Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:34 

Hardtraxx Veteran

en ik mis heitinga
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 15:50 

Donateur

The Anim0l schreef:
en ik mis heitinga

Geblesseerd. Wijnaldum te licht voor Moldavie? :P Laat die jongen in dit soort wedstrijden
wennen aan Oranje! Van Bommel moet Strootman alles leren, dat is mijn insteek iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:32 

Hardtraxx Addict

Tijd voor feyenoord - VVV. Hopelijk een mooie wedstrijd en winst natuurlijk :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:51 

die 2 rode kaarten waren dik verdiend bij NEC - Vitesse..

wat een achterlijke actie x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:30 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
Tijd voor feyenoord - VVV. Hopelijk een mooie wedstrijd en winst natuurlijk :) !

Mooie uitslag, maar de wedstrijd was niet al te best.
Laag tempo, veel balverlies achterin en vaak op een knullige manier. Dat moet volgende week stukken beter.
Cabral speelde niet al te best vandaag, liet wel wat leuke dingen zien maar voorzetten kwamen totaal niet aan en zijn acties waren ook totaal niet effectief.
Al met al blij met het resultaat maar nog veel te doen voor volgende week ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:01 

Donateur

Ajax #6 :clap: Ik ben nog nooit zo pro Feyenoord geweest als de aankomende 7 dagen :D

*wishful thinking*

PSV had meer moeten scoren maar ach; als Matavz & Wijnaldum de vorm vinden dan is het aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ajax #6 :clap: Ik ben nog nooit zo pro Feyenoord geweest als de aankomende 7 dagen :D

*wishful thinking*

PSV had meer moeten scoren maar ach; als Matavz & Wijnaldum de vorm vinden dan is het aan!

Eens, hoewel ik meer dan tevreden ben met onze 0-4 gisteren. Volgende 2 wedstrijden worden erg belangrijk, Groningen-uit en PSV-thuis, winnen we beide dan geef ik ons een goede kans om mee te doen om de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

maak me geen zorgen over volgende week tegen de kakjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

De kakkies staan wel boven de neuzen he ;) maar goed, dat staat zelfs Vitesse...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
De kakkies staan wel boven de neuzen he ;) maar goed, dat staat zelfs Vitesse...

ach ajax heeft een paar seizoenen achter elkaar wel is meer dan 10 punten achter gestaan op de nummer 1
en toen werden ze ook steeds net niet kampioen

dus ik maak me geen zorgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Is ook niet heel gek dat je puntenverlies lijdt, als je zo'n serie van wedstrijden hebt.
Vanaf nu moet je als Ajax zijnde gewoon zo'n 8 wedstrijden op rij winnen en dan is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:27 

Bierkoning

Die pass van Maher met buitenkant rechts op Benschop :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Die pass van Maher met buitenkant rechts op Benschop :worship:

Maar die moet hij ook gewoon afmaken, de pass zelf was heerlijk inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:17 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:

Laat me niet lachen, als er 2 dingen achterlijk waren was t Wiedemeier wel en de nekkies die niet op konden houden met janken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:18 

Wiedemeijer floot een goede wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
robkuh1990 schreef:

Laat me niet lachen, als er 2 dingen achterlijk waren was t Wiedemeier wel en de nekkies die niet op konden houden met janken!

Wat is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Mannonymous schreef:
robkuh1990 schreef:

Wat is dat?

Zielige takkenwerpers van dat degradatieploegje uit Nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:11 

Artiest

terecht rood imo. Die Shanturia trok die gast sowieso al zowat uit z'n schoenen, dat had al geel geweest. Een kopstoot ook geel, dus direct rood is ook goed. Plus slaande beweging is ook rood. En de andere kaart... valt over te discussiƫren, maar gaat wel hard in en ondanks dat hij hem niet hard raakt zie ik Pepe dit net zo vaak doen, alleen die gaat er wat harder in. Kan je idd rood voor geven, het was overigens gewoon een penalty.
Om maar door te gaan:
- overtreding van Marcellis tegen Ajax was buiten de 16, dus vrije trap.
- rode kaart Musa was terecht
- de 2 penalty's voor Feyenoord waren terecht.
- vrijwel elke rode kaart was gewoon terecht.

Arbitrage heeft het goed gedaan dit weekend, op kleine foutjes hier en daar na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Je slaat heel wat over in je verslagje Skedoelefloeps. Verder was, zoals al zo vaak gezegd, de penalty van Ajax meer dan terecht, aangezien het gaat om het punt waar de overtreding eindigt en niet waar die ingezet wordt. Verder was de rode kaart van Enoh zwaar overdreven, maar kan ik er achteraf niet rouwig om zijn dat we hem in de Klassieker missen, aangezien dat ongeleid stuk projectiel anders daar wel tegen een rode kaart zou aanlopen. Verder had PSV een penalty tegen moeten hebben plus een rode kaart voor Isaksson, dat was gewoon een schofterige overtreding. Rode kaarten bij de Gelderse derby waren inderdaad terecht. Verder heb ik niet veel gezien dit weekend, maar ik heb in 4 van de 9 wedstrijden wel kunnen zien dat de Nederlandse arbitrage net zo inconsequent handelt als een hamster die z'n dagelijkse training op een hamsterwiel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je slaat heel wat over in je verslagje Skedoelefloeps. Verder was, zoals al zo vaak gezegd, de penalty van Ajax meer dan terecht, aangezien het gaat om het punt waar de overtreding eindigt en niet waar die ingezet wordt. Verder was de rode kaart van Enoh zwaar overdreven, maar kan ik er achteraf niet rouwig om zijn dat we hem in de Klassieker missen, aangezien dat ongeleid stuk projectiel anders daar wel tegen een rode kaart zou aanlopen. Verder had PSV een penalty tegen moeten hebben plus een rode kaart voor Isaksson, dat was gewoon een schofterige overtreding. Rode kaarten bij de Gelderse derby waren inderdaad terecht. Verder heb ik niet veel gezien dit weekend, maar ik heb in 4 van de 9 wedstrijden wel kunnen zien dat de Nederlandse arbitrage net zo inconsequent handelt als een hamster die z'n dagelijkse training op een hamsterwiel doet.

Volgens mij gaat het juist om het punt waar de overtreding plaatsvindt, oftewel het moment van contact. En dat was erbuiten. De redenatie van de scheids klopt niet, anders kun je in feite bepaalde kant op springen/duiken om de 16 in te vallen...slidingen die parallel aan de 16 meter lijn (net buiten de 16) in worden gezet, worden toch ook nooit penalties, ondanks dat de speler erbinnen valt...

Isaksson geef ik je trouwens inderdaad gelijk in, duidelijk rood + penalty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:

Volgens mij gaat het juist om het punt waar de overtreding plaatsvindt, oftewel het moment van contact. En dat was erbuiten. De redenatie van de scheids klopt niet, anders kun je in feite bepaalde kant op springen/duiken om de 16 in te vallen...slidingen die parallel aan de 16 meter lijn (net buiten de 16) in worden gezet, worden toch ook nooit penalties, ondanks dat de speler erbinnen valt...

Isaksson geef ik je trouwens inderdaad gelijk in, duidelijk rood + penalty.

Fout. Als een speler op de middellijn wordt vast gehouden en de speler die de overtreding begaat laat pas los op het moment dat de aanvallende speler in het strafschopgebeid loopt, waarop de aanvallende speler niet meer in balans kan blijven en naar de grond gaat, is het een penalty.
Het gaat dus om het onregelmentaire moment dat de speler niet meer in staat is om z'n balans te bewaren om zijn actie te voltooien. Dit was bij Boerrigter in het strafschopgebied. Dat hij voor het eerst geraakt werd buiten het strafschopgebied kan dan wel waar zijn, maar de val (het moment dat hij niet meer in evenwicht was) was erbinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Fout. Als een speler op de middellijn wordt vast gehouden en de speler die de overtreding begaat laat pas los op het moment dat de aanvallende speler in het strafschopgebeid loopt, waarop de aanvallende speler niet meer in balans kan blijven en naar de grond gaat, is het een penalty.
Het gaat dus om het onregelmentaire moment dat de speler niet meer in staat is om z'n balans te bewaren om zijn actie te voltooien. Dit was bij Boerrigter in het strafschopgebied. Dat hij voor het eerst geraakt werd buiten het strafschopgebied kan dan wel waar zijn, maar de val (het moment dat hij niet meer in evenwicht was) was erbinnen.

Dan kan een speler dus zichzelf in balans proberen te houden, de 16 in huppen (je weet wel wat ik bedoel...als je de balans verliest blijven bewegen) en dan vallen...zonder de er nog enigszins een mogelijkheid was iets te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:48 

Hardtraxxer

Die overtreding van Moisander (wel/geen penalty) op Boerrigter had in de 1e plaats al rood moeten zijn.. Die overtreding in de eerste minuut van hem op Boerrigter was minimaal geel waard, zo niet rood (Dat moment waarop ie van achter even lekker op de enkel van Boerrigter gaat staan)

PS. Chukkels zit jij ook op Voetbalzone? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

ondanks de irritatie die sommige mensen hebben ivm facebook polls heb ik er maar even 1 gemaakt over welk eredivisie team je support ^^ lijkt me interessant om te zien hoe de verhoudingen liggen als er een beetje veel gestemd word :)

kan m niet linken dus dan maar mn profiel >.< :
http://www.facebook.com/profile.php?id=1747818124
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat is dat?

Zielige takkenwerpers van dat degradatieploegje uit Nijmegen.[/quote]

Ah ja, met Ajakkes gaat het goed :thumbup: Btw begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben en blijf voor Ajax, maar hou je wel ff in tegenover deze Nijmeegse club. Als je aan een Nijmeegse club komt, kom je ook aan een Nijmegenaar zelf :evil: ^^
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic