Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maar hij ontneemt een scoringskans en dat is al rood waard, dus dan mats ie hem nog met geel. Zo kun je het ook bekijken :P

als je het expres doet wel ja
maar dit was gewoon een sliding om de bal te stoppen maar de bal komt ongelukkig tegen ze hand
vind ik alsnog geen kaart waard

als ie t zou doen a la suarez dan was het idd een kaart want dat was expres
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Maar hij ontneemt een scoringskans en dat is al rood waard, dus dan mats ie hem nog met geel. Zo kun je het ook bekijken :P

Juist niet, hij geeft ze juist een grote scoringskans (penalty)

Die 2e kaart is gewoon het spel verzieken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Hands in de 16 is vrijwel altijd geel. In deze situatie, bewustof onbewust, word een scoringskans om zeep geholpen, en daar staat gewoon geel voor, maakt niet uit of het bewust of onbewust is. Dus volgens de regels is de gele kaart terecht.

Wil overigens niet zeggen dat ik het met die regel eens ben. Net als *een deel* van de buitenspelregel (ooit bedacht om spitsen niet voorin te laten hangen), is het een ouderwetse regel en is er geen 100% zekerheid te bieden in het huidige voetbal. Daarnaast zit het het spel meer in de weg dan wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

daarom ben ik ook nog steeds voor het gewoon hetzelfde te doen als basketball/american football

gewoon elk team mag 2x het spel stil leggen en dan b.v. met situaties als hands/buitenspel/bal wel/niet over lijn
terug kijken of t wel/niet zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:39 

Artiest

dan had je het 1 keer gebruikt om te kijken of het hands was, dat was het. Dus zonde van die ene keer :lol:
Ajacieden moeten hier gewoon toegeven dat er hier volgens het boekje werd gehandeld, of het nu expres was of niet, het was hands en terecht geel naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

dan had je het 1 keer gebruikt om te kijken of het hands was, dat was het. Dus zonde van die ene keer :lol:
Ajacieden moeten hier gewoon toegeven dat er hier volgens het boekje werd gehandeld, of het nu expres was of niet, het was hands en terecht geel naar mijn mening.

............
heb nog nooit ergens gezegt dat het geen hands was >.<
ik zeg alleen dat ik het geen kaart vond ;)

+ ik vind mezelf als ajacied vrij realistisch en zal t ook echt wel toegeven als iets terecht of onterecht is
ben niet iemand die vind dat ajax alles goed doet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:53 

Artiest

Nou dan kun je zeggen dat ALS het hands is KUN je als scheids er simpelweg geel voor geven toch... lijkt me geen fout. Het punt is dat de regels heel vaag zijn op dat gebied, je zou gewoon moeten zeggen hands = hands en hands is geel. Nu mag de scheids enigszins zelf beslissen, dat is het punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Volgens FIFA regelementen, word een gele kaart geven bij:
-opzettelijk maken van een handsbal
-onopzettelijk maken van een handsbal waarbij een kans to scoren word ontnomen.

Of jij het nou geel vind of niet, de regels vinden van wel. Geeft Liesveld de kaart niet en in een andere wedstrijd wordt er wel geel voor gegeven, krijg je weer het gezeik dat het scheidsrechterskorps inconsequent is en weet ik het wat, nu houdt een scheids zich aan de regels, krijg je dit weer,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Volgens FIFA regelementen, word een gele kaart geven bij:
-opzettelijk maken van een handsbal
-onopzettelijk maken van een handsbal waarbij een kans to scoren word ontnomen.

Of jij het nou geel vind of niet, de regels vinden van wel. Geeft Liesveld de kaart niet en in een andere wedstrijd wordt er wel geel voor gegeven, krijg je weer het gezeik dat het scheidsrechterskorps inconsequent is en weet ik het wat, nu houdt een scheids zich aan de regels, krijg je dit weer,

is niet alleen die kaart waar je over kunt discusieren van die wedstrijd
zijn ook nog wel een paar tackles waar die een andere kleur kaart voor had mogen geven

maar laat dat maar zitten anders krijgen we weer zo'n eindeloze discussie xd

scheidsrechters in het algemeen maken tegenwoordig gewoon te snel foute beslissingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Die tackles ben ik inderdaad met je eens, Groningen was behoorlijk aan het schoffelen (alleen samenvatting gezien, was zelf de ellende in Enschede aan het aanschouwen). Maar het ging nu om het wel of geen geel voor v/d Wiel, en tja...

En de sport is gewoon te snel geworden om voor scheidsrechters, maar de FIFA is te vastgeroest om electronische hulp mogelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Die tackles ben ik inderdaad met je eens, Groningen was behoorlijk aan het schoffelen (alleen samenvatting gezien, was zelf de ellende in Enschede aan het aanschouwen). Maar het ging nu om het wel of geen geel voor v/d Wiel, en tja...

En de sport is gewoon te snel geworden om voor scheidsrechters, maar de FIFA is te vastgeroest om electronische hulp mogelijk te maken.

snap niet wat er zo lastig is om een 4de man achter een klein schermpje te zetten die gewoon de tv beelden volgt
en op basis daarvan in sommige situaties zijn mening geeft naar de scheids d.m.v. ze ubermoderne headsetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik snap het ook niet. Sterker nog, soms gebeurt dit, maar dan mág de beslissing niet eens meer genomen worden, omdat er geen beslissingen op basis van videobeelden genomen mag worden. Herinner je je het doelpunt van Lampard op het WK tijdens Engeland - VS nog? In de herhaling op het videoscherm zag de scheids dat hij fout zat (waarna het scherm snel op zwart ging), maar omdat hij op de beelden had gekeken, mocht hij de beslissing niet meer terugdraaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik snap het ook niet. Sterker nog, soms gebeurt dit, maar dan mág de beslissing niet eens meer genomen worden, omdat er geen beslissingen op basis van videobeelden genomen mag worden. Herinner je je het doelpunt van Lampard op het WK tijdens Engeland - VS nog? In de herhaling op het videoscherm zag de scheids dat hij fout zat (waarna het scherm snel op zwart ging), maar omdat hij op de beelden had gekeken, mocht hij de beslissing niet meer terugdraaien.

zo'n actie vergeet je niet snel :D

volgens mij word er bijna overal al met videobeelden gewerkt en dan heb ik zoiets van als het met andere sporten kan, kan het ook met voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:00 

Hardtraxxer

1 woord : Blatter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

die vent moet gewoon even per ongeluk ze nek breken

zodra die ouwe zak weg is, gaat t met t voetbal ook weer de goeie kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:50 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
0xygen schreef:

Kan je ook net zo goed zeggen over berlusconi. Vervang blatter voor berlu en voetbal voor Italie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
The Anim0l schreef:
0xygen schreef:

Kan je ook net zo goed zeggen over berlusconi. Vervang blatter voor berlu en voetbal voor Italie ;)

wtf kom je nou weer met berlusconi aanzetten xD

die heeft hier toch geen fuck mee te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:02 

Hardtraxxer

zijn allebei halve maffiosie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
zijn allebei halve maffiosie.

ja en?? leuk voor hun xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:10 

Hardtraxxer

vind ze veel op elkaar lijken :P. Mja nvm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:23 

Citaat:
Tufan Ozbözkurt heeft een tweejarig contract bij PSV getekend • De achttienjarige middenvelder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Chadli heeft zijn eerste minuten gemaakt bij Jong Twente, dat overigens uit met 0-2 won van Jong PSV. Kan niet wachten tot Nacer terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Citaat:
Tufan Ozbözkurt heeft een tweejarig contract bij PSV getekend • De achttienjarige middenvelder

ernstig naampje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:37 

Aan het typen...

Chadli straks op rechts, John op Links, Janko in de Spits en De Jong dr vlak achter.
Dan in de winterstop een goede rechtervleugel halen en Janko & Tiendalli verkopen.
Chadli vervolgens naar 10 en De Jong in de spits en Gouriye als vervanger door laten stromen.

Zoeken naar een nieuwe linksback of Kuiper moet terug komen.
En op zoek naar een jonge talentvolle 10, voor het geval Chadli uitvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:41 

Artiest

Wat heeft iedereen tegen Janko, de beste man scoort gewoon vaak en doet echt mooie dingen af en toe. Is gewoon een uitermate sterke spits hoor.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic