Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:01 

Donateur

Wij staan boven de joden!

Ik ga nog maar even 7 dagen ervan genieten. Na volgende week is t weer de beurt aan hunnie om blij te doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Fout. Als een speler op de middellijn wordt vast gehouden en de speler die de overtreding begaat laat pas los op het moment dat de aanvallende speler in het strafschopgebeid loopt, waarop de aanvallende speler niet meer in balans kan blijven en naar de grond gaat, is het een penalty.
Het gaat dus om het onregelmentaire moment dat de speler niet meer in staat is om z'n balans te bewaren om zijn actie te voltooien. Dit was bij Boerrigter in het strafschopgebied. Dat hij voor het eerst geraakt werd buiten het strafschopgebied kan dan wel waar zijn, maar de val (het moment dat hij niet meer in evenwicht was) was erbinnen.

Dan kan een speler dus zichzelf in balans proberen te houden, de 16 in huppen (je weet wel wat ik bedoel...als je de balans verliest blijven bewegen) en dan vallen...zonder de er nog enigszins een mogelijkheid was iets te bereiken.

Dat kan hij inderdaad doen. Het is aan scheidsrechters de eer om de juiste beslissing te maken en het te beoordelen ^^

Be Quiet schreef:
Die overtreding van Moisander (wel/geen penalty) op Boerrigter had in de 1e plaats al rood moeten zijn.. Die overtreding in de eerste minuut van hem op Boerrigter was minimaal geel waard, zo niet rood (Dat moment waarop ie van achter even lekker op de enkel van Boerrigter gaat staan)

PS. Chukkels zit jij ook op Voetbalzone? :P

Zo nu en dan pik ik een leuk bash daar mee ja :evil:

El Mare schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
Wat is dat?

Zielige takkenwerpers van dat degradatieploegje uit Nijmegen.

Ah ja, met Ajakkes gaat het goed :thumbup: Btw begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben en blijf voor Ajax, maar hou je wel ff in tegenover deze Nijmeegse club. Als je aan een Nijmeegse club komt, kom je ook aan een Nijmegenaar zelf :evil: ^^

Nou, die nekkers van die club zijn niks beter dan dat Maasgebouw-tuig uit Rotjeknor. Als je ziet wat ze allemaal wel niet gedaan hebben afgelopen week, zowel voor als tijdens als na de wedstrijd.

dawasiknie schreef:
Wij staan boven de joden!

Ik ga nog maar even 7 dagen ervan genieten. Na volgende week is t weer de beurt aan hunnie om blij te doen haha.

Blij dat je de realiteit niet uit het oog verliest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:17 

Donateur

Logisch. Feyenoord heeft 3 keer gewonnen in de afgelopen 10 jaar ofzo :P Denk niet dat we enig recht van spreken hebben. En als Feyenoord zo slecht speelt zoals vandaag tegen VVV dan al helemaal niet. Die Cabral... wat een aanfluiting :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Logisch. Feyenoord heeft 3 keer gewonnen in de afgelopen 10 jaar ofzo :P Denk niet dat we enig recht van spreken hebben. En als Feyenoord zo slecht speelt zoals vandaag tegen VVV dan al helemaal niet. Die Cabral... wat een aanfluiting :x

Maar aan de andere kant, als je ooit een kans had te winnen...Ajax is uit vorm, heeft al 4 wedstrijden op rij niet gewonnen, terwijl Feyenoord goede resultaten haalt. Daarnaast denk ik dat de pure Feyenoorders in het team al een topseizoen hebben als ze Feyenoord zo vroeg in het seizoen de grond in kunnen drukken. Tuurlijk, Ajax blijft het betere team, maar het loopt op het moment niet...

Ok, dit is inclusief een grote lading wishful thinking. En ik heb niets met Feyenoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:33 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
dawasiknie schreef:

Maar aan de andere kant, als je ooit een kans had te winnen...Ajax is uit vorm, heeft al 4 wedstrijden op rij niet gewonnen, terwijl Feyenoord goede resultaten haalt. Daarnaast denk ik dat de pure Feyenoorders in het team al een topseizoen hebben als ze Feyenoord zo vroeg in het seizoen de grond in kunnen drukken. Tuurlijk, Ajax blijft het betere team, maar het loopt op het moment niet...

Ok, dit is inclusief een grote lading wishful thinking. En ik heb niets met Feyenoord xd

Ik wil je niet uit je droom helpen, maaruh... Het loopt niet bij Ajax? Ajax speelt bij vlagen gewoon heel erg goed. Wat verwacht je dan? Dat als je Real, PSV, Twente, Groningen & AZ achter elkaar hebt, dat je ze allemaal wint? Dit zijn wedstrijden waar je punten kan verspelen. Dat het niet mee zit bij Ajax, daar heb je wel gelijk in, maar dat het niet loopt? Want Ajax heeft eigenlijk alleen tegen Groningen geen schijn van kans gehad in de eredivisie. De overige wedstrijden had Ajax minimaal kans op meer dan wat er behaald is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik wil je niet uit je droom helpen, maaruh... Het loopt niet bij Ajax? Ajax speelt bij vlagen gewoon heel erg goed. Wat verwacht je dan? Dat als je Real, PSV, Twente, Groningen & AZ achter elkaar hebt, dat je ze allemaal wint? Dit zijn wedstrijden waar je punten kan verspelen. Dat het niet mee zit bij Ajax, daar heb je wel gelijk in, maar dat het niet loopt? Want Ajax heeft eigenlijk alleen tegen Groningen geen schijn van kans gehad in de eredivisie. De overige wedstrijden had Ajax minimaal kans op meer dan wat er behaald is.

Het zijn wedstrijden waar je punten kunt laten liggen...maar als Ajax zijnde, kun je niet in ál deze wedstrijden punten laten liggen. En al helemaal niet achter elkaar. Daarnaast is het ongekend dat Ajax sinds April in geen enkele wedstrijd de nul heeft gehouden. Clubs zijn niet meer bang voor Ajax, en ruiken steeds meer hun kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:51 

Donateur

Hunnie falen al jaren maar met klassiekers vegen ze ons altijd kansloos van het veld. Maak je geen illusies, hun doen dat dit jaar gewoon weer en alles wat ook maar iets in ons voordeel uitpakt is mooi meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 02:03 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hunnie falen al jaren maar met klassiekers vegen ze ons altijd kansloos van het veld. Maak je geen illusies, hun doen dat dit jaar gewoon weer en alles wat ook maar iets in ons voordeel uitpakt is mooi meegenomen.

"Ons" voordeel is voor mij enkel puntverlies voor een mede-titelkandidaat...xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:49 

Janko moet gaan dimmen anders wordt twente misschien nog wel kampioen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 11:41 

Artiest

Chukkels schreef:
Je slaat heel wat over in je verslagje Skedoelefloeps. Verder was, zoals al zo vaak gezegd, de penalty van Ajax meer dan terecht, aangezien het gaat om het punt waar de overtreding eindigt en niet waar die ingezet wordt. Verder was de rode kaart van Enoh zwaar overdreven, maar kan ik er achteraf niet rouwig om zijn dat we hem in de Klassieker missen, aangezien dat ongeleid stuk projectiel anders daar wel tegen een rode kaart zou aanlopen. Verder had PSV een penalty tegen moeten hebben plus een rode kaart voor Isaksson, dat was gewoon een schofterige overtreding. Rode kaarten bij de Gelderse derby waren inderdaad terecht. Verder heb ik niet veel gezien dit weekend, maar ik heb in 4 van de 9 wedstrijden wel kunnen zien dat de Nederlandse arbitrage net zo inconsequent handelt als een hamster die z'n dagelijkse training op een hamsterwiel doet.

Het gaat om het punt waar de overtreding begaan wordt. Stel:
Ik sla iemand 2 meter buiten de 16 en hij springt erbinnen is het toch ook geen penalty. Als ik aan iemand's shirt trek en diegene rent nog de 16 in, om te vallen is het ook een vrije trap. Waar de overtreding begaan wordt, niet waar die eindigt en de overtreding van Marcellis wordt begaan buiten de 16 en eindigt erbinnen dus, vrije trap. Isakson had rood moeten krijgen ja, maar verder vond ik het goed gefloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 12:26 

Donateur

PSV had inderdaad rood moeten hebben (Isaksson). Penalty was terecht, rode kaart voor Enoh ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ach ja Enoh haalt wel vaker kaarten, natte krant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Chukkels schreef:
Je slaat heel wat over in je verslagje Skedoelefloeps. Verder was, zoals al zo vaak gezegd, de penalty van Ajax meer dan terecht, aangezien het gaat om het punt waar de overtreding eindigt en niet waar die ingezet wordt. Verder was de rode kaart van Enoh zwaar overdreven, maar kan ik er achteraf niet rouwig om zijn dat we hem in de Klassieker missen, aangezien dat ongeleid stuk projectiel anders daar wel tegen een rode kaart zou aanlopen. Verder had PSV een penalty tegen moeten hebben plus een rode kaart voor Isaksson, dat was gewoon een schofterige overtreding. Rode kaarten bij de Gelderse derby waren inderdaad terecht. Verder heb ik niet veel gezien dit weekend, maar ik heb in 4 van de 9 wedstrijden wel kunnen zien dat de Nederlandse arbitrage net zo inconsequent handelt als een hamster die z'n dagelijkse training op een hamsterwiel doet.

Ik sla iemand 2 meter buiten de 16 en hij springt erbinnen is het toch ook geen penalty. Als ik aan iemand's shirt trek en diegene rent nog de 16 in, om te vallen is het ook een vrije trap. Waar de overtreding begaan wordt, niet waar die eindigt en de overtreding van Marcellis wordt begaan buiten de 16 en eindigt erbinnen dus, vrije trap. Isakson had rood moeten krijgen ja, maar verder vond ik het goed gefloten.

Nein het gaat erom waar hij eindigt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:12 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat er een hele hoop clubs dan nog ontelbaar veel penalty's te goed hebben... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Chukkels schreef:

Dan is het inderdaad een vrije trap. Want voorbij die 2 meter waar je hem slaat, bega je geen overtreding meer hé ;)

Project 141 schreef:
Is ook de eerste keer dat ik dat hoor. Zat gevallen van spelers die vasthouden van buiten de 16 tot erbinnen, wordt altijd vrije trap gegeven.

Geloof me nou maar, een van de eerste dingen die je qua overtredingen op de scheidsrechterscursus leert. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Is ook de eerste keer dat ik dat hoor. Zat gevallen van spelers die vasthouden van buiten de 16 tot erbinnen, wordt altijd vrije trap gegeven.

Yes niet iedereen handelt even consequent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Geloof Chukkels nou maar want die is scheidsrechter :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik mag jou wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 14:33 

Donateur

Project 141 schreef:

Die Boerrigter is ook de nieuwe duik koning hoor.
Bij die bal van Erikssen op de lat probeert ie nog een penalty te versieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Project 141 schreef:

Die Boerrigter is ook de nieuwe duik koning hoor.
Bij die bal van Erikssen op de lat probeert ie nog een penalty te versieren.

Ach doe normaal, hij werd gewoon ongelukkig geblokt, terwijl hij z'n loopactie inzette. Was geen penalty, maar zeker ook geen schwalbe.
Mannonymous schreef:
Chukkels schreef:

Ik mag jou wel! :D
^^

Kuipers: "Geen discussie mogelijk!"

Dus, nog mensen die twijfelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Als het laatste contact tussen de 2 spelers nog in het penalty gebied is het het toch een strafschop?
Als ik jou tackle buiten de 16, maar mijn voet blijft binnen de 16 nog aan jou voet haken is het bijv. ook een strafschop, zo zat dat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Sorry hoor Christian, maar bij elke club heb je van die achterlijke lui rondlopen en ja ook bij Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:31 

Dag Koeman!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:41 

Donateur

Jammer. Erwin K is een prima trainert. Utrecht kan er weinig aan doen dat ze zo laag staan, die zijn helemaal leeggeroofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Heb Koeman nooit wat voor Utrecht gevonden, dus redelijk opgelucht dat hij weg is.
Wouters is een ras Utrechtenaar en een prima coach om het tot de winterstop vol te houden.

In de winterstop moet er echter wel flink wat veranderen op transfergebied, want aanvallend is Utrecht zo ongelofelijk zwak, was gewoon zielig om dat te zien tegen PSV afgelopen zaterdag. Van Seumeren mag wel weer eens wat geld in de club pompen na alle winst die hij opstreek uit de transfers van afgelopen zomer.

Kunnen we hier wel een grote bek hebben dat we vorig seizoen Ajax 2x hebben weggespeeld, als we met dit team aantreden wordt het bidden dat het geen blamage wordt dit seizoen.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic