gefeliciteerd lampen.
Wordt nog wat als Van Persie volgend seizoen gewoon blijft zitten..
Daar komt zondag wel verandering in denk ik.chas1n wrote:Dat ze als Feyenoord zijnde nog steeds 2e staan is echt een godswonder, in tijden niet zo een slecht Feyenoord gezien als dit seizoen.
Dit gaat niet meer lukken...Parvuz wrote: 11. Heracles Almelo
Volgend jaar weer voor de bovenste 11 plekken meedoenParvuz wrote:Dit gaat niet meer lukken...Parvuz wrote: 11. Heracles Almelo
AmenJustinhafc wrote:Zondag weer eens laten zien dat we geen reet te zoeken hebben in de Eredivisie dit seizoen. Dood geërgerd aan dat kutvolk dat weer met vuurwerk de boel gaat zitten saboteren. Schiet je toch geen donder mee op...
Wel fijn dat het nu ook over en uit is. Kunnen we weer vooruit kijken. Flink met de bezem door de organisatie en selectie en volgend jaar er weer tegenaan.
Godver wat een fantastische finale. Alles bij elkaar geschreeuwd. En wat een bazen penalty van Hooooooooooooooooooooooooooodl!Hekzitter wrote:Woensdag mooi promotiefinale. Maken wel kans denk ik. Echter zie ik Willem 2 met de huidige selectie echt niet veel presteren volgend jaar. Daarbij is de derby ook altijd leuk en die missen we dan bij promotie.
Willem II, net Gordon.Volgend jaar mooi droog in het poepertje krijgen van iedereen.
Ik maak er zo wel eentje aan hahaParvuz wrote:Ik zoek het KKD topic even op