Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:42 

Hardtraxxer

gast scoort te weinig, kan die wel topscoorder van twente zijn, als je ziet wat voor kansen die knakker heeft gehad, had ie meer dan het 3 voudige aantal goals moeten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:45 

Artiest

haha hij heeft Twente persoonlijk naar prijzen gekopt en aardig wat goals gemaakt. Slaat nergens op dat mensen tegen hem zijn, hij geeft af en toe mooie passjes, probeert goed mee te voetballen en is een killer in het zestien meter gebied. Uitstekende spits voor vrijwel elke eredivisie club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:54 

Aan het typen...

Hij kan niet meevoetballen en zo'n afmaker is ie nu ook weer niet. Elke wedstrijd mist ie echt teveel 100% kansen. De Jong had die goals van hem ook allemaal gemaakt en waarschijnlijk nog wel meer. Hij staat de ontwikkeling van De Jong in de weg, die nog wel groeit. En met het tempo dat Janko nu scoort zal hij vast wel wat opleveren in de winterstop of na het seizoen. Daarna zie ik zijn waarde zo weer dalen. Mooi verkopen nu het weer een beetje meezit met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Alleen als ze Tadic/ Narsingh of een dergelijke speler ervoor terug kunnen halen, mag hij weg, maar ik vind het gewoon een goede spits. Kan De Jong ook nog steeds van leren op sommige punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:00 

Aan het typen...

Ze hadden al iets van 6 mil geboden op Tadic, dus dat geld is er blijkbaar nu ook al. En De Jong kan het alleen maar leren door er te staan he. Janko wordt echt niet veel beter meer dan dit. Bovendien had De Jong al lichte trekjes om weg te gaan bij Twente, omdat hij niet in de spits mocht voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Tadic/ Narsingh

/Chanturia

iets in die richting halen en dan heb je een leuk team voorin. De Jong in de spits ipv Janko en Chadli/Janssen/Brama/Fer een mooi plekje geven. Heb je nog John & Bajrami als concurentie/invallers. Achterin is het een stuk lastiger, weet niet zo snel wie ze als sterke vleugelverdediger kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Steffnov schreef:
Tadic/ Narsingh

/Chanturia

Tja...die zie ik niet komen. Die is alleen in Nederland omdat Jordania hier zit, en die gaat om die reden ook niet naar een andere Nederlandse club, zeker niet omdat hij pas een half jaar bij Vitesse speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:35 

mooi, volgend jaar weer Van Bommel bij PSV...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
En dat heb je waar vandaan?

http://www.vi.nl/Nieuws-item/208566/Brands-Van-Bommel-is-van-harte-welkom-bij-PSV.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 00:27 

Hardtraxx Crew

Toivonen zal toch wel een keer vertrekken. Dan heb je mooi een middenveld met Van Bommel, Strootman en Wijnaldum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:29 

dat of bouma centraal achterin en daarvoor van bommel

dan gaat Derijck maar op de plek van Manolev
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

dat ie terug mag komen betekent niet dat ook daadwerkelijk komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:49 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:

dan zou bouma eerder naar de back plek vertrekken, want dat is ook een back
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:08 

Hardtraxx Addict

WZY schreef:
robkuh1990 schreef:

dan zou bouma eerder naar de back plek vertrekken, want dat is ook een back

Enige probleem is dat een back snel moet zijn en als Bouma meer als 30 meter moet sprinten dan hangt zijn tong al op zijn voetbalschoenen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:13 

Artiest

Bouma moet stoppen met voetballen en PSV moet de verdediging compleet omgooien. Alleen pieters geef ik nog het voordeel v.d. twijfel, maar zelfs hij mag eruit van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

gaat lekker met ajax

boilesen paar weken eruit
alderweireld paar weken eruit
sigthorson tot winterstop eruit

daar gaan de punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Bouma moet stoppen met voetballen en PSV moet de verdediging compleet omgooien. Alleen pieters geef ik nog het voordeel v.d. twijfel, maar zelfs hij mag eruit van mij.

Als het ooit eens zou lukken om Bruma en van Aanholt los te weken bij Chelsea. Derijck ertussen en Pieters ook gewoon. Leuk verdedigingetje hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
gaat lekker met ajax

boilesen paar weken eruit
alderweireld paar weken eruit
sigthorson tot winterstop eruit

daar gaan de punten

ajax kennende staan die over 2 weken opeens gewoon weer op het veld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

alderweireld is gelukkig minder ernstig maar denk dat je die andere echt wel een tijdje kwijt bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:22 

Aan het typen...

Lyst schreef:
Chadli straks op rechts, John op Links, Janko in de Spits en De Jong dr vlak achter.
Dan in de winterstop een goede rechtervleugel halen en Janko & Tiendalli verkopen.
Chadli vervolgens naar 10 en De Jong in de spits en Gouriye als vervanger door laten stromen.

Zoeken naar een nieuwe linksback of Kuiper moet terug komen.
En op zoek naar een jonge talentvolle 10, voor het geval Chadli uitvalt.

Of toch Janko houden en met 2 spitsen gaan werken en een ruit op t middenveld.

-----------------De Jong-----------Janko/Gouriye-------------
----------------------------Chadli----------------------------
John/Bajrami --------------------------- Janssen/Landzaat/Berghuis
--------------------------Brama/Fer--------------------------
Buysse/Kuiper--Douglas--Bengtson/Wisgerhoff--Rosales/Cornelisse

En dan in de winterstop een goede rechtervleugel halen en Janssen als invaller voor Chadli neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:37 

Hardtraxx Addict

Ik snap echt niet waarom iedereen allemaal nieuwe spelers wil en het hele team van zijn/haar club om wil gooien.
Kijk eerst eens wat er in de club zelf te halen is, welke spelers ze al hebben of welke via de jeugd nog door kunnen stromen.
Laat het team eerst maar eens als team groeien. Al die transfers in de winterstop zijn ook zo rete iritant.. :/

Dat het maar snel volgend weekend is, interlandvoetbal interesseert me echt geen flikker om eerlijk te zijn ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:44 

Aan het typen...

Berghuis/John/Gouriye komen uit eigen jeugd en spelen nog niet zo lang in het eerste. Echter nu Ruiz weg is, is er geen ervaren rechtervleugel meer. En ervaren spelers haal je niet uit de jeugd. Je kunt ook niet van Berghuis verwachten dat hij nu al een heel seizoen top presteert. Zo'n iemand moet je langzaam brengen, maar dan moet je natuurlijk wel die ervaren speler daar hebben staan.

Bovendien staat er maar een aankoop in die opstelling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:11 

Hardtraxx Addict

Oke bij jou toevallig nu wel, maar ik bedoelde meer in het algemeen.
Ik lees zovaak hier van, nieuwe rechtsbuiten erbij, compleet nieuwe verdediging, misschien nog een ervaren spits etc.
Tsjah iedereen zou wel de beste spelers ter wereld bij zijn cluppie willen zien, maar dat kun je wel vergeten.

Bedoel maar dat je eerst moet kijken wat je kunt, bij feyenoord zijn het bijna alleen maar jeugdspelers en dat gaat ook steeds beter.
Na een dramatisch seizoen vorig jaar zie je nu dat er wel als team gespeeld wordt en dat er inzet getoond wordt. (Behalve afgelopen weekend was het gewoon niet goed, maar die dagen blijf je toch wel houden denk ik ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:31 

Artiest

Messie staat op papier als een spits bij de opstelling van Barca he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:31 

Donateur

Heeft iemand z'n favo opstelling voor aankomende interlands op VI.nl gemaakt?

Die van mij:

Krul
Van der Wiel, Bruma, Mathijsen, Pieters
Van Bommel, Strootman
Van Persie, Van der Vaart, Wijnaldum
Huntelaar
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic