Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Beste stampers,
Hebben jullie ook zin in een nieuw, uitdagend, dik, harder dan harder feessie ooit?
Dan raad ik jullie aan om zaterdag 2 mei 2015 te komen naar RAW Frequency in beursgebouw in eindhoven. Dit wordt echt een heel dik, vet stampfeest ooit, we gaan knallen met een dikke line up van 22:00 tot 07:00 !
Ik ben er sowieso bij ! Zie ik jullie daar ?

> Adaro
> Frequencerz vs Crypsis
> Digital punk vs Titan
> Theracords LIVE [Thera, Degos & Re-done, Jason Payne]
> Delete
> Mad dog vs Anime
> Wasted mind
> Act of rage
> X-pander vs Sub sonik
> Festuca
> MC Livid
> MC D-lyric

RAW Frequency - We Are Born To Be RAW
2 mei 2015
beursgebouw, Eindhoven

Early-bird kaarten zijn verkrijgbaar via paylogic
http://bit.ly/1y5hJVh

ACTIE: de eerste 100 mensen die een early-bird ticket aanschaffen krijgen op het evenement een exclusief RAW frequency t-shirt

https://twitter.com/RAWFrequency
http://partyflock.nl/party/286278:RAW-Frequency
https://www.facebook.com/events/1404376279863021/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesten/raw-frequency-we-are-born-to-be-raw-02-05-2015-beursgebouw-eindhoven-t48629.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

J oey schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/raw-frequency-we-are-born-to-be-raw-02-05-2015-beursgebouw-eindhoven-t48629.html
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten