital punk vs Titan
> Theracords LIVE [Thera, Degos & Re-done, Jason Payne]
> Delete
> Mad dog vs Anime
> Wasted mind
> Act of rage
> X-pander vs Sub sonik
> Festuca
> MC Livid
> MC D-lyric
RAW Frequency - We Are Born To Be RAW
2 mei 2015
beursgebouw, Eindhoven
Early-bird kaarten zijn verkrijgbaar via paylogic
http://bit.ly/1y5hJVhACTIE: de eerste 100 mensen die een early-bird ticket aanschaffen krijgen op het evenement een exclusief RAW frequency t-shirt
https://twitter.com/RAWFrequencyhttp://partyflock.nl/party/286278:RAW-Frequencyhttps://www.facebook.com/events/1404376279863021/