Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ah ok, dat was idd een bullshit redenering xd De EL clubs hebben het namelijk nog kutter met maar 2 rustdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

Vitesse is sterk jammer van die domme fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

drama drama drama
pluspunt cillisen volgende week in de basis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

Zeg nou is eerlijk, dit is toch een niet een normaal speelschema?

14/09/11 Ajax - Olympique Lyon Champions League
zondag 18 september 2011 12:30 PSV - Ajax
zaterdag 24 september 2011 20:45 Ajax - FC Twente
27/09/11 Real Madrid - Ajax Champions League
zondag 2 oktober 2011 14:30 FC Groningen - Ajax
zaterdag 15 oktober 2011 18:45 Ajax - AZ
18/10/11 Dinamo Zagreb - Ajax Champions League
zondag 23 oktober 2011 12:30 Ajax - Feyenoord

Alle klassiekers en top wedstrijden tussen de poule fase van de cl heen, dat hadden ze toch beter kunnen regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:11 

Donateur

p-stylez schreef:
Zeg nou is eerlijk, dit is toch een niet een normaal speelschema?

14/09/11 Ajax - Olympique Lyon Champions League
zondag 18 september 2011 12:30 PSV - Ajax
zaterdag 24 september 2011 20:45 Ajax - FC Twente
27/09/11 Real Madrid - Ajax Champions League
zondag 2 oktober 2011 14:30 FC Groningen - Ajax
zaterdag 15 oktober 2011 18:45 Ajax - AZ
18/10/11 Dinamo Zagreb - Ajax Champions League
zondag 23 oktober 2011 12:30 Ajax - Feyenoord

Alle klassiekers en top wedstrijden tussen de poule fase van de cl heen, dat hadden ze toch beter kunnen regelen?

indd...
maar goed, Ajax kan het heus wel, ook met zon schema, het duurt alleen weer ff net als vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:24 

Bierkoning

The Anim0l schreef:
drama drama drama

Waarom is dat een pluspunt? Vermeer is de enige die de laatste weken nog goed en constant presteert
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Anim0l schreef:
drama drama drama

Waarom is dat een pluspunt? Vermeer is de enige die de laatste weken nog goed en constant presteert

hij ken goed keepen als ie op ze lijn staat

maar hij heeft teveel rare acties
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:42 

Donateur

p-stylez schreef:
komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?

:sleep: :kiss2:
Wat een nonsens zeg. Net of de KNVB rekening moet houden met een club. Wees blij, nou zijn jullie er iig van af.

Feyenoord had deze pot natuurlijk moeten winnen, jammer dat ze het laatste kwartier niet meer zo doordrukten als in de rest van de wedstrijd, maar denk dat ze wel tevreden waren met het punt en dat ze er niet echt meer de kracht voor hadden om dat spel door te zetten. Al met al erg tevreden en trots op de jongens. Weer een weekje boven hunnie, mooi toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:52 

Hardtraxxer

AJAX weer verloren gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
AJAX weer verloren gvd

U weet meer dan ons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
suikerklontje schreef:
AJAX weer verloren gvd

U weet meer dan ons?

kijkt alvast vooruit

maar denk dat ie bedoeld 2 punten verloren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ajax heeft gewoon slecht gespeeld, ze denken er veel te makkelijk over, maar elke club in de eredivisie wil een goeie prestatie tegen Ajax neerzetten omdat ze bekent staan als de beste Nederlandse voetbal club in de geschiedenis, daarom staat het aardig mooi als je punten steelt van Ajax, en als Ajax dan nog is slecht gaat spelen dan lukt dat ze meestal wel!
Hoe dan ook, gewoon de schuld van Ajax en het zal toch beter moeten volgende weken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:45 

Bierkoning

hardcoresjors schreef:
Ajax heeft gewoon slecht gespeeld, ze denken er veel te makkelijk over, maar elke club in de eredivisie wil een goeie prestatie tegen Ajax neerzetten omdat ze bekent staan als de beste Nederlandse voetbal club in de geschiedenis, daarom staat het aardig mooi als je punten steelt van Ajax, en als Ajax dan nog is slecht gaat spelen dan lukt dat ze meestal wel!
Hoe dan ook, gewoon de schuld van Ajax en het zal toch beter moeten volgende weken!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
maar elke club in de eredivisie wil een goeie prestatie tegen Ajax neerzetten omdat ze bekent staan als de beste Nederlandse voetbal club in de geschiedenis, daarom staat het aardig mooi als je punten steelt van Ajax, en als Ajax dan nog is slecht gaat spelen dan lukt dat ze meestal wel!

Mooi staaltje bullshit redenatie. Enige reden waarom clubs evt tegen Ajax meer inzet zouden tonen (merk is vaak echter weinig van, alleen bij ADO en Utrecht, en dat heeft ook andere redenen), is om de monden te snoeren van de spelers/ het gedeelte van het publiek (let wel, weer eens: *het deel*) dat zichzelf schroom overschat en superieur acht aan de rest. En ja, dat gedrag lokt nu eenmaal een reactie uit.

Overigens wel weer mooi om te zien hoe belachelijk opportunistisch het Ajax publiek is, vanaf de 5e minuut het eigen team uitfluiten, en na de 1-1 opeens weer 5 minuten zingen...om daarna weer door te gaan. En laat ik maar niet over de wissel van Ven Der Wiel beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
maar elke club in de eredivisie wil een goeie prestatie tegen Ajax neerzetten omdat ze bekent staan als de beste Nederlandse voetbal club in de geschiedenis, daarom staat het aardig mooi als je punten steelt van Ajax, en als Ajax dan nog is slecht gaat spelen dan lukt dat ze meestal wel!

Mooi staaltje bullshit redenatie. Enige reden waarom clubs evt tegen Ajax meer inzet zouden tonen (merk is vaak echter weinig van, alleen bij ADO en Utrecht, en dat heeft ook andere redenen), is om de monden te snoeren van de spelers/ het gedeelte van het publiek (let wel, weer eens: *het deel*) dat zichzelf schroom overschat en superieur acht aan de rest. En ja, dat gedrag lokt nu eenmaal een reactie uit.

Overigens wel weer mooi om te zien hoe belachelijk opportunistisch het Ajax publiek is, vanaf de 5e minuut het eigen team uitfluiten, en na de 1-1 opeens weer 5 minuten zingen...om daarna weer door te gaan. En laat ik maar niet over de wissel van Ven Der Wiel beginnen.

Vind je het heel gek?
Kijk hoe hij presteert, wat moet je dan doen, staande ovatie geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:45 

Artiest

Feyenoord was beter dan Ajax en Ajax mag blij zijn met een punt, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Vind je het heel gek?
Kijk hoe hij presteert, wat moet je dan doen, staande ovatie geven?

Niet reageren zoals het publiek deed. Kijk bijvoorbeeld bij Twente vorig jaar, in de slechte periodes van Janko en Rosales...of bijvoorbeeld een slechte wedstrijd van Bajrami. En dan kijk ik nu vanuit de positie van mijn eigen cluppie, omdat ik het allemaal niet 100% bij andere clubs volg, maar ik heb bij Twente nog nooit het Twente-publiek een eigen speler zien uitfluiten (1 keer een klein groepje bij N'Kufo, maar dat werd hard afgestraft door de rest van het publiek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Feyenoord was beter dan Ajax en Ajax mag blij zijn met een punt, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn lijkt mij.

Nogal ja.

Al dat gezeik over de supporters welke beter zijn en meer voor hun club er zouden zijn vind ik maar kansloos.
Ik ben voor Ajax, maar kijk bijna nooit naar hun wedstrijden en wat ze in godsnaam doen qua transfers of whatever zal mij worst wezen.

Ik vind het een leuk logo'tje en vond het altijd leuk dat Bergkamp er heeft gevoetbald. Bergkamp blijft mijn favoriete speler aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

Bergkamp :worship: Blijft een eindbaas, zoveel mooie goals, niet normaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Bergkamp :worship: Blijft een eindbaas, zoveel mooie goals, niet normaal...

Precies, die man verdient een eigen voetbalteam, een eigen land, een eigen feestje en een standbeeld gebouwd in elk stadion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

laat 1st de rest van nederland nou maar is een keer ophouden over de spelers van ajax
dan is het sulejmani bashen
dan is het janssen bashen
dan is het van der wiel bashen
speelt vertonghen 1 wedstrijd slecht?....hoor je het 3 weken erna nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

GVVV verslaat Excelsior in de beker. Klasgenoot superblij, want hij had ingezet op GVVV bij unibet xd

Achilles ook door. Nu de Treffers nog en mijn week is weer goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Hopen op een stunt van FC Lisse :corn: Mijn 2e dorp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:48 

Bierkoning

Lekker begin Ajax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

hmm, sparta nijkerk 3-0 achter
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic