Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Datum: 6 Oktober 2012
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Beursgebouw Eindhoven.
Minimumleeftijd: 18

Line up:
Deepack
Luna
Noisecult
Pavo
Zany
Donkey Rollers
MC: V

Prijs: € 32,50
Tickets: http://www.kingsofhardstyle.nl/tickets/

Let op! Via vakantieveiling kun je ook kaartjes kopen!
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet Noisecult daar bij? >.<
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:54 
 

Waarschijnlijk poffertjes bakken..

Ik sla hem over vanwege locatie.. Beursgebouw blijft KUT.. :thumbdown:
Eindhoven heeft echt een nieuwe locatie (los van Klokgebouw, Effenaar en Dynamo) nodig.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pak 'm wel mee, lijkt me wel eens lachen in het Beursgebouw :P. Line up is wel leuk :).
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:59 
 

urbandesigner schreef:
Pak 'm wel mee, lijkt me wel eens lachen in het Beursgebouw :P. Line up is wel leuk :).

Betalen voor elke pisbeurt... slechte aankleding en geluid... zweethok waarbij je sauna gevoel krijgt en na later op de avond het zweet van plafond drukt... vakantieveilingen feestje... veel ruziezoekers
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:09 
 

sjobie schreef:
Wat doet Noisecult daar bij? >.<

Draaien?
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
sjobie schreef:
Wat doet Noisecult daar bij? >.<

Draaien?


"Kings of Hardstyle", die jongens draaien amper 1 jaar mee.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
biscuit schreef:
sjobie schreef:
Wat doet Noisecult daar bij? >.<

Draaien?


"Kings of Hardstyle", die jongens draaien amper 1 jaar mee.

En MC V dan? En de organisatie dan?
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En MC V dan? En de organisatie dan?


MC V ken ik niet maar dat is ook maar een MC, wie het organiseert weet ik eveneens niet.
Noisecult viel me gewoon op in dat lijstje.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee vorig jaar niet echt bevallen en de line up is nou ook niet echt om 2 uur voor te reizen
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Chukkels schreef:
En MC V dan? En de organisatie dan?


MC V ken ik niet maar dat is ook maar een MC, wie het organiseert weet ik eveneens niet.
Noisecult viel me gewoon op in dat lijstje.

Het wordt georganiseerd door PSG Concerts
MC V is van Hardstyle Masterz. Daarbij ook nog een aantal grote boekingen zoals Defqon, InQontrol. X-Qlusive · Technoboy
En Tja Noisecult Hebben ook een aantal leuke boekingen Rebirth, Intents, Fusion.
Ja jullie zullen wel weer zeggen: hij schiet weer in de verdedeging
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:41 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk wel aanwezig, voor die paar euro altijd leuk om even te gaan kijken en als er niks aan is stratum! :)
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:52 
 

Gewoon vakantieveilingen, 2 tickets voor 3 euro!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nogal aan de prijzige kant voor zo'n line up
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want Beursgebouw, en Re-Action de week er voor.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis schiet weer in de verdediging hoor... -.-
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:59 
 

2 kaartjes gescoord voor in totaal n'n vijfje :)
Bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een nieuw act in de line up Donkey Rollers :loving:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was zo graag weer naar de Donkeys gegaan. Maar die ticketprijs is gewoon te hoog voor zon feestje.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 11:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik was zo graag weer naar de Donkeys gegaan. Maar die ticketprijs is gewoon te hoog voor zon feestje.

Tickets ook te koop via vakantieveilingen. En als je ff geduld hebt... een week voor het feest raken ze de tickets aan de straatstenen niet meer kwijt :huh:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 kaartjes gehaalt voor 13 euro. Dat is nog wel te doen.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:15 
 
Hardtraxx Newbie

Iedereen ga naar vakantie veilingen! ik ga ook heen! 2 kaartjes 9 euro!
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:12 
 
Hardtraxxer

Jammer van de locatie want het beursgebouw is echt 3x niks..
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:49 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
2 kaartjes gehaalt voor 13 euro. Dat is nog wel te doen.


ja precies! voor zo'n prijsje wil ik wel afreizen naar het zuiden!
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri-1900 schreef:
Iedereen ga naar vakantie veilingen! ik ga ook heen! 2 kaartjes 9 euro!

Jij gaat heen? :huh:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten