Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer: de competitie is weer van start gegaan! Wat zal het dit seizoen worden?
Ajax?
Twente?
Of misschien toch PSV?
Andere kandidaten?

Wie gaan er degraderen en wie voor Europees voetbal?

Spanning en sensatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:11 
 
Artiest

- Ajax kampioen, PSV strijd mee, maar verliest de strijd. Twente gaat met PSV voor plek 2.
- Feyenoord gaat nog maar net degradatie ontlopen.
- RKC krijgt het weer lastig en het gaat samen met Excelsior knokken om niet rechtstreeks te degraderen.
- Heerenveen en AZ gaan voor plek 4 knokken, wellicht kijkt Groningen nog even om het hoekje, maar die zal de strijd niet super lang uithouden.
- ADO krijgt een lastig seizoen, maar gaat wel voor het linkerrijtje.
- Vitesse vormt enigszins een geheel en gaat voor de top 7 om nog een Europa ticket te bemachtigen, Groningen zal hun rivaal zijn voor play offs.
- FC Utrecht mist wat spelers en krijgt het lastig, het gaat nog dromen om play offs, maar zal het niet volhouden tot de finale daarvan.

verder is het maar aanzien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lucky goal van Feyenoord. Volledig tegen de verhouding in ook. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wie de verrassing van t jaar wordt.

Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Ben benieuwd wie de verrassing van t jaar wordt.

Iemand suggesties?

Ik ga voor NEC. Of je moet VVV op de 14e plek (denk ik zelf) een verrassing vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk inderdaad dat ajax weer kampioen gaat worden, en deze weer gaat beslissen met twente..
ik denk dat uiteindelijk het europese voetbal de kampioen gaat bepalen, hoe eerder ajax/twente/psv eruit ligt, hoe beter ze gaan presteren..
verder denk ik dat Eriksen dit jaar zijn talent gaat inlossen, en de revelatie van het seizoen gaat worden.
sightorsson gaat topscorer worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hooli schreef:
Ben benieuwd wie de verrassing van t jaar wordt.

Iemand suggesties?

Ik ga voor NEC. Of je moet VVV op de 14e plek (denk ik zelf) een verrassing vinden.

Vvv staat 18e bij mijn lijst :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een geweldig seizoen denk ik! Ajax heeft een goed aankoopbeleid gehad en naar mijn inzien de beste selectie op dit moment. Zo'n legertje met blonde gastjes vind ik ook nog best vet.

PSV ben ik het meest benieuwd naar, want vind hun aankopen ook erg slim. Kijk ontzettend uit om Mertens en Strootman te zien spelen. Zo nieuwsgierig of Mertens het helemaal gaat maken of terugvalt bij een grote club en fysiek toch tekort komt. Wijnaldum als groot talent ook veel verwachtingen van, want hij heeft dit seizoen natuurlijk meer spelers met voetballend vermogen om hem heen en dat kan nog best leuk worden.

FC Twente zal het moeten hebben van de goede dagen van, Ruiz, Douglas en Landzaat. Verder niet echt een hele hoge pet van ze op alhoewel die Co natuurlijk altijd weer voor verrassingen kan zorgen. Gok toch op een 3e plaars dit seizoen.

Feyenoord zal niet beter gaan dan vorig seizoen. Is al genoeg over gezegd in VI en Studio Voetbal. Club heeft gewoon minimaal 5 jaar nodig om zichzelf weer op te rapen en een weg naar boven te zoeken. Rustig opbouwen en niet te veel druk op die ploeg. Publiek is geweldig en zullen dit seizoen ook weer keihard blijven supporten.

FC Utrecht (mijn clubje) gaat het heel zwaar krijgen. Baal enorm dan Ton du Chantinier weg is (onze ras-Utrechter!) en Koeman mag ik al helemaal niet. Boerenlul die spelers niet beter maakt en nog amper succes heeft geboekt in z'n trainersloopbaan. Hoop dat Asare en Mulenga het dit seizoen gaan volhouden en niet weer met blessures kampen want die 2 zijn zo belangrijk voor het team. Demouge gewoon lekker in de spits en niet gaat lopen kloten met pinchhitter gebeuren aub. Vorm op de goal is altijd een zekerheidje en verder zien we het wel. Hopen op play-offs en natuurlijk de hel in Galgenwaard als die Joden op bezoek komen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:38 
 
Hardtraxxer

QnalQut schreef:
Boerrigter gaat topscorer worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
QnalQut schreef:
Boerrigter gaat topscorer worden!

Een linksbuiten die topscorer wordt, niet echt logisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
QnalQut schreef:
Boerrigter gaat topscorer worden!


ik heb zo mijn bedenken bij deze aankoop, al vond ik hem in de invalbeurt tegen twente zeker wel goed spelen, had een leuke actie in huis, die abrupt gestopt werd door douglas..
maar verder denk ik dat ajax wel de meest complete selectie heeft :) , misschien nog een goede 2e spits aantrekken en gaan met die banaan :D ( al vind ik siem als spits ook niet verkeerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste koploper is Feyenoord, Excelsior meteen de wedstrijd van het jaar verloren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

010 eerste :huh: droom ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hooli schreef:
Ben benieuwd wie de verrassing van t jaar wordt.

Iemand suggesties?

Ik ga voor NEC. Of je moet VVV op de 14e plek (denk ik zelf) een verrassing vinden.

Verrassing wordt Roda JC denk ik, laatste jaren toch wel gegroeid en nu verwacht ik ze op plaats 5. :) Kampioen PSV, 2e Twente en 3e Ajax. Al zal het wel heel spannend worden. Ajax gaat het verknoeien tegen laagvliegers.

En oja, Heracles gaat de glorie van de laatste 2 seizoenen enigszins (minimaal) vast houden, ik schat ze op een mooie 10e plek. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
010 eerste :huh: droom ik?

Is nogal logisch als er maar 1 wedstrijd is gespeeld en Feyenoord die heeft gewonnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Haha laat ze nog maar even een dag genieten van hun 1ste plek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Haha laat ze nog maar even een dag genieten van hun 1ste plek :lol:

Waarom is 99% van HT tegen Feyenoord. Stelletje haters! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Hoofdcoach schreef:
Haha laat ze nog maar even een dag genieten van hun 1ste plek :lol:

Waarom is 99% van HT tegen Feyenoord. Stelletje haters! :evil:

De meeste hardstylers hebben verstand ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Steffnov schreef:
Hooli schreef:
Ben benieuwd wie de verrassing van t jaar wordt.

Iemand suggesties?

Ik ga voor NEC. Of je moet VVV op de 14e plek (denk ik zelf) een verrassing vinden.

Vvv staat 18e bij mijn lijst :p

Ik heb ze tegen...weet ik niet meer gezien, dacht Mallorca? Die voorhoede zit best leuk in elkaar hoor, sowieso vond ik ze wel leuk spelen.

Edwinn schreef:
Roger schreef:
QnalQut schreef:
Boerrigter gaat topscorer worden!

Een linksbuiten die topscorer wordt, niet echt logisch..

In het seizoen 2009/2010 hadden we 2 rechtbuitens in de top 2 van die lijst (Suarez en Ruiz), dus waarom niet? Ook Ronaldo en Messi, de 2 Europese topscorers zijn rechtsbuitens. Niet dat ik denk dat Boerrichter het word, maar het linksbuiten argument telt niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NAC kan nog wel eens een verassing zijn dit seizoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha neuzenvolk is weer lekker frusti aan t doen zie ik :kiss2:
Was zeker niet best maar een volledig verdiende overwinning. Wij staan bovenaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha neuzenvolk is weer lekker frusti aan t doen zie ik :kiss2:
Was zeker niet best maar een volledig verdiende overwinning. Wij staan bovenaan :thumbup:

Ach joh, ik gun jullie ook een keer genietmomentje. Maak maar snel een foto van teletekst, want dit zal waarschijnlijk voor het laatst zijn in de komende 10 jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha neuzenvolk is weer lekker frusti aan t doen zie ik :kiss2:
Was zeker niet best maar een volledig verdiende overwinning. Wij staan bovenaan :thumbup:

Ik gun Feyenoord het beste hoor. Zolang ze onder Twente eindigen, mag het zo goed gaan met ze als mogelijk (liefst erg goed, een 2e plek...maar onder Twente xD).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Haha neuzenvolk is weer lekker frusti aan t doen zie ik :kiss2:
Was zeker niet best maar een volledig verdiende overwinning. Wij staan bovenaan :thumbup:

Ach joh, ik gun jullie ook een keer genietmomentje. Maak maar snel een foto van teletekst, want dit zal waarschijnlijk voor het laatst zijn in de komende 10 jaar :)

Zulke reacties vind ik zeer laag. Heel internet staat er vol mee, lijkt wel of voetbal tegenwoordig nieteens meer om voetbal gaat.. :list:

Edit: Een overwinning hebben ze nodig om zelfvertrouwen te kweken. Er is amper één herdershond die alle onervaren schaapjes een beetje bij elkaar kan houden. Degene waarbij je kunt spreken over een degelijke ervaring is de coach en die moet nog wennen aan de groep. Hoop dat elke punt een beetje zelfvertrouwen met zich meebrengt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ah joh niet zo happen allemaal :P zulk soort reacties zijn er nou eenmaal, en dan van alle clubs.
1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic